Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Het tevreden kind .

U leest om dit moment het verhaal Het tevreden kind gepost door Mia Van Dijk. Dit verhaal is gepost in de categorie sprookjes. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sprookjes?
Categorie: sprookjes
Gepost door: Mia Van Dijk
Gepost op: 2011-7-8

Verhaal:

Het tevreden kind
Anna is een arm meisje ze woont samen met haar moeder.Anna speelde met haar speelgoed.( dat niet veel was. )
Anna's moeder zag heten vond het fijn dat haar dochter met haar speelgoed speelde,
En dat ze niet net als ze andere overal om vroeg.Op een dag had Anna's moeder haar jas verkocht..Ze had daar 10 euro mee bij elkaar geschraapt.Ze ging naar het winkelcentrum samen met Anna.Anna was verbaast haar moeder had geen geld om bij deze duurde winkel stil te staan. Anna keek haar moeder aan."Kies maar wat uit " Zei Mamma.
"Maar mamma daar heb je toch geen genoeg geld voor?" vroeg Anna verbaast.
" Jawel ik heb me jas verkocht " Zei mamma trots.
Anna liep naar binnen.
Ze liep de winkel weer uit.Haar moeder achter volgde haar. "Anna Wil je niks hebben?" Nee mamma dankjewel ik heb alles al" Zei Anna tevreden.
"Maar Anna jij hebt helemaal niks" Zei mamma verbaast.
"Jawel mamma " Zei Anna trots.
"Wat dan?" Vroeg mamma.

"JOU" Zei Anna

Anna's moeder was zo blij ze tilde anna op en zwaaide haar ik de lucht rond en zei : "Ow Anna toch jij bent het liefste kind van de hele wereld"



Wees altijd blij met wat je hebt.En vergeet nooit dat sommige mensen helemaal niks hebben



Gr. Mia Van Dijk

Aantal keer bekeken: 4905
Waardering: 6.19 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online