Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Het kelder meisje.

U leest om dit moment het verhaal Het kelder meisje gepost door It's me. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: It's me
Gepost op: 2010-5-13

Verhaal:

Het kelder meisje
Het Kelder meisje:

Ik wist dat het niet pluis was in ons huis. Ik had er altijd al een raar gevoel bij. Op een avond, toen ik alleen thuis was, hoorde ik iets vanuit de keuken. Ik liep erheen en deed het ligt aan, toen zag ik dat er een briefje op de grond viel. Toen ik het briefje oppakte, las ik wat erstond: 'Breek het ijs, en ik kom bij je!' Ik was niet bang en stopte het briefje in de prullebak. Even later, rond 10 uur, toen ik alle lichten uit deed, en wou gaan slapen, hoorde ik iets. Ik pakte een zaklamp en ging kijken waar het vandaan kwam. Toen hoorde ik een afgrijselijke gil vanuit de kelder, ik schrik dus liet mijn zaklamp vallen. Ik deed het keukenlicht aan en deed de kelderdeur open. Ik zag een meisje liggen, met zwart haar en groene ogen, ze keken naar mij. Ik wou de deur dicht smijten maar ik was telaat... Ik heb hetzelfde lot als haar, kijk in de kelder.....

Aantal keer bekeken: 2966
Waardering: 5.36 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online