Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Mader.

U leest om dit moment het verhaal Mader gepost door Klug. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Klug
Gepost op: 2019-4-28

Verhaal:

Mader
Hochwertige Waren vom Produzent. Fabrikverkauf.
Versand am gleichen Tag aus Frankfurt. Bis 90 % günstiger als auf dem Markt.

En elit ve en popüler erotik shop mağazası olduğumuzu kendimiz değil, 11 yıl boyunca bizi tercih eden siz değerli müşterilerimiz belirtiyorlar.


Fakat sex shop ürünleri satışında sadece İzmir genelinde değil, tüm Türkiye geneline hizmet vermek ve tüm şehirlerimizde sektörde ön planda olmayı hedeflemiş bu konuda sürekli kendini yenileyen trend ürünlerle stoklarını yenileyerek sizlere hizmet eden bir firmayız.

izmir seks shop

İzmir seks shop denildiğinde aklınıza birçok web sitesi ve mağaza gelebilir.

Ancak Nokta Shop ile irtibata geçtikten sonra doğru, güvenilir, dürüst alışverişin Nokta Sex Shop ile olduğunu anlayacaksınız. Bu konuda 11 yıldır daima iddialıyız. Nokta Shop sadece ürün satmak ve kar gütmek amacından çok daha önemli bir vizyona sahibiz; o da müşteri memnuniyeti! Sektördeki başka firma ve web siteleri ile aramızdaki kalite farkının yanı sıra müşteri memnuniyeti ile dahada öndeyiz.

Nokta Shop'u tercih eden tüm müşterilerimize teşekkür ederiz.

İzmir Sex Shop Ürünleri


Son yıllarda internetin ve eticaretin yaygınlaşmasıyla sex shop cinsel sağlık ürünlerine; vibratör, dildo, strapon, belden bağlamalı, bdsm, fetişh, gibi ürünlerede talep oldukça fazla bu sebeple piyasada sex shop ve cinsel sağlık ürünleri sex oyuncakları konusunda her alanda olduğu gibi ciddi bir sahtecilik dönüyor. Sizde bu tip dolandırıcılar ile karşılaşmamak için lütfen Nokta Shop gibi resmi olarak hizmet veren firmaları tercih etmelisiniz. Bu sayede maddi ve manevi olarak herhangi bir sorun ile karşılaşmanız durumunda, hakkınızı arayabilmeli ve bir muhatap bulabilesiniz.

İzmir Sex Shop Mağazası


İzmir gibi metropol bir kentte yaşayanların büyük sorunlarından biri online satış yapan sex shop internet siteleri ve aynı zamanda lokal mağazalarına yeterince güven duymamalarıdır. İşte bu nedenle sex shop alışveriş yapmayı düşünen herkese tavsiyemiz; alışverişlerini Nokta Shop gibi kurumsal firmaları tercih etmeleridir.

İzmir Erotik Shop


İzmir şehrinde yaşamlarını sürdüren müşterilerimize orjinal, lisanslı kaliteli cinsel sağlık ürünlerini sizlerle buluşturuyor. Cinsel tercihiniz ne olursa olsun ürün satın almak istadiğinizde yapmanız gereken www.noktashop.org online alışveriş sitemizden dilediğiniz ürünü sipariş etmektir.

 



Nokta Shop İstanbul :

Seyrantepe Mah.  Nato Caddesi No: 49 D.: 2 Seyrantepe / Kağıthane / İstanbul



Nokta Shop Hollanda :

EDC-Internet BV Lloydsweg 12-A 9641 KK Veendam (Niederlande)

Whatsapp sipariş hattı : 0 545 356 96 07



Nokta Shop Müşteri Hizmetleri: 0533 302 47 67 - 0850 304 64 90


Harita Yol Tarifi İçin Tıklayınız : https://goo.gl/WCK1cE



Her türlü görüş, öneri ve siparişlerinize ait sorularınız için siparis@noktashop.com.tr'a e-posta gönderebilirsiniz.

İzmir Sex Shop



İzmir Sex Shop



İzmir Sex Shop




Aantal keer bekeken: 1034
Waardering: 10.00 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 24 bezoekers online