Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Gluren, mag dat, of niet?.

U leest om dit moment het verhaal Gluren, mag dat, of niet? gepost door BeautyandBrains. Dit verhaal is gepost in de categorie humor verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar humor verhalen?
Categorie: humor verhalen
Gepost door: BeautyandBrains
Gepost op: 2007-9-12

Verhaal:

Gluren, mag dat, of niet?
Hebben jullie dat nooit?

Ik liet sávonds nog wel es de hond uit, en dan loop je daar in het donker...

Nou nou, ik heb wat gezien, daar kan Dr Love nog een puntje aan zuigen..

Ik sta echt niet stil voor de ramen om eens lekker te gaan staan kijken, maar als ik dacht er is wat te zien, ging ik van de 5e naar de 1e versnelling, en zorgde er wel voor uit het licht te blijven..

Pubers die de bank op elke denkbare manier gebruiken, behalve daar waar het voor bedoeld is, ok, kreeg meteen een paar rooie oren...

Jonge stelletjes die van die leuke organza gordijnen hebben, dat zijn leuke stofjes, maar lieve schatten, als overgordijnen NOT DONE...
Dametje wijdbeens op de bank, Jongeman ertussen, op zoek naar...ehhh misschien iets kwijt?
Met rooie oren, hete wangen, rustig doorlopen, op naar het volgende stel, ehhhhhh huis....

Gordijnen niet goed gesloten, mooie brede kier, goed uitzicht..
1e versnelling, ook een jong stel, doen leuk spelletje...
Ezeltje prik, hehehe, misschien een idee voor later op de avond?

Rooie oren, hete wangen, en zeer warme verlangens loop ik dan door, laatste huis...

Ook al de boel niet dicht, 1e versnelling weer, hond bijna klaar met snuffelen, ik rustigjes lopen, uit het licht, sta plots stil, bijna in shock zie ik een flink ouder stel, hij zittend op de bank, naakt, zij erboven op, haar hete cavia over zijn ouwe trottoirband aan het wrijven, oprecht geschokt over zoveel van alles teveel, loop ik in de 10e versnelling door..

Mijn hele avond bestaat uit het herkauwen van wat ik gezien heb, en als uiteindelijk manlief zachtjes naast me komt zitten, en me voorzichtelijk duidelijk maakt dat hij iets kwijt is en het wil gaan zoeken, het hem leuk lijkt een spelletje ezeltje prik te gaan doen, en dat ik dan eerst even naar zijn trottoirband moet gaan kijken, of mijn cavia daarvoor in de stemming is?

Prima, maar eerst even mezelf verzekeren dat al mijn gordijnen hermetisch gesloten zijn, het kan maar zo zijn dat JIJ net je hond moet gaan uitlaten....



Aantal keer bekeken: 5322
Waardering: 6.81 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online