Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Linda krijgt een konijn..

U leest om dit moment het verhaal Linda krijgt een konijn. gepost door Femke. Dit verhaal is gepost in de categorie kinderverhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar kinderverhalen?
Categorie: kinderverhalen
Gepost door: Femke
Gepost op: 2009-1-21

Verhaal:

Linda krijgt een konijn.
Linda krijgt een konijn.
Linda is een meisje van tien jaar.
En ze krijgt voor het eerst een konijn.Ze had al een goudvis, maar naar een paar jaar vond ze daar niks meer aan.Toen vroeg ze aan haar moeder, mama? mag ik een konijn en het mocht. Toen was ze erg blij en ging meteen naar de dierenwinkel.
Ze stapte de winkel binnen en ging naar de balie. Ze vroeg waar zijn de konijnen? daar achter zij de man.Linda ging kijken en vond meteen een schattig konijn.En zei, deze koop ik.Ze rekende af bij de kassa en ging vrolijk met haar konijn naar huis.Toen ze thuis kwam zei mama ben je niet iets vergeten, Linda wist van niks. En toen bedacht ze dat ze geen hok had.


Hoe het verder gaat vertel ik de volgende keer

Aantal keer bekeken: 3085
Waardering: 4.98 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online