Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Het leven kan echt oneerlijk zijn!.

U leest om dit moment het verhaal Het leven kan echt oneerlijk zijn! gepost door Karina Carter. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Karina Carter
Gepost op: 2007-4-19

Verhaal:

Het leven kan echt oneerlijk zijn!
Epiloog

Door dit alles kreeg ik opeens een andere kijk op het leven. Ik ging nadenken over waarom we hier zijn. Waarom leven we? Waarvoor? Toen ik Bres sprak op msn zei hij wat hij erover dacht. En dat was het, dat was het antwoord. Hij zei : "Weetje Kaar, daar denk ik ook wel eens over na. Maar je hebt toch van die momenten dat je daar helemaal niet meer over nadenkt? Als je heel gelukkig bent... Bijvoorbeeld toen ik heel lang geleden met jou stond, voor mijn huis. Daarvoor zijn we naar de bios geweest, hadden we een film bij mij gekeken, maar na al die dagen hadden we nog steeds niet gezoend en toen je voor mijn huis stond en mij opeens zoende... Op het moment zelf en daarna dacht ik even niet meer aan die vraag. En dat zijn de momenten waar ik voor leef..."
En die 2 maanden met Joost heb ik geen 1 keer aan die vraag gedacht... Dat waren de momenten waar ik voor leefde! Tot nu toe de mooieste tijd van mijn leven...


24 januari

"Malibu, alstublieft" bestelde ik een drankje aan de bar van de 'Abdij'."Hier, nee joh, je hoeft niet te betalen, ik ben het gewend om voor mooie meisjes te betalen". "Niet echt handig als je in een bar werkt hé, er komen hier veel mooie meisjes, je laat deze zaak niet failet gaan hé, het is mijn favoriete kroeg!" flirt ik terug. "Tot nu toe heb ik alleen 1 mooi meisjes gezien... En dat ben jij" zegt hij terug. Het was die barman die me altijd aankijkt en elke keer als ik naar de wc ga met mijn grote tas vol make-up, kijkt hij me altijd vragend aan en wijst naar mijn tas. "Het is geen bom hea" zegt hij lachend. "Nee, erger" zeg ik "Make-up". Hij lacht naar me, God, wat een mooie lach denk ik. "Nou ik zou toch maar zeggen dat jij het niet nodig hebt, jij ziet er prachtig uit, jongedame" zegt hij op een grappige toon. "Slijmbal" zeg ik ook lachend en loop naar de wc.

27 januari
Ik zit in de woonkamer van Máxime, mijn beste vriendin. We hebben nu allebei spijt dat we lo2 hebben gekozen in de vrije deel. Aan het begin van het jaar waren we blij dat we iedereen zo hard hadden genaaid. Van wij hoeven helemaal niks te doen, alleen een beetje rennen, dat kunnen we wel. Nu moeten we les geven. Cardio. Niet voor 1 klas, nee, voor alle klassen. We proberen dan een paar sexy bewegingen te verzinnen maar dat lukt echt niet. Cardio is niet bepaald kamasutra in bewegingen. Dus we rennen en springen even rond als fucking monkeys. Ok, klaar. Ik bleef bij haar slapen. Had verteld over die barman. Heel leuk gepraat, gelachen, gingen toen tijdschriften lezen. Ik had Ellegirl, gelijk naar jaarhoroscopen natuurlijk. Ik geloof erin en het komt bij mij dan ook altijd uit wat er staat! Tot mijn verbazing staat er dat ik dit jaar ga verhuizen. Zou het dan toch echt gebeuren? Mijn ouders praten allang over verhuizing naar Engeland(mijn vader is Engels). Ik lees snel door, er staat dat de beste liefdesmaanden februari en juni zijn. Opeens bedenk ik me dat ik al heel lang geen vriendje heb, bel gelijk een vriendin en spreek af om vrijdagavond uit te gaan. Vrijdagavond is 2 februari. Als ik die tijdschrift niet had gelezen was ik die vrijdag waarschijnlijk weer bij Máx blijven slapen en hele andere dingen gaan doen. En dan had ik HEM niet ontmoet... Lot?

Vrijdag, 2 februari
Zoals altijd gingen we eerst wat drinken bij de 'Abdij'. Het eerste wat ik deed was naar de wc gaan met mijn grote zwarte Pradatas met 2 grote zijvakken(love that bag!). En natuurlijk sprong die barman opeens naar me toe en wees naar mijn tas. "Gotcha" zei hij lachend. Ik kon het lachen niet inhouden. In de wc weer alles bijgewerkt. Snap niet waarom meisjes dat doen, veel verandert er niet. Maar doe het zelf ook regelmatig!
We zaten op een grote blauwe bank in het hoekje. Vind het heerlijk om daar te zitten. Die bank is zacht en het is daar stil. Je kan daar alles bespreken, niemand die wat hoort. Waai, het meisjes met wie ik daar zat, keek steeds naar de barman."Hij is sexy wojoh." (Het is ongelofelijk hoevaak dat kind wojoh zegt). Jaa, inderdaad, nu ik hem zo kan bekijken is hij heel sexy. Hij staat bij een tafeltje. Hij is lang, heeft mooi figuur, donkerblond haar, hele mooie ogen. Hij is echt een lekkerding. Het is me eerlijk gezegd nooit eerder opgevallen, maar nu Waai dat zegt. Opeens komt hij naar ons toe. "Dames", zegt hij en buigt zijn hoofd een beetje, "Malibu?"vraagt hij en kijkt me aan. Gorgeous, Gorgeous, Gorgeous, denk ik bij mezelf. Ik ben hier vaker geweest... Waarom zag ik het niet? "Malibu" knik ik. "Joost".zegt hij opeens. "Karina". antwoord ik.
Joost....
Hij kijkt Waai aan. "En wat wil jij drinken?" "Jaa, doe mij maar ook een malibucola, en mijn naam is Waai by the way!"
"Jaa, weet ik, je vriendje is een hele goeie vriend van me!". Ik zie Waai opeens hatelijk kijken. Iedereen kent haar vriendje, daarom kan ze nooit iets geks doen. Niet vreemdgaan, maar zij is gewoon een grote flirt!
Joost kwam terug met onze drankjes. "Hier". "Dank je" zei ik. "Je hoeft niet te betalen hoor!". "Owh, njaah ok, dank je."
We hebben daar nog even zitten drinken.
Ik heb in mijn leven niet veel vriendjes gehad. Die jongen moet altijd iets hebben. Iets dat mij aantrekt en niet alleen qua uiterijk, qua alles. En toen ik naar Joost keek, vergat ik alles. Ik kon eeuwig naar hem kijken had ik het idee. Opeens kwam het liedje "All good things come to an end". Dom nummer dacht ik toen. Het is niet altijd zo! Als je van elkaar houdt, dan komt er nooit een eind aan. Je kan dan wel uit elkaar gaan, maar diegene blijft voor altijd in je hart. Altijd.
Joost kwam regelmatig langs, om iets te vragen, vooral weer opmerkingen over mijn tas en vragen zoals willen jullie wat drinken.
Door het aantal gratis drankjes die we daar hadde gekregen werd ik toch nogal aangeschoten. Waai en ik besloten nog even los te gaan in een disco ernaast. Dat was echt een geweldige avond. Wat ik zo leuk vind aan Waai is dat ze gewoon schijt heeft aan iedereen. Ze kan dansen zoals ze wilt en wanneer ze wilt en met wie ze wilt en niemand kan haar tegenhouden! Met zo'n houding kom je overal in dit leven! Maar ik zat maar aan één ding te denken. Joost....
Dat heb ik nooit eerder gehad. Ik kon alleen maar aan hem denken. Dat zei ik ook tegen Waai.
"Geef hem je nummer", een-typisch-Waai opmerking. "Waarom niet? Je krijgt toch ook nummers op je werk? Denk maar aan Bres, die kwam toch ook naar je toe om je nummer te vragen. Nu denk je toch niet dat 'ie gestoord is? Hij is een hele goeie vriend van je nu! Kom op, doe het!". Njaa it make sense. "Waarom niet..." zeg ik terug en loop naar de bar. Ik pak een Heinekenonderzettertje en krab erop : Karina, of gewoon Kaar ;)
karicarter123@hotmail.com
0650445010

Zelfverzekerd(dat dacht ik dus, want hoorde later van Waai dat ik als een gek heen en weer tripte...Alcohol...Zucht) liep ik naar de Abdij. Ik zag hem achter de bar staan. "Uhm...hier..." en ik gaf hem dat Heinekendingetje. "Wat is het?" vroeg hij verbaasd. "Lees". zei ik kort. "Owh... uhm... dank je!" er verscheen een lach op zijn gezicht. Maar meer een verlegen lach dan een blije lach. Shit, hij heeft een vriendin... dacht ik bij mezelf. Dus ben ik maar zo snel mogelijk weggegaan. Buiten, vóór de Abdij, kwam ik een vriend van me tegen. Stond nog even met hem te praten totdat Waai tegen me zei dat iemand me roept. Ik draaide me om en zag Joost voor het raam van de Abdij staan. "Ik kan het niet lezen" riep hij. Jezus, ik voelde me al een debiel wijf toen ik dat nummer gaf en nou moet ik nog eens uitleggen wat er staat...Njaa, vooruit. " Wat kan je niet lezen?" riep ik terug. Hij stond binnen en ik buiten dus verstaan was niet bepaald makkelijk op dat moment. "Alles" zei hij met een lach. Weer die mooie lach... Omdat abdij dicht was kon ik niet naar binnen, het was al na 3en. Ik ademde uit op het raam en schreef mijn nummer met mijn vinger, cijfer voor cijfer. Toen ik naar hem keek zag ik dat hij me echt heel lief aankeek. Zo keek mijn exvriendje me aan, toen hij in de sneeuw I LOVE KARINA met zijn handschoen had geschreven... Heel lief, verlegen en ... verliefd.


Zondag, 4 februari

Joost smst me dood! Hij wil met me afspreken. Maar ik kan vanavond niet. Moet werken. Vind het best jammer. Uiteindelijk besluiten we om maandag uiteten te gaan. Leuk!

Maandag, 5 februari
Deze dag ga ik nooit vergeten! Dat gezicht recht tegenover mij. Leuke gesprekken... Alles
Ik kwam op mijn scooter. Met leuke kleren aan die ik van mijn vriendinnen had geleend. Voelde me goed, knap en zelfverzekerd.
Ik kwam eraan en zag hem nergens. Ik was een half uur te laat dus was gelijk bang dat hij allang weg is. Opeens kwam hij aanlopen vanuit dat restaurant. "HEHE" zei hij overdreven hard. "Haha, sorry, mjaah meisjes horen te laat te komen toch?" "Das waar jaa, laten we naar binnen gaan, het is best koud buiten." "Goed" zei ik en deed mijn scooter snel op slot. Hij liet me voorgaan en liep achter me aan. "Waar wil je zitten?" vroeg hij. "Ik weet wel waar" zei ik en liep naar mijn favoriete tafeltje met het uitzicht op de zee. We zaten daar te eten, wijn te drinken, te praten. Tot mijn grote verbazing was het geen 1 minuut stil. We praatten heel lang. Na 2 uur besloten we naar buiten te gaan, ff een stukje wandelen. Ik wou betalen maar en deze keer liet hij me niet betalen. "Wat zei ik nou in de Abdij toen jij malibu bestelde?" zei hij en lachte heel lief. "Das waar... sorry hoor" lachte ik terug. We liepen naar de dijk. Naar mijn favoriete bankje met het uitzicht op de zee. Vind het heerlijk daar. Stil, mooi, het is gewoon MIJN bankje. Nee, nu is het ONS bankje geworden. We zaten daar een andere uur. Weer te praten en te lachen. Het was heel koud. Opeens pakte hij mijn hoofd vast en draaide mijn gezicht naar hem toe... Wat rook hij toch lekker... Dat is ook de geur die ik nooit zal vergeten! Zijn geur... Hij keek me recht in mijn ogen. "God, wat ben je mooi..." zei hij. Ik heb nog nooit in mijn leven zoiets liefs gehoord. Toen zei hij "Weetje, toen je je nummer aan me gaf, kon ik het gewoon niet geloven...en misschien heb ik je gister echt TE vaak gesmsd maar dat kwam alleen omdat ik je heel graag wou zien! Ik wou altijd al je nummer vragen maar dat durfde ik niet... Je bent gewoon te goed voor me...". Ik kon niet geloven dat hij het zei en nog steeds zie ik zijn gezicht voor me... hoe hij naar me keek en precies de woorden die hij zei... Ik wist niks te zeggen, alleen wist ik zeker dat ik echt gelukkig was! Ik hoefde ook niks te zeggen... Hij speelde lief met mijn haar, aaide over mijn wang en het voelde alsof ik hem al eeuwen kende... Hij kwam dichterbij en gaf me een kus op mijn mond. We zaten nog lang naar elkaar te kijken. Ik kwam dichterbij en keek naar zijn lippen. En ik kuste hem. Lang en teder. We zaten heel lang te zoenen. Ik vergat alles! Het leek alsof alles draaide...
Ik wou niet stoppen! Ik wou daar altijd zitten en met hem zoenen! Meer niet! Toen hoorde ik de kerk, het was al 12 uur 's nachts! Jezus, ik zei dat ik om 10 uur thuis zou zijn! "Zullen we gaan? Het is al best wel laat!" zei ik. "Ja, is goed." zei hij en gaf me nog een kus op mijn mond.
Toen we terugliepen naar het restaurant waar mijn scooter en zijn fiets stonden, gingen mijn schoenen kapot. De voorkant zat opeens los. Geen idee hoe dat kwam. "Shit" zei ik toen ik dat zag. "Wat is er?" vroeg hij. "Mijn schoen" zei ik en wees naar mijn schoen. "Oh, no problemo" zei hij, pakte me vast bij mijn nek en mijn knieén en tilde me op. "Zo goed"? vroeg hij. Ik knikte. Ik dacht al dat het perfect was toen we hand-in-hand liepen en daarna met zijn arm om me heen. Maar dit was toch echt geweldig! Hij rende naar het kanaal en deed alsof hij me daarin gooide, ik gilde en lachte en was zooo gelukkig! Misschien was het toch echt de mooiste avond van mijn leven. Toen we bij het restaurant kwamen wou ik echt niet weg! Ik wou voor altijd bij hem blijven! Voor altijd!
"Ik vond het echt...heeeel erg leuk vanavond" zei hij verlegen. "Ik ook!" zei ik. Hij gaf me een kus op mijn mond en liep naar zijn fiets. Toen ik al op mijn scooter zat riep hij "wacht...!" Ik draaide om en keek hem aan. "Wanneer zie ik je weer?" vroeg hij. "Zo snel mogelijk..." zei ik en gaf gas...Ik hoorde hem nog "OK" roepen. Ik deed mijn visier open en genoot van de koude lucht, van deze avond, van alles. Ik was echt GELUKKIG!

Dinsdag, 6 februari

Ik kwam thuis na school, moe maar voldaan. Had de toetsweek best wel goed gemaakt. Mijn moeder zat op de bank tv te kijken. "Hoe was het op school?" vroeg ze. "Jaa, zoals altijd, maar ik heb mijn cijferlijst, hier, kijk maar". Ze pakte het blaadje en keek ernaar. "Goed zo schat! Ben trots op je! En hoe was het gister? Je kwam zo laat thuis, toen sliepen we al!" "Jaa, sorry mam, het werd wat later, we zaten op het bankje en letten niet echt op tijd." "Nee, het geeft niet. Gezoend?" vroeg ze en lachte. "Jaa, tuurlijk maa". Het is gewoon geweldig dat ik alles met mijn moeder kan bespreken! Kan alles tegen haar zeggen en ze zal nooit telergesteld kijken, nooit boos worden. Omdat ze me vertrouwt en weet dat als ik iets doe, ik zeker weet dat het goed is. "Haha, keej dan... maar niet verliefd worden ok? Beloof het me!" opeens keek ze me een beetje bezorgd aan. "Waarom niet?" vroeg ik en dacht opeens aan de horoscoop die ik bij Máx had gelezen. "Ik had Paul(mijn stiefvader) net gesproken. Hij wil naar Engeland... Over 2 maanden." ze keek me bang aan... ze wist niet wat ze moest verwachten... dat ik zou flippen of dat ik blij zou worden. "WAAAAAAT?" ik gilde het uit. "Schat, ik weet het, maar dat is het beste... " zei ze. "Voor wie? Voor Paul? Niet voor mij in ieder geval! Ik heb alles hier! Alles! Je gaat het me niet ontnemen! Niet nog een keer! We zijn al eerder verhuisd en je zag wat het met me doet! Nee mam, alsjeblieft! Praat met hem! Doe iets! En ik kan je niet beloven dat ik niet verliefd word, want ik ben al verliefd! En ik ga niet weg! Al moet ik op straat wonen, het maakt me niet uit! Ik ga niet weg!"..."Ik zal met hem praten, maar volgens mij heeft ie dat al besloten!" zei ze. "Zonder mij? Jezus. Ik haat hem! Ik haat hem!" ik rende naar buiten, pakte mijn scooter en ging een stukje rijden. Doe ik altijd als er iets gebeurt...
Joost had me de hele avond gebeld. Maar ik nam niet op. Vergeet hem, vergeet hem dacht ik bij mezelf. Maar dat kon ik niet! Als ik 2 maanden had... Dan worden het de 2 leukste maanden van mijn leven! Ik belde hem terug... "Heey..." "Heey, uh ja ik had je gebeld, maar je nam niet op..."zei hij. "Jaa sorry, mijn mobiel stond op stil, ik hoorde hem niet..." "Owh ok... Ik... Ik wou je vragen of je vanaavond iets wou gaan doen?" Ik dacht na... Ik had geen zin om iemand te zien. Ik wou gewoon thuis zitten huilen... Totdat ik niet meer KON huilen... "Jaa, dat zou ik graag willen... maar..." "maar?..." vroeg hij. "Ik heb een toets morgen en ik moet heel goed leren!" loog ik. "Owh njaah, morgen dan maar? " "Is goed" zei ik. "Leerse!" "Dankje!"
Ik hing op en barste in tranen uit... Het werd zoals ik wou. Ik bleef huilen totdat ik niet meer kon huilen.

De volgende dag had ik hem gezien. We hebben gewandeld. Omdat het echt vreselijk koud was gingen we in de kroeg zitten. Wat drinken, praten. Hij vroeg steeds wat er was, maar ik durfde het niet te vertellen. Ik kende hem net... Maar wou hem toen al niet meer kwijt!...

Woensdag, 14 februari

Valentijnsdag... Ik ben nog steeds in shock dat we gaan verhuizen. En gister kwam mijn moeder weer naar me toe. Ik lag al bijna te slapen toen ze mijn kamer binnen kwam. "Kaar?" vroeg ze heel voorzichtig. "Kom binnen" zei ik. "Ik moet je wat vertellen!". Op de ene of andere manier wist ik al wat ze me wou vertellen. Ik weet niet hoe ik het wist, maar ik zei "We gaan nog eerder weg hé?"
Ze keek me aan. "Jaaa... sorry, ik probeerde met hem te praten maar jaa, ik kan wel blijven praten en dan hebben we elke dag ruzie en ik wil ook naar Engeland. Jij weet dat ik hier geen toekomst heb..." "Maar ik wel..." zei ik en draaide me om. Ik wou haar niet meer zien! Ze besluiten iets zonder mij. Iets wat voor altijd mijn leven zal veranderen!Ik ben maar 17 jaar en heb al zoveel mensen kwijt geraakt...en nou gebeurt het weer... Waarom? Waarom overkomt het mij?

Joost belde s'avonds. "Heej mooierd, gaan we vanavond nog iets doen?" zei hij blij. "Uh, ik ga met mijn moeder naar het restaurant" zei ik. Voor een deel was het waar, ik ging afhalen bij het restaurant waar ik werk. "Owh" zei hij boos. Toen hing hij op... Ik wist zeker dat hij terug zou bellen... Over een half uur belde hij. "Het spijt me" zei hij zachtjes. "Nee, het is niet jouw schuld, ik had moeten zeggen dat ik al iets te doen had! Sorry!" zei ik. "Ik had een verassing voor je, vandaar...". Opeens besefte ik dat ik nog steeds niet heb verteld dat ik ging verhuizen. Ik ook voor jou, wou ik zeggen, maar heb het niet gedaan..."Ik bel je morgen...ok?"vroeg ik. "Ok".

Donderdag, 15 februari

Ik belde Joost, zoals ik had beloofd. "Heey" zei ik. "Hey, alles goed?" "Jaa hoor, gaat wel... Joost?" "Ja?"
"Ik moet je iets vertellen!"
Stilte...
"Ik wil je nog steeds verrassen hoor! Heb alles niet voor niets geregeld! En dan kan je me alles vertellen ok?"
"Is goed" zei ik. "7 uur bij mij?"
"Jaa, om 7 uur sta ik buiten op je te wachten... Enne Kaar?"
"Jaa?"
"Trek iets chiques aan!"
Opgehangen...
WOW... Ik moest iets chiques aantrekken...Ok, begint goed...die verrassing van hem... Ik deed mijn kast open. Ok, wat zal ik aantrekken... 2 uur later en 20 outfits later heb ik gevonden wat ik wou. Een leuk bruin jurkje, gouden schoentjes en bijpassende kettingen. Ziet er heel leuk uit, dacht ik bij mezelf... VOORUIT!
De bel ging, ik schrok me rot... Was heel zenuwachtig. Zei gedag en liep naar buiten. Daar stond hij. Zwarte blouse, leuke spijkerbroek, Lacoste schoenen. Hij keek me aan en lachte. "Ziet er prachtig uit, zoals altijd" zei hij en opende de deur van de taxi voor me open. "Dank je, jij ook schat!" Ik ging zitten, hij deed de deur dicht en kwam aan de andere kant naast me zitten. "Ik heb je gemist" zei hij en pakte mijn hand... "Ik jou ook" zei ik en voelde dat er tranen in mijn ogen kwamen. Ik ging uit het raam kijken, zodat hij niet zag dat ik huilde. De maan... Sterren... Mijn stad... Mijn leven... Alles!
"Is er iets?" vroeg hij en probeerde mijn gezicht te zien, maar ik bleef uit het raam kijken. "Nee hoor, ben alleen een beetje moe..." zei ik. "Wat wou je me vertellen lieverd?" Shit... Hier komt ie... "Ik vertel het zo wel!"
"Ok schat" zei hij en kuste mijn hand...
Ik veegde mijn tranen weg en stapte de taxi uit... Joost hield de portier voor me open. "Dankje".
We liepen naar binnen en inderdaad, een heel chique restaurant... WOW...Jezus, dat had ik niet verwacht. Hoge plafonden, mooie lampen, alles is wit...Prachtig.
"Enne...?" vroeg hij... "Wow" zei ik en lachte... hij lachte terug. We gingen aan tafeltje zitten dat hij had gereserveerd. Ik keek omhoog en zag dat het een non-smokers gedeelte was. Ik had een keer gezegd dat ik er niet tegen kan als iemand rookt terwijl ik eet en dat heeft hij onthouden! Hij rookt zelf ook, maar heeft het tot nu toe nog nooit gedaan waar ik bij was! Ik vond het zo lief! En toen kreeg ik tranen in mijn ogen... "Schat, wat is er???" hij keek me met grote ogen aan en aaide mijn hand.
"Ik... ik moet je iets vertellen" zei ik. "Jaa, weet ik, zo erg is het toch niet? "
"Ik... ik ga..." ik slikte "verhuizen..."
Door de uitdrukking op zijn gezicht begreep ik dat ie niet echt snapte waar ik het over had.
"Hebben jullie een nieuw huis gekocht? Maar dat is toch leuk? En als het ver is kom ik wel met mijn auto naar je toe!" hij praatte heel snel, je zag gelijk dat hij heel zenuwachtig was... Hij hoopte gewoon op het beste.
"Nee, we gaan naar Engeland..."
Ok, het is eruit. Het was nog nooit zo stil geweest. Het leek alsof iedereen opeens stil was en dat iemand de muziek uit deed. Hij keek me zonder met zijn ogen te knipperen aan. Heel lang. "Maar... " zei hij en wist niks meer te zeggen. "Maar... wannneer?" zei hij en zijn ogen werden rood. "Over 3 weken" zei ik en keek hem aan. Hij had niks te zeggen hij staarde alleen naar me. Ik was bang dat ie zou opstaan en weg zou lopen. Omdat hij bang was om gekwetst te worden.
"Nou lieverd, ik heb het nog nooit gezegd, maar heb het altijd gevoeld. Ik hou van je! Sinds de eerste dag, sinds die maandag dat we in Aquarius gingen eten. Ik... " hij stopte en keek naar beneden. "Ik heb nu al het gevoel dat ik niet zonder je kan! En weet je wat? Zullen we er nu nog niet over denken en er de geweldigste 3 weken van ons leven van maken?"
Er verscheen een glimlach op zijn gezich. Hij had nog steeds rode ogen.
"Goed! Zullen we nu bestellen?" Hij knikte. "Ik ga alleen eerst naar de wc, ben zo terug!"
Ik deed de deur dicht en ging op de wc zitten. Ik barste in tranen uit. WAAROM, VERDOMME, WAAROM! Waarom nu...
Maar zoals hij had gezegd, nog niet aan denken. Ik stond op, veegde mijn tranen weg. En moest voor de zoveelste keer in mijn leven sterk zijn. Be strong and move on. Dat is zo'n beetje mijn motto geworden. Ik ademde diep in en uit, werkte alles een beetje bij, en liep weer naar Joost toe. Ik zag een traan op zijn gezicht die hij snel wegveegde toen hij me zag en glimlachte. "Daar ben je".
Het was een geweldige avond! Hij masserde mijn voeten, ik had alleen gezegd dat ik pijn aan mijn voeten had van die schoenen. Hij pakte gelijk mijn voet onder de tafel en begon het te masseren. Toen zijn we weer naar huis gegaan. Een vriend van hem haalde ons op. Ik zat voor en hij achter, hij ging achter me zitten en masseerde mijn schouders. Al die kleine dingetjes! Hij is zo lief! We gingen naar zijn huis, hebben wat gedronken en zaten op het aanrechte te praten. Daarna bracht hij me thuis. "Ik heb nog iets voor je" zei hij. Shit, ik had niks voor hem! "Echt!" "Jaa, ik hoop dat je het leuk vindt..." Hij pakte het cadeutje en gaf het aan mij. Ik opende het voorzichtig en het was een luchtje! Dat ik al heel lang wou! Maar het kwam er maar steeds niet van dat ik hem kocht. Ralph Lauren Hot. "Dank je schat" zei ik en glimlachte. Gaf hem een kus en liep naar huis. Ik wou het schreeuwen. Ik wou schreeuwen IK HOU VAN JE!

Dinsdag, 20 februari

Ik zie Joost elke dag, en elke dag is het heel bijzonder. We hebben al zo veel dingen samen gedaan! Zo veel dingen meegemaakt in zo'n korte tijd! Joost had vrijgenomen van zijn stage omdat ik vakantie had. Dan konden we 3 dagen met zijn 2en zijn. Maar dit was toch wel de meest bijzondere dag!
's Avonds vroeg hij waar ik heen wou. We zaten in zijn auto. "Ik wil naar, uuuhh, het strand!" zei ik.
Hij zei "Zal ik je het mooiste strand van heel Nederland laten zien?" "Graag" zei ik en kuste hem.
We reden langs Ouddorp, richting Hoek van Holland. Aan de overkant van Hoek van Holland heb je een heel erg mooi strand!
We reden langs het water. En weer. De maan, de sterren, de zee. We stopten helemaal aan het einde van het strand. Er was natuurlijk niemand! We zaten te praten over alles. Ik lag met mijn hoofd op zijn schoot en keek naar de sterren. "Kijk, daar heb je de grote beer!" ik wou naar die ster wijzen en sloeg hem heel hard in zijn gezicht omdat hij net naar me toe boog om me te zoenen. Hahah, was heel grappig. "Sorry" zei ik en hield mijn hand voor mijn mond. "Sorry schat". "Hij lachte en hield zijn neus dicht. "Bloedneus?" zei ik en kon het lachen niet inhouden. "Nee" zei hij. We zaten daar samen te lachen. Ik zou er nu alles aan doen om die avond opnieuw te doen!
We reden naar een andere plek, ergens in het midden van het strand. Daar kon je de zee en de maan heel goed zien. De maan scheen over het water en je zag een witte spoor. Prachtig. Heel romantisch.
We gingen op de achterbank zitten. Ik weet niet waarom, maar had voor de zekerheid een condoom meegenomen.
Hij begon me te zoenen, ik voelde zijn tongpiercing, voelde lekker. "Waarvoor had je die piercing trouwens genomen?" vroeg ik en wees naar zijn tong. "Om mooie meisjes te verwennen" zei hij. "Player" zei ik en lachte. "Weetje waar het lekker voelt?" vroeg hij flirty. "Waar"? vroeg ik en deed mijn rechterwenkbrouw een beetje omhoog. "Daar" zei hij en wees naar tussen mijn benen. "Uhm waar?" vroeg ik. "Daar" en zijn vinger kwam dichterbij. "Waar?" vroeg ik weer en deed mijn wenkbrouw verder naar boven. "Hierzo" zei hij en streelde heel teder tussen mijn benen. Opeens keek hij naar buiten en zag dat alle ruiten beslagen en heel nat waren.
"Jezus" zei hij. "Het is hier nog natter dan buiten". We keken elkaar aan en begonnen te lachen. "Nee, zo bedoelde ik het niet" zei hij met een glimlach toen we stopten met lachen. "Neeuuu neeeuuu" zei ik plagend. Hij ging me weer zoenen. En begon mijn truitje uit te doen. Ik twijfelde niet! Ik wist zeker dat het goed zat tussen mij en hem! "Ik heb geen.." begon hij. "Tssss, ikke wel!" zei ik en ging verder met zoenen. Hij kleedde me uit en ik hem. Zijn auto is best wel klein, dus veel ruimte hadden we niet. Ik ging op zijn schoot zitten, met mijn gezicht naar hem toe. De enige manier om het te doen in de auto volgens mij! Maar die condoom kwam er steeds af en ik begon me daar best wel erg aan te irriteren. Uiteindelijk zuchte ik, deed ik hem af, deed de deur open en gooide het weg. Toen ik omdraaide keek hij me niet begrijpend aan. Hoe kan je zoiets doen:P. Hij keek me met zijn puppyogen aan. "Owh, kijk me niet zo aan" zei ik " je voelde toch wel dat die condoom helemaal naar de tering was". Op dat moment voelde ik me net zo debiel als toen ik hem mijn nummer gaf. Hij zat naar een punt te staren. "Jaaa, inderdaad schat" zei hij. En begon zich aan te kleden. Toen stopte hij en zei "Nou ik wil jou wel laten genieten hoor." Voordat ik iets kon zeggen legde hij me neer en deed precies wat ie net zei over zijn tongpiercing. En inderdaad. OMG. L'orgasme!

Woensdag, 21 februari

Heel de dag bij elkaar! Wezen ontbijten in het cafeetje "Het Verschil". Heerlijk ontbeten. Daarna heel de dag op zijn kamer gezeten. Gepraat, tv gekeken, alles is leuk met hem! 's Avonds was het tijd om dat van gister af te maken! En het was HEERLIJK!

Donderdag, 22 februari

Weer naar dat cafeetje geweest. Heerlijk ontbeten. Daarna zou hij me een mooi plekje laten zien! We reden met zijn auto richting Burgh Haamstede. Daar hebben zijn ouders een huisje aan zee. We namen zijn hond mee. Het voelde net als een gezin! Man, vrouw, hun hond... We parkeerde de auto naast het huisje, gingen even binnen kijken. Het zag er echt heel gezellig uit!
Toen liepen we richting zijn 'verrassing'. We liepen met zijn hond. Door het bos. Joost rende steeds achter me aan. En als ie me ving pakte ie me bij mijn nek en mijn knieen en tilde me op en draaide en kuste... Opeens stopte hij. "Ik hou zoveel van je..." zei hij zachtjes. "Waarom moet jij nou weg? Iedereen mag weg...behalve jij... " Mijn ogen werden rood. "Maar je bent nog steeds hier, kom ik laat je iets zien wat je nooit zal vergeten!" "Ok, kom" zei ik en hij pakte mijn hand. We liepen steeds omhoog en het werd steeds steiler. Opeens zei hij "Doe je ogen dicht!" Ik keek hem aan deed mijn ogen dicht. Hij pakte mijn hand en deed zijn andere arm om me heen. "Ok, nog een paar meter, jaaaa jaaa, bijna... NU" zei hij en langzaam deed ik mijn ogen open.
"WOOWW..." was het eerst dat ik zei. "Dit is echt prachtig!" Ik stond naar de zee te kijken. Veel bomen, zon en open zee. Dat plaatje zie ik nog steeds elke dag voor me. "Mooi hé" zei hij en lachte voldaan, ik vond het mooi. We liepen naar beneden en wandelden de hele dag op het strand. Zaten op het strand, renden achter de hond aan, lachten. Ik pakte een stok en schreef met grote letters KARINA hartje JOOST FOREVER... Hij keek ernaar en glimlachte. "Ik hou ook van jou schat!" zei hij en gaf me een kus.
Op de terugweg kreeg ik honger. "Heb honger" zei ik. "Jaa, ik ook, zullen we wat gaan eten bij dat strandtentje?" vroeg hij. Ik vond het goed. Heerlijk gegeten bij de zonsondergang. Daarna reden we naar huis. Bij elke stoplicht waar we stopten draaide hij zijn hoofd naar me toe en gaf me een lange zoen totdat we PIEEEPPP achter ons hoorden. En dan weer en weer en weer totdat we thuis waren.We konden gewoon niet van elkaar afblijven!

Woensdag, 28 februari

Elke dag is heel erg bijzonder met Joost... Jezus, waarom heb ik hem niet eerder ontmoet?
Vandaag zou hij mijn ouders ontmoeten. Ik rende als een gek rond. Spoot het luchtje van mijn vader door heel het huis. Armani... Niet bepaald een luchtverfrisser... Niet zo gek dat mijn stiefpa een beetje boos werd:P. Maar ik had het allemaal voor Joost over. Ik liep nog in mijn trainingspak toen de bel ging. Mijn moeder kwam naar me toe "Rustig...Rustig!" zei ze en deed de deur open. "Owh, hallo, kom binnen."
Ze stelden zich voor en begonnen te praten. En ja hoor, mijn stiefpa en Joost hadden natuurlijk veel gemeen! Ik bracht ze allebei een flesje bier en ze konden weer over voetbal beginnen. Ze waren allebei heel blij dat ze zo goed met elkaar konden communiceren over voetbal. Ik zat er een beetje geirriteerd bij. "Joost... Joost... uh zullen we naar mijn kamer gaan?" "Waarom? Het is toch gezellig hier?" Nou nee, niet echt! wou ik zeggen. Mijn moeder was helemaal verliefd op hem! En mijn stiefpa ook! Eindelijk. Normaal als ik met een jongen thuis kwam ging mijn moeder zeiken dat ie niet charmant genoeg of niet knap genoeg of niet aardig genoeg is. En mijn stiefpa zei altijd dat 'ie hem zou vermoorden als ie me pijn deed en ga zo maar door. Maar dit keer was het helemaal goed...

Vrijdag, 2 maart

Ik ging weer naar Abdij. Precies 1 maand geleden gaf ik Joost mijn nummer...
Opeens vroeg hij of ik bij hem bleef slapen. Dat zou nooit mogen van mijn ouders, maar ik heb gezegd dat ik om 5 uur bij hem zou zijn. 's Nachts.
Ik kwam om 3 uur thuis. Ging naar mijn kamer, kleedde me om, nam een shirtje mee om in te slapen, deed mijn raam open en sprong naar buiten. SHIT...DAT was een harde landing...
Ik liep naar Joost, dus het maakte me helemaal niet uit!
Ik belde hem en na 1 minuut deed hij de deur open. "Hey" hij kuste me. "Wil je wat drinken?" "Ja, lekker" zei ik. En ging zoals altijd op het aanrecht zitten. En hij ook. We hebben over ons verleden gepraat, over alles. Ik weet zeker dat ik hem alles kan vertellen! Had hem verteld hoe ik bij hem kwam, over de harde landing. Hij wou me gelijk naar huis brengen, dalijk werden mijn ouders boos. "Joost... We gaan weg, ik zou boos op hen moeten zijn, niet andersom. Het maakt me niks uit, ik wil alleen bij jou zijn."
"En ik wil alleen bij jou zijn!" zei hij.
Het was de leukste nacht van mijn leven! En ook de wildste natuurlijk!!! Toen ik de volgende ochtend wakker werd lag hij naar mij te kijken. "Goodmorning gorgeous" zei hij. "Goeiemorgen... je lag toch niet heel de nacht naar me te kijken hé? Jij moet vandaag nog werken!" Hij lachte. "Ik zou wel altijd zo kunnen liggen en naar jou kijken!" Ik voelde dat ik rood werd.
"Waar heb je zin in?" vroeg hij."OCHTENDSEX" riep ik en begon hem te zoenen. Na alles al gebeurd was zei hij "Ik bedoelde eigenlijk wat je wou eten". Opeens voelde ik me echt een debiel. "Maar jij bent toch echt HET perfecte vriendinnetje" hij glimlachte en kuste me. "En nu ontbijt op bed! Wat wil je?" vroeg hij. "Doe maar iets lekkers!"
Hij liep naar beneden en omg wat voelde ik me toch gelukkig! Ik lag daar over alles na te denken. Over wat er komen zou en over hoe alles zou zijn, zonder Joost, in Engeland. Kon het nog steeds niet begrijpen! Echt niet!

Zaterdag, 3 maart

Op mijn werk...owh wat had ik toch een geweldig werk! Ik werkte met een van mijn beste vriendinnen, Celine, het was altijd gezellig, ging altijd heel leuk met de klanten praten. Was gewoon geweldig! Had super leuke Chineze collega's.
"Ik mis je" smste ik naar Joost.
Na een half uur stond hij voor de deur van het restaurant waar ik werkte met een vriend van hem. "Een tafeltje voor 2?" vroeg ik met een big smile die ik altijd heb als er klanten binnen komen. "Jaa, graag!" zei Joost. "Kom s hier, chinesie" zei hij en liep naar me toe. Hij zoende me heel lang. Toen we stopten zag ik mijn baas heel boos naar me kijken. "Ik zorg er alleen voor dat hij wat vaker komt" zei ik en lachte. Mijn baas heeft gelukkig gevoel voor humor en lachte terug. "Ok, en nu aan het werk, romanticus".
Joost zat heel de tijd naar me te kijken. Als ik andere mensen bediende. Af en toe liep ik naar hem toe en gaf hem een kus. En zag dan andere klanten kijken van AAAGGGHH...lief... Vond het altijd leuk als mensen zo naar ons keken. En dat gebeurde best wel vaak. Toen we in Den Haag waren en elk minuut stopten om te zoenen, of toen we in de lift stonden in de Rotterdamse V&D. Of toen we in Abdij zaten. Altijd.
Toen ik bijna klaar was met werken kreeg ik een smsje van Joost. "Ik mis je" stond er. Ik wist wat hij bedoelde. Ik was aan de beurt om naar zijn werk te komen.
Ik vroeg Celine of ze mee wil en we gingen die avond naar de Abdij. Toen we binnen kwamen was het heel druk. Ik zag Joost, hij was druk bezig. Een minuut later voelde ik opeens dat iemand mijn hand pakte en me ergens heen sleurde. Opeens stond ik in de keuken van de Abdij... samen met Joost. "Sorry schat, dat het zo druk is" zei hij en begon me te zoenen. We stonden daar best wel lang te zoenen. Toen zei hij dat hij weer aan het werk moest. "Ik zie je zo lieverd" hij gaf me een kus en liep weg. Ik ging aan de bar zitten met Celine die me toen al helemaal kwijt was. Ik had haar verteld wat er net was gebeurd en ik kreeg weer die AAAAGGH...-lief...-blik. Het was ook een geweldige avond! Totdat Joost zijn ex achter me kwam staan en naar me wijzend zei "Dat is zijn nieuwe riendin." LEVENLOOS. Toen ik naar de wc ging kwam ze gelijk achter me aan lopen. Probeerde nog een deur in mijn gezicht te smijten. Ik reageer daar niet op. Het enige wat ik deed was Joost zoenen, toen ze onze kant op keek. Zoo, das genoeg dacht ik bij mezelf. Ik kuste Joost en ging naar huis.

Vrijdag, 9 maart

En weer ben ik elke dag bij Joost geweest. En ik word helemaal niet gek van hem, ik word steeds gekker OP hem. Normaal word ik helemaal paranoid als ik met 1 iemand heel de maand elke dag omga. Maar niet met hem. Wij passen gewoon bij elkaar!
Ik bleef weer bij Joost slapen. Dit keer heb ik gezegd dat ik bij Celine bleef slapen. We kwamen thuis, gingen samen douchen. Hij kuste mijn nek, we stonden daar, het was warm, het was goed. "Kaar?" "Ja?" " Weetje, volgens mij hou ik een klein beetje iets te veel van je" hij keek me aan en glimlachte. Ik lachte ook en gaf hem een kus op zijn borst. Voel me net een dwerg als ik geen hakken aan heb. Gelukkig draag ik altijd hakken, dus het valt niet op dat hij eigenlijk veel groter is dan ik. Hij waste mijn haar, waste me helemaal en toen zichzelf. Ik stond gewoon naast hem, ik keek naar hem. Toen zat ik op de badkuip en keek naar hem. God wat is ie toch sexy! Daarna deed hij het deurtje van de douchecabine open en deed een handdoek om zijn middel. Als iemand me zou vragen wanneer ik hem het mooist vind dan zou ik zeggen NU, zoals hij daar nu staat, voor de spiegel, met die handdoek, natte haren, nat gezicht... Toen gingen we naar bed. Eerst even tv kijken, daarna even wat strechoefeningen oftewel camasutra standjes die ik de dag ervoor op internet heb opgezocht. Wat heb ik toch gelachen haha. En ik dacht geen problemen te hebben met sex. Wel dus, als je dat heilig boekje opent. Niet zo gek dat ik de volgende ochtend zo'n spierpijn had. Na sex hebben we nog heel lang liggen praten over alles. Over hoe het zou zijn als ik in Engeland ben. Hij zei dat hij mij zoiezo nooit vergeet. Dat is wat ik op dat moment wou horen! Ik legde mijn hoofd op zijn borst en viel in slaap. De volgende ochtend werd ik eerder wakker dan hij. Ik ging naar hem kijken. Het was nog heel vroeg, dus had alle tijd om hem te bewonderen. Die wenkbrouwen, die ogen, die lippen, die gespierde buik, die benen. Opeens voelde ik dat ik lag te huilen. Mijn wangen waren heel nat en de kussen ook. Ik wou niet dat hij me zag terwijl ik zo lig. We waren alleen thuis. Hij had zijn ouders weggebracht want die gingen op vakantie, zijn broertje moest voetballen en zijn zusje paardrijden. Dus ik liep naar beneden en at wat. Toen kwam hij ook naar beneden. "Heey lieverd" zei hij. "Heey schat" zei ik terug. "Wat wil je?" vroeg ik en keek hem speels aan. "OCHTENDSEX" riep hij en rende naar me toe. Ik gilde en rende naar boven.
Hield de deur van zijn kamer dicht tot ik hoorde dat hij weer naar beneden ging. Ik liet los en ging op bed liggen. Deed alles uit en wachtte op hem. Hij had precies hetzelfde gedaan en kwam zijn kamer binnen. "Nobody can resist this" en hij draaide rondjes en kuste zijn biceps. Ik lachte en hij liep heel stoer naar me toe. Njaa, je weet wel wat daarna gebeurde!

Maandag, 12 maart

Ik had met Máx afgesproken om naar het strand te gaan. We hebben daar heel gezellig zitten praten. Renden als een stelletje debielen zonder broek rond, er was toch niemand! Was geweldig! Ik had een beetje ruzie met Joost omdat hij zaterdagavond speciaal voor mij had vrijgenomen van zijn werk wat echt heel moeilijk is. En een goeie vriend van me was jarig en die gaf een feestje. Dus ik dacht ik ga eerst naar dat feestje en daarna met Joost uit. Maar op dat feestje werd ik zo dronken! Na allemaal drankspelletjes enz. Ik weet de helft niet van wat er was gebeurd! Hoorde de volgende ochtend dat ik heel de avond een hond zat te aaien en tegen die hond zat te praten... Had alleen echt niet door dat die hond van steen was...OEPS... En om half 4 's ochtends ben ik op de een of andere manier in het bos gekomen met een klasgenoot... Geen idee hoe! Njaa, dat zat ik allemaal aan Máx te vertellen toen Joost belde. "Heey schat... ik weet dat je misschien een beetje boos op me bent omdat ik zo boos was, jaa ik weet niet". zei hij. "Ik ben helemaal niet boos op je schat! Ik begrijp het! Het spijt me heel erg dat ik pas om half3 naar je toe kwam. Ik weet niet, ik was zo dronken na al die spelletjes. Sorry!" "Maakt niet uit schat! Ik wou gewoon een leuke avond hebben, want het was je laatste zaterdag hier!" Opeens werd hij heel stil. "Ik zit nu te koken, zin om vanaaf wat bij mij te komen eten?" "Ja, is goed!"
"Wat wil je eten?" vroeg hij. "Maakt me niet uit!" "Ok, ben je hier om om half 7?" "Goed" "Ok, hou van je" "Ook van jou".
Heerlijjk gegeten bij hem! Hij kan echt goed koken! Daarna ging ik de hond uitlaten en hij alles opruimen. Toen ik buiten was stond ik heel lang naar de sterren te kijken... Het voelde alsof we samenwoonden ofzo, en dat ik dalijk terug kwam en hij niks heeft gedaan, want er was weer voetbal op tv ofzo. Dat dacht ik toen ik terug liep. Haha. Maar nee hoor, hij had alles gedaan!
Toen ik 's avonds laat thuis was kreeg ik een smsje...van Joost...

Hey lieverd, jij bent mijn zonnetje. Heel de dag leef ik naar het moment dak naar huis rij n bij jou kan zijn. Denk heel de dag nix anders dan aan die elke keer weer die onvergetelijk avonden met jou! Mis je ieder moment van de dag. Hou egt spr veel van je kgeloof nooit dak ooit nog eens zo veel en zo snel van iemand ga houden. Kga deze deze tijd met jou werkelijk nooit vergeten. Het uit eten gaan, iets met je drinken, dagje den haag, rotterdan, amsterdam, de sex, het strand en de autoavonturen. Allemaal dingen die voor mij egt spr veel betekenen. Jij bent mijn meisje n iedereen mag het weten alleen ik hou zoveel van j! Hoop dat ik voor jou ook de enigste ben. Waarom ken ik j nog maar zo kort, wrm heb je niet eerder je telefoon nummer gegeven! N wrm ga je naar engeland, gaat egt nergens over! Kwil r Nu nog niet over nadenken maar mijn wereld gaat egt instorten wann jij weg bent want kan geen moment zonder jouw!

Dat had hij gestuurd...

Woensdat, 14 maart

Een van mijn laatste dagen in Nederland... 16 maart ga ik weg... Ik kan het nog steeds niet begrijpen! Echt niet...
Ik belde Joost 's avonds, of hij af wil spreken. "Het lijkt me geen goed idee" zei hij "Misschien is het beter dat we nu uit elkaar gaan... Ik kan het gewoon niet aan om jou te zien... Ik... ik ga kapot Kaar, nu al..." Mijn moeder riep me. "Owh, njaah mijn ma roept me, ik bel je zo terug." "Ok" zei hij en ik hing op.
Ik belde hem terug maar hij nam niet op... Het eerst wat ik deed was Bres bellen om te vragen of hij misschien iets met me wil gaan doen. Dat wou ie, dat wilt ie altijd. Ik zie hem als een hele goeie vriend terwijl hij verliefd is volgens mij. We gingen naar de Aqaruis, waar ik met Joost had gegeten. Gingen aan tafel zitten en praatten heel lang over alles. Ook over Joost. "Ik kan het niet begrijpen Kaar... Toen ik echt helemaal gek op je was zei je dat ik niet jouw type was, dat je meer op stoere jongens viel en dat ik te softy voor je ben...Nou ik denk niet dat Joost al te stoer is. Ik denk dat het gewoon een lieve jongen is."
Eerlijk gezegd heb ik nooit begrepen waarom ik niks hoefde met Bres. Hij is een geweldige jongen, hij is the whole package, hij heeft alles. Maar zoals ik al zei, dat bijzondere, wat mij aantrekt heeft hij niet. Al zou hij echt wel het perfecte vriendje zijn!
"Ik...ik weet het niet Bres, echt niet. Maar het lijkt me geen goed moment om het te bespreken. Ik ga overmorgen weg en dan zie je me maar heel af en toe! Dus laten we nu over iets anders praten. Ok?" "Ja, is goed, inderdaar, ik wou alleen jaah ik wou alleen weten waarom, meer niet!" "Als ik het wist had ik het allang gezegd, dat weet je ook Bres!" Opeens ging mijn telefoon. Mijn moeder. "Heej lieverd, hoe is het? Geen gekke dingen gedaan? Moet je ook niet doen! Echt niet! Ik snap dat Joost dom doet, maar dat is het niet waard!" "Jaa, ok mam, nee het gaat goed, we zijn gewoon vrienden zoals ik al had gezegd, en ik kan toch alleen maar aan Joost denken dus ja." "Ok lieverd, succes" "Doeg..."
Ik stond in de wc naar mezelf te kijken in de spiegel. Ik zag zijn hand op mijn wang en zijn andere hand in mij haar enne, hem naast me en opeens realiseerde ik dat ik gewoon bij hem wil zijn! Op dit moment wil ik bij hem zijn! Alsof hij mijn gedachten kon lezen belde hij me. "Heej, met Joost" "Owh hay"... "Waar ben je?" "Ik zit in de Aquarius" "Oh ok" . Ik liep naar buiten, keek naar de sterren en vroeg toen "Waarom wil je me niet zien?" "Ik zei het al Kaar, ik hou gewoon te veel van je! Ik weet niet wat ik moet doen! Ik wil je heel graag zien schat! Dat is het enige wat ik wil op dit moment!" "Waarom zei je dan dat je het niet wou?" "Ik probeer jaa ik weet niet... ik krijg zowat tranen in mijn ogen. Had ik je ooit verteld dat ik nog nooit had gehuild, voor die ene keer in dat restaurant? Snap je nu wat je met me doet? Ik... shit ik mis jou!"
Ik had opgehangen... Ik kon het niet aan... Ik hield mijn mobiel voor me en staarde ernaar. Ik huilde, kon er niks aan doen. Opeens dacht ik aan Bres die nu al echt 20 minuten alleen binnen zat. Ik liep snel naar binnen. "Heey, het spijt me heel erg... Joost belde, en we hadden weer ruzie... Njaa ruzie, hij weet gewoon niet wat hij wil" zei ik en glimlachte. We betaalde en gingen weg. "Ik wil nog afscheid nemen van Scott" zei ik. Scott is Joost zijn collega in de Abdij. Ik vind het een geweldige jongen! Dus moest wel afscheid van hem nemen. "Is goed, maar het is niet voor Joost toch?" vroeg Bres. "Nee, ik weet niet eens waar hij nu is, denk thuis" zei ik en liep richitng Abdij. Ik ging naar binnen en zag Joost gelijk aan de bar zitten, met een meisje. "Heey Scott!" zei ik en liep naar hem toe. "Tjah, ik wou gewoon afscheid nemen" zei ik. Hij liep naar me toe en gaf me een knuffel. "Nou schat, het gaat je goed daar!" zei hij en keek heel even naar Joost en dan weer naar mij.
Ik keek even naar Joost. NEEEE, zo kan het niet aflopen! Het was allemaal te mooi om opeens zo uit elkaar te gaan! Ik liep naar hem toe en zei hoi. Hij zei hoi terug en ging weer tegen dat meisje praten. Ik draaide me om en liep zo snel mogelijk weg. DAN NIET, ciao...
Ik zat in Bres zijn auto te huilen. "Waarom?" bleef ik zeggen. "Ik vind het echt een bastard! Je hebt het moeilijk en hij maakt het niet echt makkelijker voor je!" zei Bres. Ik wist wel dat het waar was wat hij zei. "Hij kan je toch steunen en niet zoveel aan zichzelf denken!" Ook waar... Opeens ging mijn telefoon. Joost...
ik drukte hem zo snel mogelijk weg. En toen weer
Joost...
Drukte gelijk weg. En toen weer
Joost...
drukte weer weg. Een minuut later kreeg ik een smsje. "Ik ga je nog één keer bellen, als je dan weer ophangt zul je nooit meer iets van me horen en zul je me nooit meer zien. It's up to you..."
Ik nam op. Stapte uit de auto en ging buiten zitten.
"Ik wil je zien! Sorry dat ik zo fucking dom ben! Ik wil je zien! Waar moet ik je ophalen?!"
"Nergens..."
"Schat, sorry, het spijt me... "
"Ik kom zelf naar je toe..."
Toen had ik opgehangen...

15 minuten later stond ik voor zijn deur. Ik belde aan en hij deed de deur open. Ik liep naar binnen en ging naast hem staan. Hij deed de deur dicht. Ik staarde naar zijn zwarte poloshirt. k kon hem niet aankijken. Ik kon het gewoon niet! Die mooie ogen.
Opeens pakte hij me vast. Alsof ie me nooit los zou laten. En zoende mijn haar, mijn voorhoofd, mijn neus, mijn wangen, mijn lippen. Het leek alsof ik in trance was. Toen snapte ik pas wat hij bedoelde. Nu ik weer bij hem was was alles 10x erger. Maar toch ook wel 20x beter.
We liepen naar de woonkamer en gingen daar zitten. De eerste 2 minuten zaten we gewoon tv te kijken, we zeiden allebei niks. Tot dat ik op zijn schoot ging zitten. Ik wou gewoon zo dicht mogelijk bij hem zitten. Hij drukte zijn hoofd tegen mijn borst en zo zaten we heel lang. Ik huilde... Hij zat alleen stil. Ik dacht aan ons gesprek toen ik buiten de Aqurius stond. Hij huilde alleen om mij. Zou hij nu huilen? Ik ging naar zijn gezicht kijken, hij was helemaal rood, van het huilen. Maar hij wou niet dat ik het zag en drukte me weer snel tegen zich aan. Zo zaten we daar... met zijn tweén... te huilen...

Donderdag, 15 maart

Mijn laatste dag in Nederland. Ik ging uiteten met al mijn beste vrienden en vroeg of Joost ook meekwam. Dat wou 'ie... Ik kwam naar zijn huis om 6 uur. We moesten om half 7 daar zijn. Hij kleedde zich snel om. Ik zag weer zijn gespierde buik, zijn billen, die ik altijd zo sexy vond. Kon wel uren, nee, dagen naar hem kijken... Opeens dacht ik aan Scott die ooit in zijn msnnaam had staan "Als de enige plaats waar ik je kan zien in mijn dromen is, dan wil ik voor eeuwig slapen!" Opeens besefte ik dat het ook voor mij geldt. Als ik Joost alleen in mijn dromen kan zien, maak me dan nooit wakker!
We reden in zijn auto naar Li's Garden, het restaurant waar ik werkte. Ik keek uit het raam en zag de zonsondergang. Een rode, prachtige bol,de zon, ging onder. Het zag er prachtig uit! Het staat nog steeds in mijn geheugen gebrandt... Ik boog naar Joost toe en gaf hem een kus op zijn wang. "Ik hou van je" zei ik. "Heel veel" voegde ik eraan toe. "Schat, als je maar wist hoeveel ik van jou hou!" zei hij. Opeens kwam het liedje "All good things come to an end" van Nelly Furtado. En opeens had dat liedje een hele andere betekenis voor me...
Het was een onvergetelijke avond. Iedereen was er, al mijn beste vrienden. Alle mensen waar ik om geef en waar ik van hou! Ik kreeg een paar cadeautjes als aandenken. Lief! Lief dat ze er voor me zijn en dat ze ook om me geven. Maar echt kut dat ik wegga...
Wat heb ik aan vrienden die ik misschien nooit meer zal zien? Maar ze blijven voor altijd in mijn hart! Altijd!
Ik had van iedereen afscheid genomen. Bijna iedereen huilde. Ik voelde me echt een bitch. Want ik huilde niet. Maar ik kon niet huilen! Ik had al zo vaak gehuild dat er gewoon helemaal niks meer uit mijn ogen kwam! Maar ze begrepen het wel! Ik weet het zeker!
Toen we in Joost zijn auto zaten vroeg hij me de vraag die hij me altijd stelt als we in zijn auto zitten. "Waar wil je heen lieverd?"
"Naar het strand" zei ik zonder na te denken. We reden naar het Rockanjestrand. Gingen daar in het bos wandelen, naar de zee toe, stonden daar, genoten van elkaar, misschien wel voor de laatse keer. Het klinkt echt eng, de laatste keer...
Ik kon het niet meer aan en vroeg of hij me naar huis wou brengen.
Toen we bij mijn huis waren, zat ik naar hem te kijken. Ik kon het nog steeds niet begrijpen. "Doei schat" zei ik. "Doei lieverd" zei hij. Het voelde alsof hij me gewoon thuis afzette, zoals elke avond tot nu toe! Hij kwam me altijd ophalen met zijn auto en 's avonds naar huis brengen. We zoenden, lang, zoals altijd. Ik gaf hem nog een laatste kut en draaide me om, deed de portier open en liep zo snel mogelijk naar huis. Ik draaide me niet om, anders zou ik achter zijn auto aan rennen denk ik. Ik kan het niet geloven. Doei Joost, dacht ik en deed de deur open...


Proloog

Ik ben nu in Engeland en ga helemaa kapot. Ik mis hem...
Maar ik had nooit gedacht dat het zo moeilijk zou zijn! Elke keer als ik met een jongen praat denk ik aan Joost en vergelijk ik hem met Joost... Maar niemand is goed genoeg. Heb al wat vrienden gemaakt, maar wil het niet! Wil nog steeds terug komen, want vrienden heb ik! Ik haat Engeland, ik haat mijn stiefvader...
De volgende maandag, 20 maart, ben ik met mijn stiefvader meegereden. Hij moest de bestelbus terugbrengen. Ik schreeuwde, gilde om mee te kunnen. Hij wou me niet meenemen omdat het alles alleen maar erger zou maken. "Erger kan niet, je hebt het al verpest voor me, dus neem me gewoon mee! Alstublieft!" Uiteindelijk zei hij dat het mocht. 2 uur met de auto, 7 uur met de boot, en ik was er! Ik zat helemaal te trippen! Ik ga hem zien! Ik ga hem zien! Ik ga hem zien! bleef ik herhalen. Toen we al in Nederland waren, keek ik steeds rond maar kon Joost nergens vinden. Opeens kwam hij van achter een gebouw aan lopen. Ik rende naar hem toe en sprong in zijn armen. Ik was zo blij om hem te zien! Het was echt perfect! Ik reed in zijn auto naar om die bestelbus terug te brengen. We reden zo snel mogelijk, dan kon ik wat langer bij hem zijn! Ik keek steeds naar hem, kuste hem, praatte met hem. Het was perfect. Als ik bij hem ben is alles zo perfect! We zaten heel lang te zoenen en te praten. We reden naar mijn oude huis en stopten daar. Het voelde gewoon alsof hij me weer thuis afzette en me morgen weer op zou komen halen... Maar nee, was het maar zo'n feest. Ik pakte zijn hand en deed mijn ogen dicht. Hij kuste mijn hand en zei dat ie van me hield. Toen kwam mijn stiefvader terug en zei dat we weg moesten, anders zouden we de boot niet halen. Shit... weer afscheid nemen... We zaten nog 5 minuten te zoenen en toen moest ik weer gaan. Ik zei dat ik van hem hield en liep naar mijn stiefvader zijn auto. We reden voor, Joost acher ons. Ik keek in de spiegel en zag hem daar zitten. Hij lachte naar me en zwaaide, ik zwaaide terug en ging weer normaal zitten. Ik zag de zonsondergang en Joost in zijn auto. There he goes, my love...



Aantal keer bekeken: 9355
Waardering: 8.77 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 22 bezoekers online