Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Pfeiffer.

U leest om dit moment het verhaal Pfeiffer gepost door Lisa . Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: Lisa
Gepost op: 2010-5-27

Verhaal:

Pfeiffer
Pfeiffer... pfeiffer... HOE KAN DAT? ! Het enige wat er nog door Lisa's hoofd stroomt is pfeiffer. Haar vriend?! Die moet vreemd gegaan zijn. Dat kan niet anders... Wat zou die wel denken?! Wat moet ze zeggen! Hee Marcel, ik moet je wat vertellen... Ja hoor! Ze ziet het al helemaal voor haar. Nee dat gaat mooi niet door. Lisa loopt de trap af en rent naar buiten. Snel vlucht! Vlucht voor de ziekte vlucht voor je leven. Ze kon geen kant op. Haar moeder had alles opslot gedaan om zeker te weten dat ze niet zou zoenen. Er was geen kant om te ontsnappen. Daar een fiets. Ze pakte de fiets en zette het tegen de schutting op. Klim Lisa klim! Begon ze tegen haarzelf te zeggen. Nee er was geen redding meer aan. Ze had pfeiffer en ervan wegrennen heeft geen nut. Rustig laat ze zich zakken. Ze gaat zitten op de grond. Dan ben ik er wel over... maar nu? Marcel die maakt het meteen uit dat weet ik zeker. En Roos kan ze moeilijk heen want die is op vakantie. Bas die is ... wacht ! Bas is thuis... Stil hoort ze de auto van haar moeder... BRRRR ... IEEE.... Ja dat was haar moeders auto. Dit is dus echt niet normaal. Ze zitten zo slap in geld. Lisa zat tegen de schutting aan. Opeens hoorde ze haar moeder. Lisa?! Lisa?! Waar ben je!! Zit je in de tuin?. De tuin deur ging open. Langzaam kwamen voetstappen haar kant op. WEG... Ik moet weg. Lisa rende weg richting het bos. Hoe kon ze ooit zo dom zijn? Wat er gaat gebeuren zou ze nooit kunnen verwachten. Lisa rende het bos in viel een paar keer en stond weer op. Bas... daar moet ze heen! Het nadeel is dat Bas helemaal aan de andere kant van het dorp woont. Lisa kijkt achterom. Oh nee haar moeder! Lisa's moeder kijkt haar richting op... Zie me niet mam.. zie me niet! Denkt Lisa. LISAA !! Wat doe je daar?! Hoort Lisa iemand roepen. Ze kijkt vlug om haar heen. Hee! Waar is haar moeder dan? 2 handen pakken Lisa van achter. HELP HELP IK WORD VERKRACHT! ... Haha zegt Bas. Jij schrok zeg! Maar je mocht toch van je moeder het huis niet uit? Nee klopt ... zegt Lisa bang. Maar ik moet weg. Weg van hier weg van alles...

Aantal keer bekeken: 2628
Waardering: 1.44 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online