Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Naoimi.

U leest om dit moment het verhaal Naoimi gepost door Jeremy de Vries. Dit verhaal is gepost in de categorie wedstrijd verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar wedstrijd verhalen?
Categorie: wedstrijd verhalen
Gepost door: Jeremy de Vries
Gepost op: 2005-8-30

Verhaal:

Naoimi
Hoi iedereen,
ik heb een verhaaltje geschreven. Ik hoor van veel mensen dat ik best wel talent heb om een verhaal te schrijven. Maar ik wil het weten van het publiek. Ik ben jeremy en ik ben 15 jaar oud en woon in alkmaar. Allee kritiek en zegjes mogen jullie doen. Alvast bedankt Als het goed gelezen wordt krijgt het een vervolg. En als mensen dat willen

Naomi
2 deuren maar, 2 deuren woont ze naast me vandaan. Zo dichtbij en toch zo verweg. Dat ik het niet had ingezien dat... Nou ja, andere mensen zagen het ook niet, maar ik als buurvrouw. Ik zou dat toch gezien moeten hebben, of toch? Zelfs haar eigen vader had het niet door, ze leek altijd zo vrolijk en actief. Maar ondertussen, was ze gewoon te onzeker. Ze had het van haar moeder dat kan niet anders, haar moeder was ook altijd zo, maar zo had haar moeder nooit gedaan. Nooi geweten dat... Sorry dat ik even een traantje laat hoor, maar als ik het opgemerkt had dan had ze misschien nu nog.... Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan. Mijn man had het helemaal niet door, die had haar zowat nog nooit gezien. Ze had ook niemand, maar toch stond ze volgens mijn wel sterk in haar schoenen. Op een dag kwam ze zelfs langs om te vragen of ze mijn hond mocht uitlaten. Ik zij dat hij al uitgelaten was. Als ik haar nou binnen had gelaten dan waren we waarschijnlijk aan de praat geweest, en misschien dat dan....dan was het misschien helemaal niet gebeurd....
4 dagen geleden gebeurde het dus. Ik hoorde die arme man zo het huis uitrennen en zichzelf op de grond smijten al smekend en biddend om iets waar ik toen nog geen flauw benul van had. Ik schoof mijn gordijntjes op en keek naar buiten wat er precies aan de hand was. Hij bonkte met zijn vuisten op de grond en huilde alsmaar harder. Meteen dacht ik na, en toen schoot het me te binnen. Het enige wat het kon zijn was Naomi. Zou er wat met haar gebeurd kunnen zijn? Ik liep naar buiten, en zag dat 2 politie agenten hem op hielpen staan. Hij jankte heel hard door de straat en verschillende mensen rende naar beneden. Iedereen vroeg wat er precies aan de hand was, maar de arme man antwoorde niet wat ik heel begrijpelijk vond. Hij liep strompelend en ormarmend met de agenten naar binnen. De buurvrouw van een straat verderop vroeg aan de ene politie agent ''Wat is er aan de hand met die man? Is zijn vrouw overleden of wat?'' Ze leek te grijnzen. Voor zover ik weet had zij altijd een hekel aan die vrouw gehad. Altijd ruzien, ze waren jaloers, allebei, want ik wil niet voor partijdig spreken. De agent zweeg, het leek zo te zijn. Maar ik zag in de donkerblauwe ogen van de agent dat er iets anders was, iets wat veel mensen, en hij ook niet, hadden voorzien. Naomi was nooit in aanraking geweest bij de politie dacht ik altijd. Maar ik zag in die man dat hij haar kende. Zat ze soms in de criminaliteit en was ze daardoor overleden ofzoiets? Vragen bleven onbeantwoord totdat een dag later....

Aantal keer bekeken: 1681
Waardering: 8.60 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 2 bezoekers online