Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Op zolder.

U leest om dit moment het verhaal Op zolder gepost door Martin D. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Martin D
Gepost op: 2009-2-19

Verhaal:

Op zolder
OP ZOLDER

Haar neef had Ineke in de klem. Hij wist waar ze op vrijdagmiddag altijd was, hij was net zo erg als de garageboxjonens, hij misbruikte zijn kennis om nu met haar te kunnen doen wat hij wilde. Ze twijfelde er niet aan of hij zou anoniem haar ouders inlichten over haar garagebox- bezoeken. Zo was hij wel. Haar ouders zouden nooit geloven dat het gedwongen was, zulke dingen had je aan jezelf te danken, dat zouden ze vast zeggen. Nu was ze op zolder bij haar neef, eerst had ze beneden met haar tante nog een praatje moeten maken. Tante Jeanette had nog gevraagd waar ze dat bezoek aan te danken had. Haar neef had gezegd dat ze pc problemen had en dat hij haar zou uitleggen hoe ze die kon verhelpen.

Boven op zolder aangekomen moest ze van hem op handen en voeten op zijn bed gaan zitten. Haar rokje tilde hij met een ruk op, ze voelde zijn koude hand toen hij haar slip wat opzij schoof. Hij was op zijn knieen achter haar gaan zitten. Ze voelde het tochten langs haar schaamlippen, het was zijn onregelmatige ademhaling, hij was opgewonden, dat was duidelijk. Nog voordat ze die gedachte goed en wel had verwerkt, voelde ze zijn natte tong bij haar naar binnen dringen, eerst langzaam, toen ruwer. Het leek alsof ze explodeerde van schaamte en genot. Hij was haar neef, dit was verkeerd, maar wat was het lekker.

Achter haar rug hoorde ze gekreun, ze duwde haar hoofd in de dekens, zodat ze niet zou gillen. Stel dat haar tante hen zo zou zien...

Blijkbaar was het beffen alleen maar als plagerijtje bedoeld, want net toen Ineke het lekker begon te vinden, stopte haar neef. Ze hoorde het openroetsjen van een gulp achter zicht. Twee koude handen omklemde haar heupen en al snel gleed er een harde warmte in haar binnen. Met zijn lul begon haar neef een ritmische dans in haar refokut. Hij ontzag haar niet, al snel stootte hij keihard met zijn heupen tegen haar bekken, zijn ballen ketsten daarbij stevig tegen haar clit en kont; haar wangen gloeiden. Ze hapte in het dekbed, ze mochten niet gehoord worden. Dit wilde ze niet, of toch wel? In elk geval mocht haar tante er niet achter komen, dus kon ze maar beter even doorbijten, letterlijk en figuurlijk. Als haar neef net zo opgewonden was als de garageboxers, dan zou het snel over zijn en kon ze weer naar huis. De gemiddelde jonge jongen staat zo strak van de hormonen dat hij zijn kwak slecht kan inhouden. Bij de jongens heeft ze nog de pech dat ze met een groep zijn en elkaar afwisselen, dan ben je al snel een uur of anderhalf uur bezig. Niet haar neef, aan zijn gehijg hoorde ze dat het niet lang meer kon duren. Voelde ze het goed? Had hij zijn lul teruggetrokken? Maar hij had helemaal niet gespoten! En was dus niet klaar gekomen. Ze kreeg drie harde petsen op haar reet. 'Wat denk je? Dat ik mijn goede zaad verspil aan een hoer, ik kijk wel uit! Dat ben je niet waard kloterige kut!' Hij rukte haar rok naar beneden en begon zichzelf af te rukken. Met een zucht spoot hij grote witte klodders op het ruitmotief. 'Zo hoer, leg jij thuis maar eens uit wat dat voor vlekken zijn en hoe ze erop komen. En als je mijn naam noemt, dan schreeuw ik van de daken wat jij elke vrijdag in die kelderbox doet.' Hij tufte haar in het gezicht. 'Ineke, elke vrijdag kom je na de garagebox hier, dat is een bevel, smerige kutslet.'

Aantal keer bekeken: 13701
Waardering: 3.67 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online