Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Sex op het toilet van een warenhuis.

U leest om dit moment het verhaal Sex op het toilet van een warenhuis gepost door Vlindertje. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Vlindertje
Gepost op: 2007-11-17

Verhaal:

Sex op het toilet van een warenhuis
Ik heb een middag 'gestolen', een snippermiddag genomen, we hadden afgesproken om sex te hebben in een toilethokje bij V & D.
Eerst naar huis. Omkleden. De kleding voorschriften waren dwingend. "Kort rokje, geen slipje", ik kies een mooi lingeriesetje en een kort rokje en een mooie fijne blouse. Het is warm: blote benen en mooi hoge pumps. Ik maak er werk van, het hoort er allemaal bij. Mooie make-up, een lekker luchtje hmm voel me langzaam geil worden...
Ik keur het eind resultaat. Het ziet er lekker uit, al zeg ik het zelf. Mijn zwarte rokje is kort maar net lang genoeg. Als ik me omdraai en buk is hij net niet lang genoeg... ik kijk zo naar een warm, bloot en glad kontje van mezelf in de spiegel. En de, niet te negeren, kriebel in mijn buik, verspreidt zich langzaam maar zeker door de rest van mijn lichaam. Ik ga snel rechtop staan en verman mezelf. Dit moet ik volhouden tot dat toilethokje, anders speel ik vals.
Hoe blijf ik van mezelf af ? gelijk maar vertrekken. Het voelt vreemd en opwindend om geen slipje aan te hebben onder mijn rokje. Af en toe een windvlaagje tussen mijn benen door. Het klopt en gloeit.
Ik stap in mijn autootje en kan het toch niet nalaten ff mijn hand tussen mijn benen te laten glijden..
Het voelt zacht en warm en mijn vinger voelt vochtig en glad. Met een klein glimlachje steek ik mijn vinger in mijn mond en knik naar de langs lopende buurvrouw.
Starten, achteruit en weg ben ik. Het is niet ver, 12 kilometer, klein kwartiertje later stap ik uit. Ik heb niet veel aandacht voor de winkelende menigte om me heen. Ik 'zie' ze niet, ik ben te veel geconcentreerd op wat zich in mij afspeelt. Mijn ademhaling gaat oppervlakkig, en alles prikkelt.
Ik probeer relaxed over te komen maar voel alle mannen-ogen op me gericht als ik langs loop. Zouden ze iets vermoeden ? Zouden ze kunnen weten wat ik hier doe ? Het idee dat ze mogelijk een vaag vermoeden hebben over wat zich onder mijn korte rokje, of beter: wat zich niet onder mijn korte rokje bevindt maakt me gek.
We hebben afgesproken voor de deur van V & D, het is 2 uur ik ben super opgewonden, wat voor type zou jij zijn?...
Daar ben je, een lange sportieve man je stelt je voor, we begroeten elkaar met 3 kussen, je maakt me een compliment dat ik er heerlijk uitzie..we gaan naar binnen om in het restaurant wat te drinken, alle ogen zijn wederom op mij gericht ik voel me een klein beetje ongemakkelijk en opgewonden door de drukte...
We kletsen wat en maken nader kennis, je bent een spontane leuke man en mijn gedachten dwalen af naar hoe het straks zal zijn op het toilet, het idee maakt me zo geil…
Na een half uurtje kletsen ga ik zoals afgesproken naar het damestoilet, er zijn er 3 naast elkaar, gelukkig zit er geen toiletjuffrouw en is het vrij rustig.
Ik sla mijn ogen neer en zucht een beetje bibberig...waar ben ik aan begonnen..
Maar opgeven, nu ? dat nooit. Dit ga ik afmaken, ik kan niet anders meer. Trillend op mijn benen glip ik het toilet in, de eerste dat hadden we afgesproken..
Ik ga op het toilet zitten, leg mijn hoofd tegen het wandje en sluit mijn ogen.
Pffffffffffffffffffffffff.... relax.. tot nu toe is het goed verlopen en ik voel me trots en gespannen en ... voorzichtig doe ik mijn ogen weer open, mijn benen zijn iets van elkaar en ik kijk gespannen naar de deur die niet op slot is..
Ik doe mijn benen iets wijder en voel even. Zou ik het durven ? hier ? zou ik het kunnen ? hier ? Wie niet waagt, wie niet wint. Ik laat mijn vinger zijdezacht over mijn schaamlippen glijden. Voorzichtig een beetje naar binnen. Het is warm en vochtig en helemaal klaar om jou te ontvangen….
Het is nu even stil ik sms je zoals afgesproken dat je kan komen, je glipt de deur binnen van het toilet en doet hem achter je op slot..

Je geeft me eerst een heerlijke tongzoen en streelt mijn borsten, ik voel de kriebels in mijn buik heftiger worden, jeetje wat ben ik geil..
Jouw handen voelen verder.. op zoek naar mijn clitje dat klopt en wacht en dan weet ik dat mij dit absoluut gaat lukken hier. Sterker nog; niemand die mij nu nog tegen kan houden.
Met een zucht geef ik me over aan het gevoel dat je bij me opwekt. De spanning loopt hoog op. Jouw vingers bespelen bedreven mijn intiemste plekje en terwijl ik op de toiletpot zit, spreid ik mijn benen maximaal. Je hurkt op je knieen en verwent met je tong heerlijk mijn kutje. Ik bijt op mijn onderlip om niet te kreunen van genot en als ik vrouwen met elkaar hoor praten, zijn de stemmen precies de prikkel die me laat komen.. en komen... en komen..
Schokkend en trillend buig ik voorover. En laat het gevoel over me komen. Warm en alles omvattend zak ik een paar seconden weg in gevoel en emoties.
Hijgerig maar zonder echt geluid te maken laat ik het komen en gaan.
Als ik weer bij mijn positieven kom en opkijk zie ik een paar stralende ogen. Dit was geweldig. Ik glimlach, pak die heerlijke pik van je vast die je me verlangend aanbiedt en stop hem warm in me’n mond, ik pijp je heerlijk…je kreunt..met mijn warme tongetje laat ik je sidderen van genot..je houdt het nu niet meer en trekt me omhoog, ik sta met 2 benen weerszijden van de toiletpot, je knijpt stevig in mijn heerlijke billen en stop je harde pik in mijn sappige strakke kutje hmmm samen genieten wij alsof het de eerste keer is
Plots komt er iemand binnen..jemig..we mogen geen geluid maken, als iemand ons verraadt dan komt de beveiliging er vast bij..tjonge wat ben ik opgewonden!
Jij gaat gewoon door ik moet me echt beheersen geen geluid te maken..ohhh wat is dit spannend..ik hoor dat de persoon het toilet doortrekt en de ruimte verlaat…jij gaat gewoon door en oh ik kan het nu niet meer houden door alle spanning, ik geef me nu helemaal over aan dat heerlijke gevoel, we komen tegelijktijd klaar en proberen het zo stil mogelijk te doen alhoewel ik toch een klein gilletje slaakte want dit is zo geil….
We brengen onze kleding in orde en op een rustig moment glip jij het toilet weer uit en wacht buiten het toilet op mij…

We lopen de winkel uit en je verteld me dat je heerlijk hebt genoten en dat we snel weer eens iets afspreken ik zeg tegen je dat het genoegen wederzijds was en we kussen elkaar gedag…
Je kijkt me heel even serieus aan, pakt me bij de kin en zegt met een knipoog:
Leef je dromen!...




Aantal keer bekeken: 29118
Waardering: 7.19 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online