Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Het verborgen sieraad.

U leest om dit moment het verhaal Het verborgen sieraad gepost door Merlien Edit. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Merlien Edit
Gepost op: 2011-6-11

Verhaal:

Het verborgen sieraad
Het verborgen sieraad.

Heerlijk, 10 dagen Griekenland, maanden had ik me er op verheugd en eindelijk was het dan zover. Het weer was er geweldig, ondanks dat het eind april was, kwam de temperatuur er al ruim boven de 20 graden uit. De eerste dag hadden we wat rustig aan gedaan en de omgeving verkend, even op het strand gelegen en gekeken waar leuke restaurantjes waren, natuurlijk hebben we ook een paar souvenirwinkeltjes bezocht. In één er van was achter in de winkel een hoek ingericht met erotisch speelgoed, dat schijnt daar te kunnen. Mijn man trok me er mee naar toe, maar ondanks mijn leeftijd voel ik me daar nooit op mijn gemak, valse schaamte wellicht want het windt me ook op een of andere manier weer op. Ik ging naar de vaasjes en potjes en liet mijn man maar even sneupen. Voor mannen is zo,n winkel wat een snoepwinkel is voor kinderen dus liet ik hem maar even begaan. Ik was inmiddels het volgende winkeltje ingegaan en mijn man zou wel volgen. Na een kleine 10 minuten kwam hij weer bij me staan en we bekeken wat souvenirs en besloten naar ons appartement te gaan.
Om beurten douchten we ons en zouden ergens gaan eten, ik trok een jurkje aan en mijn makkelijke slippers en mijn man een short met gympen en een T-shirt. We slenterden door de nauwe straatjes en zochten een leuk terrasje, met uitzicht over een soort plantsoen en boven ons de druivenranken. We bestelden een karafje wijn en bestudeerden de kaart. We besloten elk iets Grieks te bestellen en hadden net onze keus gemaakt toen de ober de wijn op tafel zette. Hij schonk ons allebei een glas vol, nam de bestelling op en vertrok weer.
Ik proostte met mijn man en nam een slok heerlijke Griekse wijn, maar na enkele minuten werd ik toch wat licht in mijn hoofd, weinig gegeten en dan aan de wijn, dat kan verkeerd vallen en ik besloot dan ook om het rustig aan te doen. Loom keek ik mijn man aan; ik had ineens zin in een vrijpartij met hem, maar ik zou eerst geduld moeten hebben. Ik liet een slipper van mijn rechter voet glijden en drukte mijn voet zachtjes tegen zijn kruis waarbij ik hem ondeugend aankeek.
Langzaam nipte ik af en toe aan mijn glas en was blij toen eindelijk het eten kwam. Het smaakte verrukkelijk en we spoelden het weg met de rest van de wijn in het karafje. Opeens boog mijn man zich naar me toe en zei: “Ik heb een verrassing voor je” en legde een doosje op tafel ter grootte van een pritt-stift. Ik pakte het op en wilde het openmaken maar mijn man verhinderde dat met zijn hand. “Niet hier”zei hij, “ga maar even naar het toilet, het wijst zich vanzelf.” Ik stond op en liep loom van de wijn en brandend van nieuwsgierigheid naar het toilet. Nadat ik de deur achter me had afgesloten en het toiletdeksel had laten zakken nam ik plaats op het toilet. Toen ik het doosje openmaakte kwam daar een soort mini deurknop uit met aan de onderkant iets wat op een grote diamant leek. Dat had hij dus in het winkeltje gekocht. Een metalen tulpenbol op een pootje. Wat moest ik daar nou mee? Er zat ook een briefje bij, handgeschreven, door mijn man dat handschrift herkende ik wel.
Het bleek een zogenaamde rosebud te zijn, bedoeld om anaal in te brengen. De boodschap op het briefje kwam er op neer dat ik mijn slipje in het doosje moest doen en de rosebud anaal moest inbrengen en daar laten zitten. Terug bij het tafeltje moest ik hem het doosje met slipje overhandigen. Ik twijfelde, zou ik dat wel doen? Ik wachtte even maar besloot aan zijn verzoek gehoor te geven. Ik bevochtigde het ding met mijn mond en drukte hem tegen mijn sterretje, nadat ik de eerste weerstand had overwonnen gleed hij er in. Ik merkte haast niet eens dat hij er in zat. Toen ik terugliep voelde ik mijn wangen gloeien en had het gevoel dat iedereen me aankeek en wist welk sieraad ik droeg op mijn intieme plekje. Het was gênant, maar ook opwindend. Terug bij onze tafel knipoogde ik naar mijn man ten teken dat de opdracht was uitgevoerd en gaf hem het doosje; hij zag dat het bol stond door het slipje dat ik er met moeite had ingepropt en deed het in de fototas. Ik nam aan dat hij meer in de zin had, maar hij wilde eerst nog een toetje bestellen, dus zo gezegd zo gedaan. Tijdens het wachten zeiden we niet veel tegen elkaar maar een zekere sensuele spanning was voelbaar en af en toe draaide ik even op de zitting van de stoel heen en weer om het dingetje in mijn kontje beter te voelen; ik voelde dat ik nat werd van onderen; waar bleef dat toetje nou??

Na te hebben afgerekend besloten we via het strand weer terug te lopen naar ons appartement, het was inmiddels donker geworden maar de temperatuur was nog steeds heerlijk. Al lopende over het strand sloeg hij een arm om mij heen en gearmd liepen we verder en keken over de donkere zee uit. Hij kuste me vol hartstocht en zijn tong schoot alle kanten op; zijn hand ging onder mijn jurkje en gleed via mijn natte gleufje naar mijn sieraad. Hij beval me op één van de rotsen te gaan zitten met mijn gezicht naar de zee en liet me mijn jurkje optillen zodat mijn heerlijkheden door de zachte zeewind gestreeld werden. Ineens zag ik een flits, hij maakte foto’s van me. Verderop op het strand liepen mensen, dat gaf me een gevoel van valse schaamte maar niemand schonk aandacht aan ons, daarvoor waren ze te ver van ons weg. In verschillende houdingen werd ik op de plaat gezet maar ik had behoefte aan iets anders. Ik wilde hem. Ik pakte hem bij de arm en zei dat hij mee moest komen. We slenterden naar ons appartement; hij met een erectie en ik met een hunkerende spleet; onderwijl bekeken we de zojuist gemaakte foto’s, waarbij het me opviel dat de “diamant” wel erg reflecteerde en mijn blanke huid wel erg afstak tegen het donkere strand op de achtergrond. Nou hoef ik niet zo nodig foto’s van mezelf te bekijken, maar in deze situatie deed het iets met me. Zodra de deur van ons verblijf achter ons dicht viel voelde ik aan de bult in zijn broek. Ik trok zijn short omlaag en begon hem te pijpen, trok hem mee naar de slaapkamer en liet me op bed vallen. Hij dook meteen op me en neukte me traag met lange halen waarbij hij zijn lid er af en toe helemaal uit haalde om het direct daarna tot aan de wortel naar binnen te stoten. Ik was buiten zinnen en hoopte dat hij het snel af zou maken. Dat deed hij niet, ik moest op knieën voor het bed gaan zitten en met buik en borsten op het bed leunen. Hij stak hem weer in mijn natte gleuf en nam me op z’n hondjes, weer zat ik dicht bij mijn hoogtepunt. Ik was de rosebud al helemaal vergeten, maar hij trok hem uit mijn holletje en zonder waarschuwing vooraf verwisselde hij deze voor zijn stijve en drukte hij deze tegen mijn kringspier aan. Ik wilde protesteren, maar het was te laat. Glad en nat van mijn sappen gleed hij er moeiteloos in, ik stopte een hand onder mijn buik en masseerde mijn klitje terwijl ik van achteren stevig volgepompt werd. Nog met zijn stijve in mijn holletje beleefde ik een heerlijk orgasme, hij moet het aan het krampen van mijn kut gevoeld hebben want kwam direct daarna ook klaar en spoot alles in me. We hebben ons daarna even opgefrist en zijn die avond alleen gekleed in een T-shirt en zonder slip lekker op ons balkon gebleven en spraken af de gehele vakantie naakt te slapen en veel van elkaar te genieten. En zo geschiedde.

Merlien


Aantal keer bekeken: 30872
Waardering: 8.23 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 22 bezoekers online