Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Reserve mannen.

U leest om dit moment het verhaal Reserve mannen gepost door Martino Di Francisco. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Martino Di Francisco
Gepost op: 2011-9-16

Verhaal:

Reserve mannen
Hallo ik ben nu zelf vader mijn pa vertelde verhalen voor,t slapen gaan.
Geen gewone nee beldend of je midden in de actie zat.
Een vertelde hij over een dorp uit zijn jeugd met een probleem!
Gewoon kort door de bocht al de potente kerels waren de hele week van huis.

Wat achter bleef waren figuren als de oude huisarts en de veearts.
Ja de veearts zal jaar of 30 gewwest zijn blond met snor en zachte handen.
Alvast dat vertelde de boerinnen elkaar tydens wekelijkse meiden avond.
Op een dag moest de veearts naar een boerderij net buiten het dorp.
Hij mag dan bonk van kerel zijn maar andere vent er bij is handig.
Ja ook gezellig want niet elke boeren dochter is bereid te helpen.
De veearts was bezweet en de knecht nam jem mee naar de doucheruimte in de schuur.
Dat er iets gebeurd is weet iedereen maar doet zwijgen toe.

Ja hij maakte kennis met de dochter die haar biologische klok hoorde.
Hij leek op der kerel dus of hij haar zwanger maakte of der kerel ooit maakte niks uit.
Hij kreeg weinig bedenk tijd want ze had zijn leuter beet.
Hij was niet de enigste man die gebruikt werdt.
Ja de mannen uit dorp kwamen ,t weekend maar zaten in de kroeg of bij,t voetballen.
De dominee was rood harig dus hoe 2 blonde mensen roodharig kind hadden?
Alvast de plaatselijke schoonheids salon was dicht maar in huiskamer was actie.
De dominee had geen vrouw dus zijn bijdrage aan bevolkings groei was welkom.
De huisarts was volgend slachtoffer? zijn schoonzus hoorde de klok.
Aan gezien haar man of te moe was of huis als zij werken was.
Had ze haar zwager bezocht eigenlijk alleen voor advies.
Maar van het een kwam het ander en verkende ze hun grenzen.
Nauw hij stootte en stootte dus was zeker dat baby er zou komen.
Het hoofd van de school fokte katten en zo kwam de weduwe van de wijlen drogist bij hem.
Nauw hij deed niet onder voor de kater de drogist zijn weduwe kreeg flinke beurt.
Dat al dit gerotzooi uit zou komen snap je wel!
Mijn vader heeft nooit einde vertelt Hoe zou,t afgelopen zijn?

Aantal keer bekeken: 38287
Waardering: 1.75 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online