Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Mistakes ( ik wil mijn verhaal gwn even kwijt).

U leest om dit moment het verhaal Mistakes ( ik wil mijn verhaal gwn even kwijt) gepost door dubble M. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: dubble M
Gepost op: 2009-12-16

Verhaal:

Mistakes ( ik wil mijn verhaal gwn even kwijt)
3 jaar geleden was er een jongen verliefd op mij die echt heel leuk is en slim. Ik was toen ook heel erg verliefd op hem, maar ik durfde geen relatie met hem te nemen omdat ik daar nog niet klaar voor was.Maar ik wou hem ook niet kwijt, want hij wachtte al heel lang op mij. Op een dag wou ik er toch goed over nadenken of ik met hem zou beginne of niet. Ik heb toen ong een maand nix van me laten horen ( wat heel dom van me was).Want na een maand hoorde ik van een vriendin dat hij met een andere meisje had. Ik wou het niet geloven maar het is echt zo.

In die tijd snapte ik nooit waarom hij zo snel met een andere meisje heb genomen, terwijl hij al 2 a 3 jaar op me heeft gewacht, ik snapte het gewoon niet. ong bijna 1 jaar later, kwamen we op een verjaardag feest van een vriend, en daar bleven we ook slapen met sen alle en zijn vriendin was er niet. Opeens vroeg hij dus aan mij hoe het met mij ging en met mijn vriendje ( die ik toen helemaal niet had -.-). Dus ik snapte er niks van. Maar die avond deed hij super lief net als vroeger, het is net alsof hij nooit met die vriendin heeft gehad, en dat we elkaar elke dag weer spraken.

De volgende avond hoorde ik van een vriendin van mij dat hij haar had aangsproken. Hij vroeg aan haar of ik nog wat voor hem voelde, en zo ja dan maakte hij het uit met zijn vriendin en hij kwam dan weer terug naar mij.Ik geloofd het niet, en snap ook hhelemaal niet waarom hij dat zei. Het voelde alsof ik de 2e keus was, en als hij egt van mij hield zou hij niet somaar met een andere nemen en dan zulke dingen zeggen.

Maarjah. in de afgelopen jaren denk ik nog heel vaak aan hem, en we spreken elkaar pas aan als we elkaar zien, op feestdage of op verjaardagen. anders niet. Ik vind dat heel jammer, want voor dat er zoveeel dingen zijn gebeurt spraken we elkaar elke dag. Elke keer als ik hem zie , geeft hij toch weer hintjes van waarom ik hem vroeger niet had aangesproken of waarom dat ik hem niet belde. ( aan de andere kant is het ook mijn eigenschuld), maar hij kon mij toch ook bellen als hij me egt miste en van me hield ( want hij belde me toen altijd =( ) Ik mis het gewoon HEEL erg, en ik kan er gwn steeds niet tegen waarom het zo is afgelopen tussen ons. I Hield/Hou egt van hem....

En sinds gisteren kwam ik er toch eigenlijk een beetje achter waarom hij met die vriendin heeft. Hij dacht dat ik met een ander had, en om aandacht of indruk te maken, na hij met dat meisje. En ze zijn nu nog steeds bij elkaar ( alweer bijna 3 jaar -.-)

En gelukkig heb ik nu ook een vriend en daar heb ik al bijna 1,5 jaar mee. Maar tog blijft die jonge een speciale plekje te hebben in mijn hart.
En ooit zou ik tog met hem willen uitpraten zodat we net als vroeger egte goede vrienden kunnen blijven zijn.


Aantal keer bekeken: 2560
Waardering: 7.25 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 33 bezoekers online