Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Ik waag de sprong.

U leest om dit moment het verhaal Ik waag de sprong gepost door Floortje. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Floortje
Gepost op: 2011-9-15

Verhaal:

Ik waag de sprong
Alles om me heen bewoog. Mensen, kluisjes, de klok, deuren, alles. Behalve ik. Ik stond daar gewoon midden in het gangpad. Veel mensen keken me raar aan en anderen stootten me aan. Ik stond stil maar mijn gedachten gingen op volle snelheid. Toen wist ik het. Ik draaide me om en viste mijn blackberry uit mijn zak. Ik keek in mijn gesprekgeschiedenis. Ik wist het! Hij had nu Nederlands van Sanne Oosterwaal. Ik rende de trap op en keek naar binnen in elk lokaal. Toen zag ik Sanne Oosterwaal staan en ik ging voor het lokaal op een bankje zitten. Hier liep er bijna niemand. Heel af en toe kwam er iemand voorbij, de tijd, die ging wel voorbij. Eindelijk na 20 minuten ging de bel. De deuren vlogen open en kinderen stroomden de lokalen uit. Ik zag klasgenoten van Jim maar Jim zelf niet. Toen zag ik hem. Zijn rugzak nonchalant over een schouder, broek laag, grote gympen en zoals altijd; een petje. Elke dag van de week een andere. Ik liep naar hem toe en trok hem mee. Hij was verontwaardigd, dat voelde ik omdat hij zich verzette en een verbaasde 'hé' riep. Toen hij zag dat ik het was liep hij gedwee mee naar een hoek van de gang. Hij keek me aan met zijn grote bruine ogen. "Wat is..." verder kwam hij niet want ik drukte mijn mond op de zijne. Minuten die uren leken te duren stond ik en hij was te verbaasd om iets te doen maar eindelijk sloeg hij zijn armen ook om mij heen en zoende me terug. Na een tijdje trok hij zich los maar hield zijn armen nog wel om me heen. "Floortje..." zei Jim met een ernstig gezicht. Geschrokken staarde ik terug. "Ja?". "Waarom heb je dit niet eerder gedaan?" lachte hij en hij zoende me weer. Na een tijdje haalde hij zijn hand van mijn heup en pakte mijn hand vast. Hij trok me mee naar beneden. Toen we door de aulo liepen werden we naargestaard. Arrogant, jaloers, blij. Ik duwde de deur naar buiten open en een warm zomerbriesje waaide langs mijn gezicht. Ik had eindelijk de sprong gewaagd. Gelukkig en verliefd liepen we hand in hand het schoolplein over.

Aantal keer bekeken: 8329
Waardering: 6.76 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online