Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

One night in heaven.

U leest om dit moment het verhaal One night in heaven gepost door Angélique. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Angélique
Gepost op: 2010-9-18

Verhaal:

One night in heaven
“Wat ben je mooi", las ik in de inbox van de datingsite waar ik me nog geen uur geleden had aangemeld. Ik had wel meerdere reacties gehad op mijn foto en profiel, maar die waren me veel te klef of te veelbelovend.
Kleffe berichtjes van mannetjes die mijn profiel hadden gelezen. Mannetjes die de komende kerst niet alleen wilden zitten en die op zoek waren naar een maatje voor het leven en blablabla. Daar zat ik dus niet op te wachten.
Of kerels die schreven dat ze een relatie wilden, gebaseerd op trouw en eerlijkheid. Ja natuurlijk! Jammer voor deze heren, maar nee, geen interesse.

Maar waar was ik dan wel naar op zoek? Waarom had ik me aangemeld bij een datingsite? Dat wist ik eigenlijk zelf ook nog niet, gewoon nieuwsgierigheid misschien.
Of op zoek naar een beetje spanning. Dat kon ik wel gebruiken. Ik had al wel een aantal relaties achter de rug, maar die hadden me niet gebracht wat ik ervan verwacht had.

Dus ik schreef me in bij een willekeurige datingsite en ging eens op mijn gemak al die mannen zitten bestuderen en als ik er een zag die me wel beviel dan zette ik hem bij mijn favorieten, terwijl ik ondertussen fantaseerde wat ik er dan mee ging doen.

Totdat ik dus dat berichtje binnenkreeg. Alleen maar de woorden: "Wat ben je mooi", meer niet. Ik ben en blijf een vrouw, dus complimentjes zijn altijd welkom, en mijn ego kon wel een oppeppertje gebruiken. Snel ging ik naar zijn profiel. Stond eigenlijk niet veel bijzonders bij, maar wel een foto.
En wat ik zag, was niet verkeerd. Een lekkere ondeugende bek, heerlijke blauwe ogen en een brede lach. "Nou, daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten", dacht ik. Ik aarzelde geen moment en stuurde een berichtje terug.

"Jij mag er ook best zijn", schreef ik. Er waren niet veel woorden meer nodig en snel hadden we een afspraak gemaakt voor een date. Al voor de volgende dag. What the heck, dacht ik. Mijn dochter is dan bij haar pa, momenteel niets beters te doen, dus de volgende dag zat ik in de trein richting Den Haag.

Totaal geen idee wat ik kon verwachten. Ik fantaseerde er natuurlijk wel op los, maar eigenlijk was ik zo groen als gras op dating gebied. Zouden we gewoon wat gaan drinken? Of wandelen of uit eten? Daar hadden we het helemaal niet over gehad. En wat verwachte hij van mij. Sex op een eerste date? Daar was ik wel op voorbereid. Ik had me lekker sexy gekleed. Zwarte lingerie. Een mooi topje dat mijn volle borsten niet verhulde en een strakke spijkerbroek die de vormen van mijn ronde billen en slanke taille goed uit lieten komen. Ik was me bewust van het feit dat ik met mijn lichaam het hoofd van mannen op hol kon brengen.

Ik had het tegen niemand verteld. Wel heel dom eigenlijk. Ik wist niks van die vent. En ik was onderweg naar zijn huis. Dat realiseerde ik me dus pas toen ik in de trein zat. Hoezo impulsief! Maar goed, op dat moment was de behoefte aan een beetje mannelijke aandacht sterker dan mijn gezond verstand, dus ik nam het risico maar en dacht er verder niet over na.

Eindelijk was ik op de plaats van bestemming. We hadden afgesproken dat hij mij van het station zou halen. En daar kwam hij aan. Precies op de afgesproken tijd. En wat ik zag beviel me uitermate. Wel wat ouder dan op de foto maar whoooo, wat een figuur. Bijna 2 meter lang, niet overdreven gespierd, gewoon lekker in zijn vel. En hij kleedde me bijna uit met zijn ogen. Alleen daarvan werd ik al opgewonden. We begonnen direct te zoenen, midden op straat, alsof we elkaar al kenden. Het ging gewoon vanzelf. Lang duurde dat niet, want hij wilde snel met mij naar huis.

En toen was het voor mij al duidelijk. Niks wat drinken of uit eten. Deze man wilde sex en ik ook, dus zonder bedenkingen stapte ik bij hem in de auto. Hij liet er geen gras over groeien. Met zijn linkerhand aan het stuur en zijn ogen op de weg gericht schoof hij zijn hand in mijn bh en begon heerlijk mijn borsten te strelen. Toen moest ik wel even slikken, dat was wel heel erg voortvarend. Ik vond het heerlijk en spannend en ik voelde hoe mijn kutje begon te gloeien en nat werd. Maar dit was ik toch niet gewend en ik had best wel wat scrupules, dus snel pakte ik zijn hand en legde die op het stuur."Als je nu even wacht en je inhoudt mag je je straks helemaal uitleven". Ik wierp terloops wel een blik op zijn kruis en zag tot mijn verbazing en grote plezier dat daar niet een normale bobbel zat, zoals je mag verwachten bij een gezonde vent, maar een paal die zo groot en stevig was dat hij bijna uit zijn broek knapte. Jezus, dat wordt genieten, dacht ik.

Inmiddels waren we bij zijn huis gearriveerd. Hij parkeerde handig de auto en snel stapten we uit. Hij had een leuk vrijgezellen-appartementje, niet al te groot, beetje rommelig maar wel gezellig. Het hing vol met schilderijen. Er stond ook een ezel midden in de huiskamer, met een doek erop waar hij nog mee bezig was. Hij was kunstschilder. Ok, dacht ik, kan leuk zijn. Misschien vraagt hij me wel naakt voor hem te poseren.

"Wil je wat drinken", vroeg hij. Ik was wel toe aan een bak koffie, dus ik liet hem dat weten. Hij liep naar de keuken en ik installeerde me op de bank. Even later was hij terug met 2 bakken koffie.

"Jij wilt dus koffie", zei hij, en hij zette de koffie op tafel en bleef voor me staan. "Ja, lijkt me lekker", zei ik. "Dan heb ik hier eerst iets wat nog veel lekkerder is dan koffie", en hij haalde zijn paal uit zijn broek. Met grote ogen en mijn mond open van verbazing keek ik eerst naar zijn heerlijke lul en toen naar hem. Ik was even uit het veld geslagen.

"Tsja, zei hij, koffie krijg je niet zo maar, daar moet je wel wat voor doen, zuigen jij", en hij duwde zijn lul in mijn mond, die toch al open stond. Ik duwde hem weg en zei, "klootzak, ben je gestoord. Ik ben geen loopse teef, en zeker je slavinnetje niet". Ik wil eerst mijn koffie en stel je even netjes voor". Hij begon te lachen en ging zitten. "Haha, even een kleine test. En voor het zelfde geld had je het wel gedaan en was dat mooi mee genomen." Hij gaf me mijn koffie en bood me een sigaret aan.

Ik kon het wel waarderen en begon te lachen. We dronken onze koffie en rookten een sigaretje en kletsten wat. Hij vertelde over zijn passie, het schilderen en dichten, deed hij ook nog. Hij kon heel boeiend vertellen. Hij had ook een dochter en als hij over haar vertelde begonnen zijn ogen te stralen. Hij was eigenlijk best prettig gezelschap.

Hij had inmiddels zijn arm weer om me heen geslagen en ik voelde me eigenlijk best wel op mijn gemak bij hem. Ik dacht, ok, als er nu nog iets gebeurt, laat ik het lekker allemaal over me heen komen en we zien wel. We begonnen weer te zoenen. Man wat was hij lekker zeg. Hij pakte mijn borsten stevig beet. En begon hard op mijn stijve tepels te zuigen en te bijten. Hij was niet zachtzinnig, maar dat vind ik juist heerlijk. Ik voelde een hele sterke behoefte om hem te pijpen. Ik knoopte zijn hemd open en ging met mijn tong, van zijn hals naar zijn tepels, waar ik ook even zachtjes in beet. Ondertussen maakte ik zijn broek open en pakte zijn heerlijke harde pik en begon die de strelen, met mijn duim over zijn vochtige eikel en met mijn andere hand kneedde ik zijn ballen.

Hij kreunde het uit van genot en ik gaf zijn eikel een klein likje. Vervolgens liet ik zijn pik weer los. Ik stond op en liep weg. Ik dacht: "ik ga hem een beetje teasen". Maar daar was hij niet van gediend. Hij stond op, trok als een gek mijn broek en topje uit en legde mij over zijn knie. Met zijn volle hand gaf hij een tik op mijn kont, en niet zo zachtjes. "Au, jezus man, wat doe je", gilde ik. "Je dacht toch zeker niet dat je dat ongestraft kon doen. Dacht je nu echt dat jij de baas was, zo werkt het niet lieve schat. En nu hou je je mond dicht".

Vervolgens tilde hij me op in zijn sterke armen en hij bracht me naar de slaapkamer. Hij smeet me op bed, rukte mijn slip uit rolde me op mijn buik en terwijl hij mij tegenhield met zijn ene hand, haalde hij met zijn ander hand 2 paar handboeien tevoorschijn. Ik dacht: "Wat heb ik me nu weer op mijn hals gehad, wat een freak die vent." Ik wilde sex, daar was ik voor gekomen, een wilde neukpartij, daar ben ik echt niet vies van, maar dit gaat me toch een beetje te ver. Ik begon wild te trappelen, en probeerde me los te rukken, maar dat had geen enkele zin. Hij was beresterk en snel. Voor ik het in de gaten had, waren mijn handen al geboeid aan de spijlen van zijn bed. Snel spreidde hij mijn benen, deed de boeien om mijn enkels en maakte ze vast aan de spijlen die zich aan het voeteneind bevonden. Nou, daar lag ik dan, hijgend van het tegenstribbelen. Ik zei, "Dit zijn geen leuke spelletjes, maak me nu maar weer los ja, dan kunnen we gewoon lekker tekeer gaan".

En weer kreeg ik een pets op mijn billen. Nog harder dit keer. Mijn reet begon te gloeien. "Ik had toch al gezegd dat je je mond moest houden", zei hij kalm. "Gewoon je mond houden en blijven liggen". "Blijven liggen !?!. Kan moeilijk anders he, zo", snauwde ik. En weer kreeg ik tik. Ik kreunde en besloot toen maar mijn mond te houden, dan leek me het verstandigst, want ik geloof niet dat hij van plan was om me los te maken. "Goedzo", zei hij. Toen kwam hij op me zitten en begon me in mijn nek te likken en te zoenen. Langzaam schoof hij steeds verder naar beneden, totdat hij uiteindelijk met zijn tong bij het kuiltje onderaan mijn rug beland was. Alle tegenstand die ik in eerste instantie voelde, ebde weg en ik gaf me over aan dit heerlijke gevoel. Ik genoot ervan. Dit had ik nog nooit meegemaakt. Meestal was ik de baas in bed maar in deze positie waarin ik helemaal niets te vertellen had, voelde ik me zo goed. Ik was heerlijk ontspannen. Toen stond hij weer op, liep naar zijn nachtkastje en haalde daar een tube uit. Ik vroeg: "Wat ga je doen?" En daar was zijn hand weer op mijn billen, die er inmiddels aan gewend waren en eigenlijk vond ik dat spanken wel lekker. Ik liet het maar over me heen komen allemaal. Hij draaide de tube open, deed een beetje van het smeersel op zijn vingertoppen en begon toen mijn anus te masseren. Ik begon te kreunen en te kronkelen. Jezus wat was dat lekker zeg, alleen daarvan kwam ik al bijna klaar. Ik voelde hoe zijn vinger mijn anus binnendrong, steeds dieper en ik gilde het uit van genot. Ohhhhhhh, god wat is dit heerlijk. Snel trok hij zijn vinger terug en ik kreeg weer een behoorlijke pets op mijn kont. Maar het interesseerde me niets meer. Ik was verkocht. Deze man kon mij helemaal gek maken."Ga door", gilde ik. En dat deed hij. En hoe!!! Hij spankte totdat mijn billen blauw waren en tussen de tikken door vingerde hij mijn anus. Ik hield het bijna niet meer.

Toen hij door had dat ik in extase was vond hij het tijd om de boeien los te maken. Eerst bevrijdde hij mijn voeten. Hij beval me dat ik op mijn knieën moest gaan zitten. Ik deed wat hij me vroeg. Ik was zijn slavin. Hij had me zo gek en geil gemaakt dat ik alles voor hem wilde doen.

Met mijn handen nog steeds geboeid zat ik in een houding waarin mijn kontje voor hem nog toegankelijker was. Hij duwde mijn billen uiteen en hij begon me te likken. Eerst mijn kutje, dat inmiddels zo nat was dat er geen glijmiddel meer nodig was en vervolgens likte hij mijn anus. Hij drong met zijn tong naar binnen en tegelijkertijd beroerde hij met zijn vingers mijn clitje en zag hij ook nog kans mijn kutje te verwennen. Ohhhhh, ga door, je maakt me zo geil, ik ben van jou, ik wil je hele hand in mijn kut en mijn kont, ga doooooooor!

Mijn wens sloot exact aan bij wat hij van plan was. Terwijl hij met één vinger mijn kringspier nog steeds heerlijk aan het bewerken was, gebruikte hij zijn andere hand om vinger voor vinger mijn poesje te verkennen. Mijn lichaam kronkelde van genot en mijn kutje sloot zich steeds verder om zijn vingers, ik wilde meer. Uiteindelijk verdween zijn duim ook in mijn kut en hij balde zijn hand tot een vuist. Hemels genot maakte zich van mij meester. Alsof ik aan het zweven was. Gewichtloos. Ik verlangde naar nog meer, ik wilde dat hij nog verder ging. Alsof hij mijn gedachten kon lezen ging hij nog verder. Met zijn vuist in en uit bewegend, eerst rustig en behoedzaam maar al snel steeds harder en dieper. Ik had mijn lichaam niet meer onder controle. Hij had nog steeds een vinger in mijn kontje en het gevoel dat dat teweeg brengt is niet te beschrijven. Zo ongelooflijk heerlijk. Ik hield het niet meer. God, ik kooooooooom, gilde ik. Dat doe ik normaal nooit, want meestal ben ik toch wel vrij beheerst, maar deze man wist precies wat ik nodig had. Nog nooit had ik zo'n geweldig orgasme gehad. Hier wilde ik even van nagenieten. Maar daar kreeg ik de kans niet voor.

Hij haalde zijn hand uit mijn kut, en met een ruk aan mijn haar trok hij mijn hoofd naar achter en dwong me zijn vingers in mijn mond te nemen. "Lik ze af", zei hij." Proef je eigen kutsap". Dat deed ik. Ik had nog steeds niets te vertellen en mijn handen waren nog steeds geboeid. Alsof zijn vingers een lul waren likte ik eraan en proefde mijn eigen juice. Ziltzoet, lekker eigenlijk wel." Zo, dat was jouw kutsap, nu mag je het genoegen gaan proeven van mijn sperma".

Hij maakte snel de boeien los en rolde me op mijn rug. Ik was nu wel vrij om te bewegen, maar mijn armen waren inmiddels zo verslapt dat ik even niets meer kon. Vervolgens liet hij mij op de rand van het bed zitten en ging voor me staan. Hij rukte weer aan mijn haar en duwde zijn gigantische paal in mijn mond. Ik was gewend om een man te verwennen, ik had daar zo mijn maniertjes voor, maar hij had echt de touwtjes in handen. Hij trok aan mijn haar en duwde tegen mijn hoofd zodat zijn lul steeds in en uit ging. Diep achter in mijn keel, als of mijn mond voor hem ook een kut was. In eerste instantie moest ik even kokhalzen, maar hij zei:"Ontspan je strot, doe maar gewoon alsof je aan het eten bent en moet slikken."Ik was bereid om te leren, want alles wat deze man mij tot nu toe had geleerd was me niet tegengevallen. Dus ik probeerde te ontspannen. Mijn hele mond gevuld met zijn lul. Het was inderdaad te doen, zoals hij al had voorspeld en toen ik zag hoe hij genoot, kreeg ik de smaak te pakken. Ik kwam steeds meer in het ritme en uiteindelijk mocht ik het overnemen en paste ook mijn eigen vaardigheden toe. Ik kneedde zijn ballen en likte zijn eikel. En dan weer nam ik hem diep in mijn keel. Geweldig vond ik het. Ik wilde hem laten komen, ik wilde hem het genot geven dat hij mij ook gegeven had.

Ik herinnerde me het gevoel dat ik had toen hij zijn vinger in mijn anus liet glijden en vond dat hij dat ook maar eens moest voelen. De tube glijmiddel was niet binnen handbereik dus ik vingerde mijn eigen kut, smeerde mijn kutsap rond zijn anus, dit herhaalde ik een paar keer totdat het nat genoeg was. Ik begon zijn anus te masseren terwijl ik hem nog steeds aan het pijpen was. Ik zoog zijn eikel vacuüm, en omvatte zijn pik met mijn hand en begon hem tevens af te trekken. Ik hoorde hem kreunen en zag de spanning in zijn lichaam en zijn benen. Voorzichtig gleed mijn vinger steeds dieper in zijn anus en maakte in- en uitgaande bewegingen. Oh, ga door zo, God, ik wist wel dat je snel zou leren. Mijn mond omvatte zijn lul, mijn tong draaide rondjes om zijn eikel en het puntje van mijn tong ging een stukje zijn pisgat in. Ik voelde dat het niet lang meer zou duren. Ik ging door, gaf hem de beste blowjob die ik ooit had gegeven. Ik wilde zijn zaad. Ik wilde dat hij klaarkwam in mijn mond. Nog een keer lurkte ik met kracht aan zijn eikel en daar kwam het. Met een kracht van een vulkaan spoot het sperma in mijn mond. Ik bleef zijn lul zoenen en hij bleef spuiten. Heerlijk male juice. I love it. Mijn hele gezicht zat onder, mijn mond vol en ik slikte het. Ik slikte het resultaat van mijn inspanningen. Ik, nog steeds zittend op het randje van het bed, gaf hem nog wat laatste likjes en ik keek hem geil aan, terwijl ik mijn lippen aflikte. "Dat was geweldig", zei hij. Je bent een snelle leerling.

"Jij bent een goede meester", zei ik, en ik wilde hem zoenen. Abrupt duwde hij me weg en mompelde, een beetje nors. "Zeg maar niets meer. Ga je nu maar douchen en kleed je aan. Dan kun je gaan. Laat je telefoonnummer maar achter en misschien bel ik je nog wel.”

Een beetje verbouwereerd stapte ik onder de douche. Had ik iets verkeerd gedaan of gezegd. Ik besloot me er maar niet al te druk om te maken. Ik had in ieder geval een heerlijke, leerzame en vooral supergeile dag achter de rug en die kon niemand me meer afnemen.




Aantal keer bekeken: 17316
Waardering: 7.06 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online