Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

In de supermarkt.

U leest om dit moment het verhaal In de supermarkt gepost door Peer Golen. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Peer Golen
Gepost op: 2006-8-17

Verhaal:

In de supermarkt
Het was nog vrij vroeg op een zaterdagochtend toen ik bij ons in de supermarkt de weekendboodschappen aan het doen was. Het is zo'n kleine supermarkt waar je in de gangetjes klem komt te zitten als je mekaar passeert. Het was erg rustig, er waren geen klanten en de kassiere zat in de verte te wachten. Ik pakte net wat kaas toen er een andere klant langs me probeerde te komen. Ik stond op om ruimte te maken en keek recht in de ogen van een bloedmooie vrouw van een jaar of 25. Ze had een strak truitje aan waardoor haar mooie ronde, niet al te grote borsten prachtig uitkwamen. Verder had ze een paardrijbroek aan, maar zo een die volgens mij niet echt voor paardrijden is maar meer om alleen mooi in te zijn. Ze had een paar prachtige heupen en ik kon het niet helpen dat me opviel dat de broek haar kutlipjes aftekende. Verder had de vrouw mooie donkere ogen en middellang roodbruin haar. "Mag ik er even langs" vroeg ze. Ik weet nog steeds niet hoe het kwam maar het enige wat ik terugzei was "alleen als je me zoent". Ik denk er ook nog steeds met verbazing aan terug maar dat deed ze en hoe! En niet alleen dat. Tijdens het zoenen ging haar linkerhand naar m'n kruis en ze begon m'n pik te masseren. "Neem me hier" fluisterde ze geil. Ik keek om me heen. Volstrekte rust in de winkel. Ik aarzelde verder niet en trok haar truitje uit. Een prachtige donkerblauwe kanten BH liet bijna niets meer aan de verbeelding over. Haar tepels waren stijf geworden en prononceerden haar prachtige ronde borsten verder. Cup B, dacht ik terwijl ik haar tieten aanraakte. Intussen had zij m'n broek losgemaakt, m'n short omlaaggeduwd en streelde ze m'n pik en bewoog de voorhuis over m'n eikel heen en weer. M'n paal groeide met de seconde. Ik deed haar paardrijbroek naar beneden en m'n leuter werd nog harder toen ik door het bijpassende kanten slipje haar kutje al een beetje kon zien. Ze trok haar broek en slipje verder zelf uit en legde mijn hand op haar poesje. Ik vermoed dat ze zich enigszins had geschoren. En anders had moeder natuur haar voorzien van een heel klein beetje schaamhaar, prachtig gesitueerd boven haar spleetje. Ze was druipnat! "Pak me" hijgde ze terwijl ze in m'n oorlelletje beet. Ze was nu volledig naakt en streelde m'n ballen waardoor m'n stijve fier omhoog stond. Ik pakte haar onder haar oksels, tilde haar op en ik wrong een beetje heen en weer met m'n pik onder haar om de ingang van haar grotje te vinden. Ik liet haar zakken en duwde daardoor m'n lul langzaam naar binnen. We begonnen voorzichtig te wippen. Ik zoog tijdens het neuken liefdevol op haar linker tepel. Het neukt best moeilijk staand dus we stopten even en ik tilde haar van me af. Met een slurpend geluid kwam m'n lul vrij uit haar zeiknatte kutje. Ze ging staan, draaide zich om tussen de stellingen en bukte. Ze toonde me haar prachtige achterwerk. Haar aarsje zag er bijna even aanlokkelijk uit als haar kutje maar ik prefereerde 't laatste. Ik duwde m'n pik tegen haar lipjes en streek 'm op en neer zodat haar klitje gemasseerd werd. Ze zuchtte diep en zei "kom in me". Hoorde ik iemand een winkelwagentje pakken? Het kon me niets meer schelen, m'n keiharde leuter schoot naar binnen, ik pakte haar borsten en begon haar met lange halen te nemen. Ze was drijfnat en elke keer als ze de punt van m'n lul tussen haar lipjes voelde, drukte ze haar kontje achteruit en reeg zich zo over mijn paal. Onze lichamen kletsten hard tegen elkaar. Zachte slurpgeluiden ontsnapten als m'n zuiger telkenmalen uit haar grotje vrijkwam.
Met een schreeuw kwam ze opeens klaar, voor mij een beetje onverwacht. Ik keek geschrokken om me heen, maar zag niemand. Ik trok m'n lul uit haar poesje. Het kutvocht lekte eruit. "Pijp me nu alsjeblieft" hijgde ik. Even aarzelde ze, toen draaide ze zich om en nam mijn eikel tussen haar lippen. Ze begon me te pijpen alsof haar leven ervan af hing. Ze speelde met m'n ballen en ik dacht dat ik gek werd. Ik streelde haar haar en kneeddde haar borsten. M'n ballen tikten steeds tegen haar kin, zo diep zoog ze m'n toch behoorlijk lange pik naar binnen. Ik voelde m'n orgasme komen. "Ik ga spuiten" fluisterde ik, om haar de gelegenheid te geven me uit haar mond te nemen, maar ze ging door of ze niets hoorde. Ze pakte m'n billen nog vaster en tot m'n verbijstering stak ze een vinger in m'n sterretje. Ik hield het niet meer en kwam klaar met drie enorme salvo's. Het zaad moet recht haar keel in zijn gespoten, zo diep zat ik in haar. Ze bleef me doorpijpen en moet bijna alles hebben doorgeslikt. Op dat moment hoorden we een winkelwagentje komen aanrollen in de verte. De vrouw keek omhoog, een klodder zaad hing aan haar onderlip. Ze stond op, trok met een beweging slipje en broek aan. Ik kuste haar en likte m'n eigen sperma van haar lip. Ik trok snel m'n shorts en broek omhoog en zij had haar BH en truitje alweer aan. Op dat moment stond een andere klant achter ons te dringen. "Mag ik er even langs...." Ze gaf me nog een zwoele blik en zei "Fijn weekend".....

peergolen@yahoo.com

Aantal keer bekeken: 22070
Waardering: 6.87 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 30 bezoekers online