Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Ontmaagd en Mishandelt deel 2.

U leest om dit moment het verhaal Ontmaagd en Mishandelt deel 2 gepost door A. Evers. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: A. Evers
Gepost op: 2007-10-6

Verhaal:

Ontmaagd en Mishandelt deel 2
Zoeken voor hulp
Ria was bijgekomen terwijl Rob zijn auto aan het halen was. Ze probeerde met al haar kracht richting het klaslokaal deur te lopen, maar die was op slot. Ze keek om zich heen en zag dat het raam openstond en klom voorzichtig uit het raam. Er was geen Rob te bekennen en ze liep zo snel als ze kon met al haar kracht van het schoolterrein af. Toen ze net om de hoek liep hoorde ze iemand haar roepen. “ Ria! Waar was je? “ riep Casey.
Ria schrok en draaide zich om, gelukkig was het Casey, ze dacht even dat het Rob was. Casey liep naar haar toe en zag dat er iets mis was. “ Wat is er met jou gebeurd Ria “ vraagt Casey geschrokken. “ Ik .. ik… weet het niet “ stotterde Ria en begon te huilen. Casey wist zich geen raad “ Kom mee naar mijn huis, dan kan je me alles vertellen “. Ria knikte, ze moest op tijd thuis zijn vandaag, maar ze durfde zich niet te vertonen.
Toen ze bij Casey thuis waren merkten ze dat er niemand thuis was. “ Mijn ouders zijn nog op werk, en mijn zusje heeft een cheerleader training, ga even zitten op de bank ik pak even een glaasje water voor je” zegt Casey. Ria loopt de voorkamer in en ziet dat hun een witte bank hebben staan, zij bleef staan want zij wist dat zij onder het bloed zat en het niet lang duurde voordat het door haar kleding heen ging. Casey kwam binnen lopen en gaf haar een glaasje water. “ Dank je “ zegt Ria. “ Ga jij nou maar even zitten en vertel me wat er aan de hand is”zegt Casey. “Nee Casey ik kan niet gaan zitten op de bank “. Casey vind het maar raar “ Waarom niet Ria ? “ Ria begint te huilen en valt neer op de grond. Casey merkt nu pas dat haar haren helemaal in de war zijn en dat ze haar kleding niet eens goed aanheeft. Hij ziet op haar broek donkere vlekken, en ook op de onderkant van haar vestje. Hij begrijpt dat er iets is gebeurd, en hij staat vol verwarring te kijken naar Ria die op de grond zit te huilen. “ Ria wie heeft dit jou aangedaan ? Is dit op school gebeurd, vertel me alsjeblieft wat er is gebeurd misschien kan ik je helpen“ zegt Casey.
“ Het is moeilijk Casey, ik ben zo bang om het te vertellen wat zullen mensen wel niet denken “ het lukte haar niet om Casey te vertellen wie het heeft gedaan ze is bang dat Rob haar het leven zuur zal maken. “ Vertel me wie dit heeft gedaan dan gaan we naar het politie bureau of ik bel nu je moeder op om hiernaartoe te komen “ zei Casey op een harde toon tegen Ria. Hij heeft gevoelens voor Ria en het doet hem pijn om haar zo te zien hij gaat op de grond naast haar zitten en houdt zijn armen om haar heen. Een paar minuten later is Ria wat rustiger. “ Het was een leraar “ zegt Ria met veel trilling in haar stem. “ K….k….u…i…., Ik kan het niet” Casey ging diep nadenken over de namen van de leraren en zei: “ Kuitenburg? Rob Kuitenburg? “ Ria keek hem met grote ogen aan, en barste in tranen uit “ Ja, hij was het, hij heeft me verkracht! Hij heeft me tot zoveel rare dingen gedwongen “ Casey schrikt: “ Ik kom wacht even Ria blijf hier “. Casey rent naar hun ouders slaapkamer en belt de politie. Nadat hij alles heeft verteld keert hij terug naar de woonkamer waar hij Ria bewusteloos op de grond vind. Casey schrikt en rent naar haar toe. Het glas lag kapot naast haar. Hij keek om zich heen, en zag dat er een raam openstond. Hij pakte de honkbalknuppel achter de bank vandaan en keek om zich heen. Hij ging snel naar de telefoon en belde 112 en heeft vermeld dat ze moeten opschieten en dat er iemand in het huis is. Toen hij zich omdraaide zag hij een schaduw bij de deur. “ Wie is daar!” schreeuwde Casey. “ Ben jij het Rob ?, Waarom heb je dit gedaan wat wil je! “ Op dat moment komt Rob tevoorschijn “ Ik heb niet kunnen afmaken waarmee ik bezig was en dat wil ik wel doen, maar nu jij er van weet moet jij ook mee “. Casey probeert zoveel mogelijk alles uit te stellen, omdat hij weet dat de politie er elk moment kan zijn. Casey had zijn honkbalknuppel stevig beet en zag dat Rob dichterbij kwam. Casey had wel door dat Rob wat in zijn hand had achter zijn rug, hij deed heel mysterieus. Rob rende plotseling naar hem toe en trok zijn arm naar voren hij had een mes bij zich, Casey schrok en probeerde hem een klap te geven met zijn honkbal knuppel. Rob was te sterk en had Casey gestoken in zijn been en arm. Rob was even stil en keek naar buiten en zag de politie aanrijden. Er stonden 4 auto’s met politieagenten voor de deur. “ Jullie zijn niet van me af “ En Rob rent naar de keuken om via de achterkant weg te glippen terwijl daar 2 politieagentes in de bosjes zitten rende hij weg. De politieagentes renden achter hem aan, terwijl er ook opeens twee agenten voor hem stonden. Hij is in de val gelokt.
Casey schreeuwde voor hulp. De deur werd open geschopt terwijl hij naar Ria kruipt om te kijken of zij nog leeft. De politie komt snel naar binnen en ziet Ria op de grond leggen en bloed op Casey zijn broek en arm. Een van de politie agenten pakte zijn telefoon en belden voor een ambulance met spoed. De politie agentes tilden Ria op en probeerde haar bij bewustzijn te brengen, terwijl een politieagent kijkt naar zijn wonden. Er kwam een agent binnen en zei dat de ambulances er waren. Casey werd geholpen door een agent en liep naar buiten terwijl hij zag hoe Ria meegebracht werd.


Aantal keer bekeken: 17241
Waardering: 6.20 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 28 bezoekers online