Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Net buiten de stad.

U leest om dit moment het verhaal Net buiten de stad gepost door ALR. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: ALR
Gepost op: 2009-3-21

Verhaal:

Net buiten de stad
Ik had je vaker gezien, vond je een lekkere jongen, en was steeds weer een beetje verliefd op je. Tot die avond in de kroeg, je praatte wat met me en je moest verder.

De volgende ochtend was ik weer gek van je. Je doet wat met me. Ik heb je opgezocht via internet en stuurde je een bericht. Heel ontkennend, om te weten of jij me misschien ook wel leuk vond. Je wou wat afspreken en dat zag ik natuurlijk wel zitten. Je vroeg me om zaterdagmiddag 4 uur op het station te zijn.

Ik maakte me mooi, trok mijn sexy-ste lingerie aan, een uitdagend shirtje, strakke spijkerbroek en hoge pumps. Keek voor de laatste keer in de spiegel om mijn lipgloss op te doen, hmmm zo moet je wel voor me vallen, ik zie er goed uit.

Op het station aangekomen stond je er al, je zag er goed uit vond ik zelf. Het was lekker weer dus pakte we een terras op het plein in het zonnetje. We praatte wat, maar merkte dat iets je afleidde. Ik keek je uitdagend aan en zei je dat ik je altijd als ik je zag, je heel lekker vond. Ik legde mijn hand op je been en tot mijn verbazing vroeg je de rekening aan de ober die voorbij kwam lopen.

Shit, ik heb het verpest. Je vroeg of ik een lift wou naar het station achter op je fiets maar zei nee, ik loop wel. Ik baalde! Je haalde me over en ik sprong achterop. Tot mijn verbazing reed je om, dus zei er wat van. Je stopte, zoende me en zei dat ik me mond moest houden. Hmmm, die spanning hou ik wel van. Wat ga je doen, waar gaan we heen? Ik begon je pesterig te strelen over je billen, benen, liezen, en merkte dat dit je opwondt, dus ik ging door. Je stopte bij het park, iets buiten de stad. Je zette je fiets neer en zei niets, je pakte me hand en hard lopend nam je me mee een stuk het bos in. Je stopte en we zoenden elkaar heerlijk, je raakte me overal aan en dit vond ik lekker. Ik had zin in je. Je trok mijn shirtje uit en hierna mn bh. Je streelde me en begon aan mijn al stijf geworden tepels te likken, hmmm je maakte me gek. Je knoopte voorzichtig mijn broek los en keek me geil aan, ik beet op mijn lip en verluisterde je dat je door mocht gaan. Je hand gleed in mijn broek en begon heerlijk te voelen, je had mijn klitje gevonden en stimuleerde hem. Je trok mijn stringetje naar beneden en je vingers gleden er in. Je likte mijn geil van je vingers af en je zei me dat je me heerlijk vond, hmmm. Ik begon al behoorlijk te hijgen, je maakte me gek! Je legde me neer en begon rustig, maar later al steviger, mijn kutje te likken en even later kwam ik kreunend klaar. Hmmm ik was bloedgeil, en nu was het jou beurt om je eens lekker te verwennen! Ik zoende je en trok al je kleren uit, ik streelde je over je boxer en voelde die heerlijke harde pik van je. Ik stopte mijn hand in je broekje en trok je zachtjes af, ik kon merken hoe ontzettend geil je was. Met mijn andere hand trok ik je boxer uit en knielde voor je. Stopte die lekkere pik in mijn mondje en begon er gretig aan te zuigen. Je pakte mijn hoofd en begon me rustig al dieper in mijn mondje te neuken. Hmmm hier word ik bloedgeil van, en jij ook. Je spoot niet veel later mijn hele mondje vol.

Ik ging weer voor je staan en zoende je, bedankte je voor dat heerlijke orgasme wat je me gegeven had. Ik zei je dat ik nog even je pik schoon ging likken, en likte er rustig aan totdat hij weer hard werd en jij weer ontzettend geil werd. Je knielde nu ook voor me en duwde me naar achter, zodat ik om me rug lag. Je pakte mijn benen en spreidde ze, je liet je lekkere pik heerlijk in me glijden en begon me te nemen met diepe, harde stoten. Je maakte me helemaal gek, kreunend zei ik je dat je door moest gaan, harder, hmmmm. Toen ik bijna klaar kwam, vroeg ik je om me doggy te nemen. Ik ging voor je zitten en je nam me heerlijk. Je ging er helemaal voor, je nam me zo lekker diep en hard. Je kreunde, je zei me dat je bijna kwam en het echt niet meer hield, ik kon alleen maar zeggen dat je door moest gaan. Ik kwam weer klaar en tegelijkertijd voelde ik je warme zaad gespoten op mijn billen. Ik draaide me om en zoende je en we rustten nog even wat uit.

Je vroeg me mee te gaan en vanavond wat bij jou thuis wat te drinken, en we gingen.......

Aantal keer bekeken: 19105
Waardering: 8.45 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online