Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Nichtje Helene.

U leest om dit moment het verhaal Nichtje Helene gepost door Leon Bus. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Leon Bus
Gepost op: 2008-10-5

Verhaal:

Nichtje Helene
Ik was net 18jaar geworden toen ik voor de eerste maal alleen naar Roubaix in Frankrijk trok om er mijn nicht te bezoeken met wie ik al verschillende jaren correspondeerde.
Op die manier had ik de franse taal beter leren kennen.Mijn nicht die net 19 jaar was,directiesecretares was een echte schoonheid geworden stond mij op te wachten aan het station en verwelkomde mij met een langdurig aangehouden tongkus.Het was de eerste maal in mijn leven dat mij dat overkwam; een openbaring voor mij.Wanneer zij mij toevertrouwde dat zij mijn tong moest voelen had ik het vlug geleerd.Zij was enig kind en bij haar thuis aangekomen werd ik begroet door mijn tante en nonkel.Mijn nicht bracht mij naar mijn slaapkamer en voegde er ondeugend aan toe dat zij wel eens op bezoek zou komen waarop ik haar zegde dat zij er altijd welkom was en haar teder kuste. Royaal schonk zij mij een natte tongkus terug terwijl zij met een begerig hand strelend in mijn kruis woelde. Het gaf mij een hemels gevoel dat ik voor het eerst onderging. Zij gaf mij een goed programma dat zij met mij in die vier dagen wilde afwerken.
De eerste avond trokken wij naar een film in de stad.Knusjes zaten wij nevens elkaar en zodra de film begon nam zij mijn hand bracht die naar haar blouse en vroeg mij haar te kussen.Zalig genoot ik, van haar natte kussen en gulzig lokkend aan mijn tong bracht zij mij in vervoering.Teder schoof ik een hand in haar blouse en was verrast haar naakte borstjes te voelen daar zij geen BH aanhad.
Zachtjes streelde ik haar borstjes terwijl zij in mijn kruis woelde en mijn opkomend mannelijk verlangen voelde.Door mijn vingergestreel werden haar tepeltopjes hard en toen ik met het puntje van mijn tong deze likkend beroerde moedigde zij mij aan nog verder te gaan.Met verlangende lippen omsloot ik beurtelings haar borstjes en vertoefde er telkens minutenlang lokkend aan haar tepels.
Haar minnedrift werd groter en met een begerige hand gleed zij in mijn gulp en nam mijn penis in haar zachte hand en begon deze te bespelen. Nog enigszins onhandig gleed ik met een strelende hand tussen haar dijen en toen ik ontdekte dat zij geen broekje aanhad vonden mijn strelende vingers haar verrukkelijk kutje die ik op haar verzoek speels begon te vingeren.Vanaf dat moment verhoogden wij ons tempo om weldra te samen voor het eerst een fantastisch orgasme te bereiken.Daarna beloofde zij mij dat zij die nacht bij mij op bezoek zou komen om er te samen de liefde te bedrijven.Eerlijk bekende ik haar dat ik nog nooit geneukt had waarop zij mij zegde dat zij mij het wel zou leren en hoopte dat wij het vaak samen zouden doen.
Een volgende maal vertel ik onze eerste geile liefdesnacht die urenlang mijn eerste fantastisch genot bracht.

Aantal keer bekeken: 7488
Waardering: 8.57 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online