Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Geest van een klein kind.

U leest om dit moment het verhaal Geest van een klein kind gepost door Shirley. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Shirley
Gepost op: 2011-7-11

Verhaal:

Geest van een klein kind
Ik ben verhuisd naar wat op het eerste gezicht een mooi huis leek, ik huurde het huis samen met mijn beste vriendin Yasmin.

Op zich leek alles prima te verlopen, leuke woning, gezellige buurt, maar alles begon een maand nadat wij waren verhuisd ....
Geluiden die we niet konden verklaren, dingen die verplaatst werden, onze volledig inboedel die in enkele minuten tijd werden verplaatst.

Later vond ik afdrukken van kleine handjes op mijn spiegel in de slaapkamer en dit ging zo verder tot er ook afdrukken te zien waren op de muur, kasten, enz..

Wij wisten ook wel dat er iets niet loos was, er was meer aan de hand!!!

Na een paar maanden daar te wonen hoorden we plotseling kinder geluiden uit het niets komen, daar mijn vriendin en ik nogal in zo'n zaken geloven, wisten we het nu zeker dat wij met iets onverklaarbaar te maken hadden!

Wij probeerden met de entiteit uit het niets te praten, de geest te kalmeren.

De tijd dat wij daar woonden was voor ons een hele moeilijke periode!

OP een dag zag ik een gedaante van een klein jongentje dat ongeveer 4 à 5 jaar zou moeten zijn, al wenend op zijn knietjes zitten in een hoekje van onze woonkamer. Ik probeerde de kleine jongen te kalmeren, hem te laten weten dat alles OK was!
Het jongetje verdween enkele minuten later plotseling uit mijn zicht, waarna het gedurende 1 maand heel kalm werd in ons huisje, we dachten dat de kleine geest vertrokken waren maar niets was minder waar...

Na die ene maand stilte in huis werden dingen alsmaar erger en erger, mijn beste vriendin Yasmin werd aangevallen in haar slaap, ze voelde iemand slaan op haar hoofd, ze kreeg ook dikwijls het gevoel dat er iemand duwde naar haar!

Niet veel later begon het ook bij mij, ik voelde een intense verdrietheid rondom mij hangen, vele momenten dat ik bijna uit wenen barste en normaal ben ik niet zo'n emotioneel type.

Daar eindigde het niet, ik kreeg meer last van nachtmerrie's en steeds hetzelfde kwam maar terug, het kindje dat ik gezien had in de woonkamer al wenend op zijn knietjes, dat kindje was aan het spelen en plots zag ik het kindje stil liggen op het tappijtje waarop hij aan het spelen was, ik zag het kindje alsmaar weer stikken in een stukje snoep die op het tappijtje naast hem lag...

Toen vielen de stukjes ineen, wij besloten om wat opzoekingen te doen in het kranten archief om te zien wat er daar vroeger gebeurd is in dat huis en dat hebben wij idd gevonden: voor ons woonde er een gezin met een zoontje, dat kindje is op 5 jarige leeftijd overleden wegens verstikking, de ouders hebben daar niet meer gewoond en vele mensen die nadien in het huis hadden gewoon hadden ook nare dingen meegemaakt!

We probeerden ons huis te laten zuiveren en met een medium dat we hadden ingeschakeld het kindje te laten overgaan naar de andere kant.

Wij dachten bij deze gelukt daar we reeds 2 maanden niets meer ondervonden hadden maar niet veel later werd het opnieuw erger zelfs heviger, de kleine geest werd agressiever ten opzichte van ons allebei en we waren er zeker van de het klein jongetje terug was gekeerd want hij liet terug kleine afdrukken achter op mijn spiegel!

Ik dacht dit kan zo niet meer verder we moeten er alles aandoen om dit te laten stoppen want dit was voor ons geen leven meer, mensen konden niet bij ons op bezoek komen, ze werden ook lastig gevallen.

De medium is voor een tweede maal bij ons thuis geweest en stelde voor om dit keer volledig uit trance te gaan om met het klein kindje te spreken om te achterhalen wat het kindje precies hier houdt.

Zo gezegd zo gedaan, de dag nadien probeerde de medium contact te leggen met de kleine jongen, dit lukte...

Het kindje bleef in het huis rondwaren omdat het zijn mama en papa zocht, hij werd agressief ten opzichte van ons omdat hij dacht dat wij zijn ouders hadden laten verdwijnen en dat wij hun plaats in het huis hadden ingenomen, toen we dit hoorden vonden we dit heel erg, de medium praatte in op de kleine jongen en vroeg hem over te steken naar het hiernamaals, na twee uur was het gelukt.

Nu zijn we zo'n 2 jaar verder en hebben wij niets meer ondervonden in het huis, er hangt een rustige sfeer en wij zelf voelen ons daar nu echt thuis.

Maar soms vragen we ons nog wel eens af hoe het de kleine jongen vergaat en hopelijk wordt hij ooit met zijn mama en papa terug herrenigd!

Dit verhaal is naar aanleiding van een waargebeurd verhaal van iemand uit mijn vriendenkring, zo zie je maar dat er toch nog leven is na de dood.....





Aantal keer bekeken: 7042
Waardering: 7.58 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 23 bezoekers online