Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Ninja!.

U leest om dit moment het verhaal Ninja! gepost door SuUzZii. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: SuUzZii
Gepost op: 2007-7-31

Verhaal:

Ninja!
Baf! Tirayu viel met een klap op de grond.'Fout! Opnieuw!' Telkens als sensai Diablo dat zei lichtte de dojo op. 'Maar ik heb het al zo vaak gedaan! Wanneer krijg ik nou een pauze!?' schreeuwde Tirayu. 'Als je eindelijk die verderdiging onder de knie hebt!' zei Suhira, het meisje die haar net op de grond kreeg. 'Ik haat jou!' dacht Tirayu. Tirayu was pas sinds kort ninja geworden, en begreep daarom niet gelijk alles. Diablo zuchtte. 'Opnieuw zei ik!!' De dojo trilde toen hij dat zei. Tirayu werd daardoor zo bang dat ze gelijk opnieuw begon. Baf!

Tirayu zuchtte, en liep de dojo uit, na de les. 'Waarom is Diablo zo streng?!' dacht Tirayu. Ze versnelde haar pas en rende met grote ninja passen van de dojo vandaan. Ze maakte een grote sprong en kwam aan de overkant van de straat en liep haar huis binnen. Ze liep de trap op en plofte op haar bed. 'Eindelijk rust!' dacht ze. Ze kroop onder de wol en viel in slaap. 'Jij mislukkeling! Je kan niks! Je kan nieteens die stomme ninjatechniek onder de knie krijgen! HET LUKT JE NOOOOOOOOIT!!!!!!!!!

Tirayu schrok wakker. Wat een nachtmerrie! ze kleedde zich aan en liep de trap af. Ze maakte zichzelf wat te eten en te drinken. Toen ze het op had poetste ze haar tanden en propte haar ninja spullen in haar tas. Ze liep de deur uit en sprong naar vol angst en nerveusheid naar de dojo.....

Aantal keer bekeken: 4260
Waardering: 3.06 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 26 bezoekers online