Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Populair,lief maar......

U leest om dit moment het verhaal Populair,lief maar..... gepost door Sranangial. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Sranangial
Gepost op: 2010-11-30

Verhaal:

Populair,lief maar.....
Jessica is een meisje die heel populair is.Ze is rijk maar behoorlijk kattig.Ze geeft iedereen de schuld,slaat en maakt een zure mond voor haar vriendinnen.
Hoi Jesie zegt Cleam.Cleam,netter dan schreeuwt ze.Hoi Jessica fluisterd Cleam.Jessica loopt naar Cleam en trekt de mooie gele vlindertje van haar haar.Auwwwwwwwww huilt Cleam.Babyyy,kan je niet stil blijven sist Jessica.Neeeee schreeuwt Cleam.Moet je maar opdonderen van me groep zegt Jessica kattig.Zal wel sist Cleam en trekt haar mooie gele vlindertje uit de handen van Jessica en loopt weg.
Jessica zegt woest Vieze trut.
Cleam gaat op het bank zitten en snikt.
Hallo Cleam hoort ze een paar meisjes zeggen.
Cleam kijkt op en vraagt wie zijn jullie.
Ik ben Jasmine,deze is Eva,Sirtje en Elie.
Ik wil een groep vormen zegt Cleam.
Kom met ons zegt Jasmine.
Ja,ennem ik ben Cleam.
Ben jij soms uit die groep van Jessica,ach we willen je niet zegt Sirtje viesachtig.
Ik ben gedumpt zegt Cleam met een saai gezicht.
Zo,mag je in ons groep zegt Elie.

Na een maand gaat alles zo goed totdat Jessica komt aanstoren.
Dag baby groet ze kattig.
Jouw populariteit raakt weg meid zegt Cleam.
Morgen,de mode dan zegt Jessica kattiger.
Lelijke meiden,schei uit ik ben aan de beurt zegt Elie.
Wij zijn mooi en blijven mooi zegt Sirtje.
Morgen zien we zegt Jessica kattig en loopt met haar vriendinnen weg.

Vanavond is Cleam druk bezig haren van haar vriendinnen te stylen,krullen en hun nagels te lakken.
Cleam je lijkt een specialist te zijn zegt Sirtje als haar haar al gekrult is.
Ja,mijn moeder is een specialist en ik weet precies wat hoort bij zo'n persoon en bij jou past gekrulde haar zegt Cleam lachend.
Na een tijdje mooie strakke broeken en bloesen te zoeken vinden ze eindelijk een.
Cleam heeft een korte witte broek gevonden en een witte T-shirt.
Sirtje heeft een korte witte rok gevonden en een een regenboog achtige bloes.
Jasmine heeft een spijkerbroek en een mooie bloes gevonden waarvan achterop een grote opening is en je het moet vastbinden met een prachtige gouden band.
Elie heeft een jurkje gevonden die tot haar knie is en het jurkje is blauwachtig.
Eva heeft een witte kniebroek gevonden en die draagt ze met een zwarte langemouw.

De volgende ochtend stappen de meisjes vroeg op en dragen hun kleren en dan hun hakken.
Daarna hun haren in orde zetten.
Gelukkig had Cleam nog een potje gezondheids gel bij haar,anders moesten ze s'morgens hun haar krullen of stylen.
Als ze klaar zijn met kammen lijken ze op prinsessen.
Cleam en Sirtje hebben gekrulde haren.
Jasmine en Eva hebben gestylde haren.
Elie heeft gevlochten haren.
Kom make-up zetten zegt Cleam.
Als ze al make-up zetten vertrekken ze.
Cleam heeft een donkerblauwe make-up en een roze lipgloss.

Als Jessica die groep ziet word ze woest.
Okay dames en heren,hier aankondigen we de twee groepen van Jessica en Cleam.
Als beide teams op de podium komen schreeuwt iedereen:Cleam wint!Cleam wint.
De jury zegt ook dat Cleam moet winnen en ja.....Cleam is gewonnen.
Dus Cleam is de populairste van de school.
Jessica is boos en is naar een andere school

Eindeeeeeeee

Aantal keer bekeken: 2659
Waardering: 5.66 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 48 bezoekers online