Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Soms vraag ik mezelf af waarom.

U leest om dit moment het verhaal Soms vraag ik mezelf af waarom gepost door Anoniema. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: Anoniema
Gepost op: 2009-5-11

Verhaal:

Soms vraag ik mezelf af waarom
Soms vraag ik mezelf af waarom ik besta en geboren ben, ik ben niks anders dan een vleespopmet botten en spieren.
Soms vraag ik mezelf af waarom me ouders en hun ouders bestaan.
Soms vraag ik meelf af waarom er leven op aarde is.
En soms of er meer is...
Maar een vraag begrijp ik helemaal niet: WAAROM BEN IK LEIJK EN VIND GEEN JONGEN ME LEUK!!!
Soms wil ik iets doen, iets wat niet leuk is en wel voor mij: ZELFMOORD!!!
Maar dan denk ik aan mijn ouders, mijn familie en mijn vrienden en denk ik: waarom?
Soms denk ik: waarom houd de jongen waar ik van hou niet van mij?
Soms heb ik het gevoel dat ik minderwaardig wordt behandeld, mischien door dat ik leijk ben of doordat ik slecht in rekenen, taal en spelling ben "ofterwijl dat ik anders ben"


Aantal keer bekeken: 2558
Waardering: 4.95 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 24 bezoekers online