Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

ILOVEJOU.

U leest om dit moment het verhaal ILOVEJOU gepost door TINA. Dit verhaal is gepost in de categorie sprookjes. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sprookjes?
Categorie: sprookjes
Gepost door: TINA
Gepost op: 2007-4-3

Verhaal:

ILOVEJOU
Lang geleden op een somberen middag was marlies aan het spelen met haar beste vriendin marie ze waren in het (nep) toverboek van de moeder van marie aan het kijken!
toen zagen ze een spreuk die ze wel aantrekelijk vonden zepakte snel hun(nep) toverstafen en spreekte de spreuk uit het was een spreuk dat iedereen op je verliefd werd!
en toen marlies weer naar huis fietsten keken alle jongens naar haar was de spreuk nou echt waar gewoorden?
de volgende ochtend toen marlies en marie naar school ginden (wat ze alltijd samen deden)
keken al de jongens weer naar hun!
was de moeder van marie soms eenb heks of een fee?
was dat toverboek soms echt ? nou ja laten we weer verder gaan met ons verhaal.
toen kregen marie enmarlies allemaal brieven
van zelfs jongens die boven de30 waren ?
dat is toch niet gewoon?
dus gingen de meisjes maar naar de moeder van marie.

en ze vroegen we hebben een spreuk uit het toverboek gedaan en nu is het echt gebeurd hoe komt dat vroegen ze de moeder gaf snel antwoord en zei: nou

zal ik het jullie maar vertellen en ze kreegen te horen dat de moeder een fee was .


de moeder deet de spreuk weer goed en alles was weer gewoon.

tina!!!!!!!!!!









Aantal keer bekeken: 6792
Waardering: 3.69 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online