Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Fysio.

U leest om dit moment het verhaal Fysio gepost door sjoerd. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: sjoerd
Gepost op: 2008-12-16

Verhaal:

Fysio
ik sport veel maar door een verstrekking in me schouder kon ik even niet meer turnen. ik liep daarom bij een fysotherapeut die naast de sportschool zit waar ik me spieren train. op een vrijdag na het sporten moest ik voor de laatste keer nog een korte nabehandeling krijgen dus ja dat doe je dan. ik kwam nog bezweet van het trainen de wachtkamer binnen en bleek de enige te zijn de secatresse meldde dat ik er was en vertrok zonder ook maar iets te zeggen naar huis. ik smste me vriendin dat ik om 18.00uur wel thuis zo zijn en we daarna gingen eten. toen ik klaar was met smsen kwam er een man binnen ik herkende hem want hij was de baas van het sportcentrum en de fyso. hij stelde zich voor als mike en nam me mee naar zijn behandel kamer. mijn vaste begeleider was er niet dus daarom deed hij het even zei hij. ik kleede uit me tot op me onderbroek uit en ging op me buik liggen en voelde zijn stevige handen mijn schouder beroeren. ik zag omdat hij voor mijn stond een stevige bobbel in zijn broek zitten hij zag dat ik keek en hij zei: ja mooi he! ik was geschrokken en kon even niks uitbrengen. halvewege het uur kwam er op eens een man binnen die nog in zijn sport kleding was, hij stelde zich voor als ton hij was groot en ook net als mike en mijn flink gespierd en blond.
hij vroeg aan me of hij er bij mog blijven en ik vond dat eigenlijk wel fjn, we raakte in gesprek en ik kwam er achter dat de twee homo waren en elkaar vaag kende . ik was klaar en ton ging nu hij kleede zich uit tot aan zijn pik die mooi groot was en dat zag je goed want hij scheerde zich, net als ik trouwens, mike zei voor de grap hij hangt er mooi bij, ik zei niks en begon over het scheren van borsthaar wat ik deed de andere deden dat ook en ik vond het gezellig worden. toen ton uiteindelijk op zijn rug lag zag ik dat pik begon te groeien! ik schrok en mike zag het weer. langzaam liep hij op me af en zei: nog nooit zo iets gezien? hmm ja wel maar nooit van een wild vreemde zei ik met heese stem. nou let dan maar op, langzaam liep hij weg en pakte ton zijn inmiddels 20cm lul en begon langzaam te rukken . ton schrok hier van maar zei niks hij keek toe en begon te krunen. ik stond met een mond vol tanden wat moest ik doen? ik zag dat mike naar mij keek met een te geile blik in zijn ogen. oke beloot ik ik ga er voor. ik liep naar hem toe en begon hem te zoenen ik trekte me shirt uit en die van mike , alle andere kleren trok ton van ons lichaam . mijn lul was slap maar sprok omhoog zodra mike hem ook vast pakte. hij ging op zijn hurken zitten en ton kwam met zijn 2m lengte naast me staan hij pakte mikes hoofd en duwde hem richting mijn warme 18cm lange pik! langzaam voelde ik de tong van mike om mijn eikel gaan steeds veder voelde ik zijn lippen over mijn penis schuiven en ik begon zacht te kreunen. ton zakte ook door zijn knieen en begon over al te likken tot aan me ballen die hij langzaam begon te zuigen! net optijd stopte beide mannen anders was ik klaar gekomen. nu was het ton zijn buurt ik wist even niks te doen tot ton mijn hoofd pakte en me door me knieen liet zakken oke ik ga je pijpen zei ik mike streelde onderstussen me strakke billen en likte me spleet. wat erg lekker voelde. langzaam maar zeker van me zelf ging ik ton pijpen o wat was dit lekker zeg! zijn pik was warm maar lekker en ik probeerde hem er helemaal in me mond te krijgen onder me voelde ik me ook ontspannen worden en voelde twee vingers naar binnen gelijden. ik wou genomen worden nu en door twee mannen heerlijk!! ton zorgte voor het tempo hoe ik hem moest pijpen ik kneede zijn gladde ballen en proefde warm voorvocht! ik stopte en wou me omdraaien naar mike die wou nu dat zag je aan hem ,ton en ik zakte door onze knieen en pijpen na elkaar. ik ging op de bahandeltafel liggen klaar om genomen te worden mike kwam op me af en ging voor me staan ik nam zijn pik in zijn mond en pijpte er hevig op los . ton ging achter me staan en zetten me goed en begon met zijn pik langs mijn spleet in gaan even later voelde ik zijn eikel langzaam in me gaan ik stopte met pijpe en kreunde hevig, mike begon zich zelf afteruken tewijl ton ook hevig stond te heigen en mijn kont stond te naaien. mike begon zwaarder te hijgen en ik voelde aan zijn ballen dat hij kwam . ik deed mijn mond op en voelde warm sperma me mond in lopen en liep over me gezicht heerlijk! mike boog zich en we zoende en hij slikte zijn eigen sperma door .
ik voelde aan ton dat hij ook bijna zo komen en mike en ik begonnen hem te naaien ik duwde eerst zacht maar steeds harder mijn pik in hem en hij kreunde geil, mike ging ondertussen zijn lul afzuigen en rukkte nog steeds zijn eigen af. ton begon heviger te kreune en ik ging door hij begon te spuiten en spoot heel mikes mond vol !!
nu ik nog mike en ton draaide zich naar mijn om en ton zoende me terwijl mike mijn stevig pijpte ik voelde dat ik kwam en kwam met hevige stralen klaar recht in mikes mond ik wou hem zoenen en me sperma proeven ik ging door mijn knieen net als ton, we zoende elkaar en likte sperma waar dat nog zat, we lagen nog een tijd in elkaars schoot we genoten intens van elkaar . heerlijk was dit .
na een poosje kleden we ons allemaal weer aan en zoende voor laatste keer.
savonds bij mijn vriendin zei ik hier niks over we vrijde ook dit was heerlijk maar deze ervaring zal ik nooit vergeten. we zien elkaar nog regelmatig en als we zin hebben doen we het nog af en toe eens over.


Aantal keer bekeken: 13102
Waardering: 5.39 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online