Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Groupie ,3 Deel 1.

U leest om dit moment het verhaal Groupie ,3 Deel 1 gepost door Jessey. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Jessey
Gepost op: 2011-7-8

Verhaal:

Groupie ,3 Deel 1
Op straat lopen Nina, Levi, Marissa, Ina, Bo en Selena. Ze zijn samen al zowat
5 jaar lang hartvriendinnen. Levi ziet een paar jongens en kijkt gauw naar de andere meiden. '' Die zijn niet verkeerd '' Zegt Bo geïntreseerd. Bo lacht even naar 1 van de jongens en kijkt vervolgens weer naar de anderen. Nina kijkt hun allen even aan. Nina is wat het stille type van de groep. Ze is een beetje teruggetrokken en doet niet echt mee met de streken van de anderen. Iedereen behalve Nina, heeft een grote mond. Ze kunnen prima voor zichzelf opkomen en hebben totaal geen last van wat anderen van hun denken. Nina is juist een heel onzeker type. Nina had zelf besloten om bij de groep te komen, om wat zelfverzekerder te worden. Dat is wel wat beter geworden de komende jaren, maar niet echt veel. Eerst moesten ze niks van Nina, maar toen Nina hun hielp met bepaalde huiswerk problemen mochten ze haar oppeens allemaal wel, maar goed. Terwijl Nina de meiden aankeek, had ze niet door dat er een best knappe jongen naar haar zat te staren van de groep jongens. Ze keek weer gauw de richting van de jongens op en merkte op dat er een jongen naar haar keek. Ze werd rood en keek naar beneden. Toen ze nog steeds zag dat de jongen naar haak keek liep ze gauw door en riep de meiden, maar die waren allemaal al in katzwijn door de jongens. Iedereen stond wel bij eentje. Marissa zag Nina en trok haar mee naar de jongens. De jongen keek opgelucht dat Nina mee was en begon tegen haar te praten. '' Heey, ik ben Mike '' zei de jongen tegen Nina. Nina keek nog even naar hem en werd zowat gehypnotiseerd door zijn mooie, lieve en zachte bruine ogen. '' Eh, eh, eh.. I-ik ben NINA ! '' Schreeuwde ze er oppeens uit. Iedereen keek haar even aan en ze sloeg haar handen voor haar mond. '' S-s-ssorry ! D-dat was n-niks.. '' Zei ze stotterend. Iedereen ging weer verder met praten. '' Voel je je ongemakkelijk ? '' Nina keek hem even aan. '' Ja, sorry, ja, best wel. Ik weet gewoon nu even niet wat ik moet zeggen '' Zei ze snel tegen hem. '' Geeft niet, ik snap wat je bedoelt, ik ben pas net bij deze jongensgroep gekomen, hun willen stoer doen, maar zo ben ik niet '' Nina lachte even kort. '' Hee zullen we morgen met z'n allen naar het srand ? '' Vroeg Selena opgewonden. '' Ja, lijkt me leuk '' hoorde je van verschillende kanten. Na wat nummers uit gewisseld te hebben, gingen ze allemaal weer weg. Nina en Mike stonden nog even. '' Dan zie ik je morgen ? '' '' Ja, is goed '' zei Nina zacht, maar met een lieve stem. Mike lachte en gaf nog gauw een knipoog aan haar. De anderen keken Nina een en begonnen wat te joelen.. '' Oeh Ninaa ! Nieuwe crush ?'' Ze lachten en gingen hand in hand met z'n allen verder, afwachtend wat er morgen zou gebeuren. En Nina, die kon door verliefdheid geen hap meer door haar keel krijgen.

Deel 2 komt, wanneer Deel 1 erop staat ;d

Aantal keer bekeken: 3195
Waardering: 8.34 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online