Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Love and hate just dont match together deel4.

U leest om dit moment het verhaal Love and hate just dont match together deel4 gepost door Kerstin Tempel. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Kerstin Tempel
Gepost op: 2008-2-23

Verhaal:

Love and hate just dont match together deel4
11. The kill.
‘’sometimes late at night, I lay awake and watch you sleeping…’’ zong ik zachtjes mee, met het muziek uit de winkels. Langzaam strompelde ik verder, door de net wakker geworden winkelstraten. Mensen die de winkels openden en aan het werk gingen, staarden me na. Rot op.. dacht ik bij mezelf. Ik ben geen zielig kind! Ik kan goed genoeg voor mezelf zorgen! Ik strompelde de markt over, waar de kraampjes klaar gezet werden. Sommige mensen keken me vol meelij aan. Anderen liepen met een boog om me heen. Het deed me pijn van binnen. Ik liet me zakken aan de stoeprand, en begon zachtjes te snikken. Waarom ik.. ik dacht aan thuis, en begon nog harder te huilen. Thuis hadden ze het perfect.

Eva begon mee te krijsen met 30 seconds to mars. Nooit heeft ze het geluisterd, en wist dus eigenlijk ook niet echt hoe de tekst ging. Even later ging de telefoon. ‘’met eva..’’ zei ze opgewekt. ‘’ja.. met Jw.. is kerstin er nu wel?’’ eva grinnikte, wat voor onnozel iets zou ze verzinnen.. ‘’nee die is er niet.’’ ‘’waar is ze ?’’ ‘’weet ik niet, interesseert me niet.’’ En al lachend hing eva weer op. ‘’wie was dat?’’ vroeg mijn vader, eva haalde haar schouders op. ‘’die Jan Willem geval weer.’’ Hij knikte, en liep weer naar beneden.

Terwijl mensen me nog steeds aanstaarden, probeerde ik geld te vinden op de grond. Maar er lag nog niks. Mijn honger steeg met de secondes die voorbij gingen. De geur van de versgebakken broodjes uit de bakkerwinkel maakte het alleen nog maar erger.

ik strompelde verder, en zag iets glimmen op de grond.
is daar dan eindelijk mijn geld...? ik hoopte het zo, en liep er snel, maar toch strompelend op af. en ja, het was 2 euro. ik snelde door naar de bakkers winkel, en viel bijna over de drempel. ''wat zou het worden?'' vroeg het meisje vriendelijk.
ik begon bijna te kwijlen bij al die lekkere broodjes, maar ik moest snel iets kiezen. dus ik legde de 2 euro op de toonbank. ''doe maar zoveel mogelijk voor 2 euro, maakt niks uit wat..'' ze glimlachte, en pakte wat krentenbollen en fiësta nacho's. ik zwaaide droogjes, en liep de winkel uit. Langzaam nam ik een hap van de krentenbol, maar ik had een tong van leer, daar liepen Anna en Nadine! Schreeuwend. Wat schreeuwen ze toch..? ik probeerde te luisteren, maar verstopte me wel achter het muurtje, dat had ik beter niet kunnen doen. ‘’KERS!!’’ riep Anna, half huilend en schokkend. Verstond ik dat góéd? Ze roepen míj! Ze missen me… maar.. maar.. nee, ik kan niet.. en snel strompelde ik half struikelend verder naar achteren bij het muurtje, en sloop de donkere steeg in. Wóów… what the hel is dit voor iets.. ik keek door de raampjes, maar er was niks te zien, alleen wat stof en spinnenwebben. Ik probeerde te slikken, maar mijn tong hield het tegen, mijn keel was verdroogt. Had ik nou maar niet alleen broodjes gekocht! Maar toch, geluk vloog weer in mijn richting, want daar stond een flesje drinken, ik kon niet zien wat het was, maar ik zag wel dat er nog iets in zat. Met 1 teug dronk ik alles op. En mijn keel begon te branden, en ik kreeg tranen in mijn ogen van al het alcohol dat erin zat. Gvd kerstin! Je kan het ook niet laten hé! Tuurlijk ik weer, ik weer met een minstens 80% procent alcohol drankje, en dat ga ik in 1 keer opdrinken!! Ja natuurlijk!! En toen zakten mijn gedachtes weg, ik werd licht in me hoofd, en zag alles anders. Wie weet hoelang dat flesje er al stond, wie weet wat er nog meer in zat! Ik strompelde naar de muur, en liet me langzaam zakken. De muren begonnen te bewegen, en ik voelde me dobberend op een vlotje midden op de oceaan. Langzaam sloot ik mijn ogen, en dacht aan de vorige paar dagen, wat ging alles snel! Ik voelde mijn keel branden, en kokhalsde. ik kreeg het gevoel dat mijn maag werd omgegooid, en boog me naar voren. ‘’gadverdamme…’’ mompelde ik. Maar het was nog niet over, weer begon mijn maag te tollen als een achtbaan, en gooide ik weer een hoop eruit. Ik walgde, en leunde weer tegen de muur aan.

12. the best damn thing, is no one else but me.
‘’Anna… dat is haar toch?’’ zei Nadine, terwijl ze naar een schim wees, dat vaag op de grond lag opgerold in een hoekje. Anna gilde zacht, en rende erop af. ‘’kers…? Omg kers!! Je bent het!! Wat doe je hier?!!’’ ik kreunde, en rilde van de kou, het was 11 uur s’avonds, en Anna en Nadine waren nog steeds op zoek naar me geweest de hele dag. ‘’ik ik …’’ ik stamelde, zo blij ze te zien, en tranen biggelden over me wangen. Ik zuchtte even, en Anna trok me omhoog. Ik sloot me ogen, en gooide me hoofd naar achter, ik voelde me nog steeds niet helemaal super. Nadine pakte snel een flesje water uit haar tas, en gaf het aan Anna. ‘’hier,, moet je wat drinken?’’ ik pakte met smacht het flesje aan, en goot het water naar binnen, wat heerlijk voelde dat! Ik kwam weer een beetje bij zinnen, Anna pakte mijn zak met broodjes. ‘’deze van jou?’’ ik knikte, en strompelde naar Nadine, om haar een knuffel te geven. ‘’je ruikt naar drank kers..’’ Anna zag de fles, en bekeek hem. ‘’heb jij dit gedronken?’’ ik keek haar aan, en bekeek de fles. Was dat die fles van gister…? Ik knikte. ‘’mens, dat is de sterkste wodka soort die er tegenwoordig nog bestaat! En die heb je gewoon puur zitten zuipen!!’’ riep Nadine. Omg, geen wonder dat mijn keel zo begon te branden.. ik zakte neer, en barstte in tranen uit. ‘ssh. Het is niet erg..’’ suste Anna, en sloeg een arm om me heen. Nadine belde ondertussen haar ouders, om te vragen of ze hun konden ophalen. ‘’ze komen er zo snel mogelijk aan.’’ Zei ze, en ging ook naast me zitten. Anna rilde. ‘’blij toe, vind het hier níks!’’ ik schokte, en begon weer te kokhalzen.
‘’rustig!!’’ zei Nadine, en gaf me weer het flesje water. Ik rilde, en goot weer wat water door mijn keel, de pijn van maagzuur zakte weer weg beetje bij beetje. Anna glimlachte opgelucht, toen ik weer een beetje bijkleurde. ‘’kers.. waarneer is Jw weggegaan?’’ vroeg Nadine, misschien om te controleren of mijn geheugen nog fris was, of ze wist meer over hem, van de afgelopen 3 dagen. ‘’ehm, maandag.. ‘’ ‘’heeft hij al gebeld?’’ ik haalde me schouders op. ‘’ ik heb geen computer, telefoon en andere shit meer waardoor hij me zou kunnen bereiken. Maar hij heeft wel 1 keer, daar was ik bij, gebeld, maar toen heeft me vader gezegd dat ik ziek was, dus mocht hij me niet spreken.’’ Anna knikte begrijpend. ‘’maar kersje.. wij hebben hem gebeld voor volgende vrijdag.’’ ik keek haar vragend aan. Volgende week vrijdag..? maar dan is het kerstbal.. ze zouden toch niet… ‘’waarvoor dan?’’ ‘’voor het kerstfeest! Hij mag nog komen van Martijn! En zijn ouders vinden het ook goed.’’ Ik slikte, mijn ouders zouden me brengen. ‘’maar, hoe moet ik aan kleren komen, en make-up, en shit en..’’ ‘’ssh kers!’’ riep Nadine, en trok me omhoog. ‘’je logeert zolang bij mij, me ouders vonden het verschrikkelijk voor je, en zo, dus zij nemen verantwoordelijkheid over je deze tijd, en tegen de tijd, dat je ouders weer normaal zijn, brengen ze je weer terug naar huis.’’ Zei Anna blij. Ik glunderde. ‘’óh geweldig!!’’ zei ik, en sloeg een arm om haar heen. Nadine trok haar neus op. ‘’wist je kers, we gaan nu meteen naar mijn huis, en je gaat douchen!’’ ik grinnikte even. En we liepen naar de auto, die net was aankomen rijden. Nadine haar moeder zwaaide vrolijk, en liet ons instappen.


Even een berichtje posten in mijn nieuw gekregen mini dagboek, Nadine had hem altijd, maar ze gebruikte hem niet, dus kreeg ik hem, om mijn leventje bij Anna thuis te kunnen beschrijven, voor het geval mijn ouders dat voor later leuk zouden vinden. Ik ben nu bijna 2 week bij Anna thuis, en ze behandelen me gewoon net als ieder ander kind, ik heb het gevoel dat ze mijn ouders zijn, en me broertjes en zusjes. Morgen is het kerstfeest, en we zouden met z’n allen een liedje gaan doen, last christmas, het is super! Morgen komt Jw ook naar Groningen, lijkt me echt super leuk! Ik mis hem zo weetje, en me ouders ook.. mijn broer woont in zweden, dus die heeft er niks van meegekregen. Maar hij zou deze vakantie me ophalen, en dan mag ik mee naar zweden in de kerst! En hij zei dat ik ook wat vrienden mee mag nemen, want rijk is hij wel geworden daar. Maar ja, wat eva en mijn ouders betreft.. ik ga gewoon weer naar school, ik leen boeken van school, en werkbladen kopiëren ze voor me, dus ik kan wel meekomen in de les. Voor de rest, heb ik elke dag een fight met eva, omdat ze toch elke dag nog vol blijft houden dat Jw van háár houd, en dat hij morgen voor haar komt. Maar Anna heeft hem gebeld, en hij viel vreselijk uit, hij werd zo kwaad, niet normaal.. ik heb hem ook even gesproken, ik moest bijna huilen.. ik vertelde hem het verhaal van vorige week, en hij hield zichzelf niet meer. Maar ik moet stoppen, want we gaan eten volgens mij..

Aantal keer bekeken: 2690
Waardering: 5.91 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online