Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Horrorhumor?.

U leest om dit moment het verhaal Horrorhumor? gepost door Justinbieber. Dit verhaal is gepost in de categorie humor verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar humor verhalen?
Categorie: humor verhalen
Gepost door: Justinbieber
Gepost op: 2011-4-23

Verhaal:

Horrorhumor?
Stay, een vriendin van me,lag in bed. Het onweerde en daar was ze dus bang voor, ze lag te woelen in bed en elke keer als ze de flits zag ging er een koude rilling door haar heen. Het raam stond open. 'Goed voor de frisse lucht' had haar vader gezegd toen hij het raam opende. Stay wilde het raam liever dicht, maar het mocht niet. Als gevolg dat haar deur klapperde. Stay stond op en wilde de deur dichtdoen. Opeens hoorde ze zacht gefluister. Het kwam vanuit beneden. Stay pakte haar hockeystick, voor het-geval-dat, en sloop naar beneden. Met trillende benen deed ze de deur op een kier. EEN VRESELIJK, ENG HORRORWEZEN!! Stay gilde en klapte de deur dicht. Op de tv zat een eng meisje met een witte jurk. Stay huilde van angst. Maar ze sprak zichzelf streng toe: 'Horrorwezens bestaan niet, je hebt vast verkeerd gekeken' op een heel klein kiertje deed Stay de deur weer open. Het meisje zat niet óp de tv, maar erín. Op de grond lag een dvdhoesje, op de bank lag haar broer, slapend. Het kwartje viel bij Stay: haar broer had de film opgezet en was in slaap gevallen tijdens de film. Opgelucht haalde Stay adem.

-ECHT GEBEURD!-

Aantal keer bekeken: 4113
Waardering: 4.12 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online