Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Mishandeld en gepest.

U leest om dit moment het verhaal Mishandeld en gepest gepost door Julencia slamet. Dit verhaal is gepost in de categorie kinderverhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar kinderverhalen?
Categorie: kinderverhalen
Gepost door: Julencia slamet
Gepost op: 2011-5-5

Verhaal:

Mishandeld en gepest
Marjan je ontbijt schreeuwt moeder van beneden.Maar mam wat is dit voor ontbijt??vraagt ze verbaast als ze beneden is.Ga maar naar school zegt moeder boos.Mijn lunch ma zegt Marjan.Kijk brood van gister en daar is wat pindakaas zegt moeder.Maar mam het is hard brood zegt Marjan.Meisje wat wil je,er is geen geld in huis zegt ze.Maar voor Stacy,Sharell en die tweeling Ira en Tira is er voldoende zegt Marjan.PATZZZZZZZZ!!!!!!!Een harde klap op haar gezicht.Even wankelt Marjan.Je dient niet zo gemeen te praten zegt moeder boos.Praat precies als Stacy je grote zus zegt moeder gemener.Ow,lieve moeder maar ik word niet verwend doet moeder Stacy na.Stacy is Marjan oudere zus.Stacy is 16jaar.Sharell is 8jaar.De tweeling Ira en Tira zijn 5jaar.Marjan is 11jaar.Zelf weet Marjan niet waarom ze word gebruikt als assepoes in huis.Snel je brood,zometeen gaat de bal snauwt moeder.Marjan schiet een beetje op.Haar gezicht is nog rood.Ze fietst naar school.Nou,ja op school gebeurd het gepest.Denice,Deecie en Demarie.The D.D.D girls.In het begin had ik Mario.Maar door al het eenvoud van mij en slechte cijfers heeft Denice hem gestolen door smoesjes.Ik voel me eenzaam.Ik ben mooi,heb style haar,blauwe ogen als de zee,prachtige zachte lippen,mooie lichte huid en een goed karakter.Alleen me kledingstyle valt af.Ik draag een eenvoud bloesje met HEKKY erop staan.Een oude vervallen truitje.En een lange jeans broek vol met hartjes.Ik draag het meest bloezen naar school.En het meest van vervallen merken z.a:Hekky,Down,Big,Speciul en GoodGirl..Allemaal oude merken.En het ergste.De merken staan op mijn meeste kleren vooran geschreven.Deze waren oude kleren van mijn moeder.Vroeger,heel vroeger waren deze blousen in.Maar nu niet.Nu zijn:Vetty,Rosha,Kurty en BigBom in.(merken van meisjes)
Fietsen van hier naar school duurt amper een kwartier.
Op het schoolplein begint het gepest.Marjan zet haar fiets bij haar fietsenstalling.Als Marjan het schoolplein afloop komen The D.D.D aanlopen.Check onze mooie trui juicht Demarie.Ik kijk naar hun trui.Er staat met blokletters The D.D.D girls.En..en wat heb ik ermee te maken vraagt Marjan bang.Hahaha,Bitch word eens wakker,kijk naar je neppe eeuwenoude Hekkytruitje plaagt Denice.De andere lachen luid.Het bestaat niet eens een eeuw,en merken worden nooit oud.En trouwens het is zonde om zulke kwaliteite truien weg te gooien zegt Marjan moedig.Probeer je je bek weer zo moedig open te maken lacht Deecie gemeen.Nou dan is dit 't lacht Demarie.PATZZZ!!!!!!PATZZZZ!!!!!PATZZ!!!slaat Denice haar.Drie klappen alsjeblieft lacht DEnice.Omdat we drie D's hebben op ons truitje lachen ze.Marjan staat op.Ze veegt al het zand af.Ze is het beu.Ze loopt weg.Pakt haar fiets en fiets naar huis.Haar moeder is gaan winkelen.Marjan pakt al haar kleren in.Voor zekerheid neemt ze twee dikke dekens mee en een paraplu.Ze haalt haar geheime spaarpotje tevoorschijn.Dar heeft ze 87euro.Genoeg voor wat voedsel en een kleine radiootje met Televisie.Dat gaat haar ongeveer 50euro kosten.Maar ze wil wel nieuwsjes horen of haar moeder haar gaat zoeken.Met de rest van het geld kan ze batterijen kopen die niet eens 0,10 euro kosten.Ze pakt haar koffertje en stopt haar kleren enzovoorts erin.In haar moedersspaarpot haalt ze 1000euro.Uit de ijskast haalt ze stokbrood en kaas.Nadien neemt ze een pen en papier en schrijft voor haar moeder:
Dag mam,
Ik ben gevlucht...Ik weet niet waar.Ik wil dat je het samen met Stacy,sharell en Ira en Tira goedmaakt.Mij hoef je niet want toch hou je niet van me.Daag mam...Love you Marjan.

Ze plakt het op het koelkast en gaat van de achterdeur naar buiten.Waar zal ze gaan.Ze wil niet te ver vluchten.Ze besluit daarom helemaal achterop van haar huisje te vluchten.In een van die kleine bosjes.Ze is niet ver dus.Ze maakt een klein hutje die nieteens te zien is.

Na ong.een jaar.
Marjan woont lekker daar.Het gaat ook goed met haar.
Nu si ze 13jaar.Haar moeder heeft nu ook paar berichten geplaats.Maar Marjan gaat nooit terug.

Als Marjan 20jaar werd gaat ze naar haar moeder.Eerst kijkt ze vreemd maar dan huilt ze vreselijk.De tweeling waren al gegroeid.

Einde....

Aantal keer bekeken: 3478
Waardering: 5.00 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online