Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Stiekem Stelletje.

U leest om dit moment het verhaal Stiekem Stelletje gepost door C.A.. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: C.A.
Gepost op: 2010-9-10

Verhaal:

Stiekem Stelletje
Een waargebeurd verhaal:

Wij zijn een getrouwd stel van beiden 27 jaar oud uit de hoofdstad van dit land. De man des huizes is groot gebouwd en heeft een knap uiterlijk en zij idemdito met donkere gekrulde haren en donkere grote ogen. Zij is 1.75 lang 60 kg met cup D borsten en een lekker lichaam.

Hoe het allemaal begon:

Wij hebben een prima en spetterend sexleven en genieten met volle teugen van elkaar. Speeltjes spannende spellen etc. komen altijd van te pas.

De laatste tijd fantaseerden wij altijd over een trio met een extra man erbij. Echter is het er nooit van gekomen omdat zij de knoop niet kon doorhakken. Regelmatig waren, tijdens de sex, op internet aan het kijken naar leuke goed gebouwde mannen om de boel eens heerlijk op te geilen en het viel ons beiden op dat zij er enorm van genoot.

Toen besloot ik op een warme zomerse dag eens de stoute schoenen aan te trekken. We hadden via zo een sex-date site al een paar keer naar dezelfde jongen gekeken. Die had in zijn profiel staan dat hij het leven door ging als electra-monteur. Ik heb toen contact met hem gezocht en ons verhaal verteld. Mijn vrouw wist hier niet van en mocht het ook nog niet weten.

Na wat gesproken te hebben hebben we afgesproken dat hij op een vrije dag van mijn vrouw als electra-monteur zou langskomen. Niet op afspraak maar in verband met een zogenaamde storing in het appartementen complex. Ik zou hem bellen zodra hij onze woning in zou gaan en de telefoon mocht niet uit.

Die bewuste ochtend hebben ik en mijn vrouw nog even snel een vluggertje gehad waarbij mijn vrouw het helemaal niet leuk vond dat ik naar mijn werk ging, ze stond in vuur en vlam. Ik moest toch echt naar "mijn werk". Ik sta beneden gewoon in parkeergarage en wacht op het moment. Ik heb mn laptop in de auto gezet en vanwege de korte afstand tot onze woning kan ik via ons draadloos netwerk via onze beveiligingscamera meekijken.

De monteur rinkelt mij en dat betekend dat ie voor de deur staat. Ik bel hem op en luister mee.....

Hij belt aan en mn vrouw springt uit haar bed waar zij nog tv aan het kijken was. Ze heeft een string en een shirtje aan. Ze loopt naar de deur en ziet iemand van de energieleverancier. Ze doet de deur dicht om wat aan te trekken en vraagt de monteur om even voor de deur te wachten. Ze gaat nietsvermoedend naar binnen en trekt een kort rokje aan. Ze loopt terug doe de deur open en de monteur zegt dat er een storing in het hele pand is en dat hij het e.e.a. moet controleren. Mijn vrouw laat hem binnen en wijst hem naar de meterkast.

Ze loopt naar de badkamer en op dat moment bedenkt zij dat dit die jongen is van de site. Ze was al geil van de ochtend maar wordt helemaal gek van de gedachte wat voor gereedschap hij daar onder die broek heeft hangen. De monteur heeft natuurlijk de juiste aanwijzingen gekregen over hoe mijn vrouw op te winden.

Mijn vrouw loopt naar hem toe en kijkt mee. Hij merkt dat mijn vrouw er een beetje vragend en ongemakkelijk bij staat met haar tepels zichtbaar door de stof van haar shirt. De monteur krijgt het erg warm van het werk en van mijn vrouw en vraagt of hij zijn shirt mag uittrekken. Na een goedkeurende knik van mijn vrouw trekt hij zijn shirt uit en mijn vrouw heeft een zicht op een prachtig gespierd mannenlichaam.

Mijn vrouw is nu echt hitsiger geworden en vraagt aan de monteur of hij wat wilt drinken. De monteur wil (zoals afgesproken met mij) een glas fris. Mijn vrouw geeft hem een glas cola en net als zij zich omdraait laat hij zijn glas met cola over zn broek heen vallen en zit helemaal onder de cola. Mijn vrouw wijst hem de weg naar de badkamer en zegt dat zij wel een nieuwe boxershort van mij en een trainingsbroek gaat halen.

De monteur kleed zich helemaal uit in de badkamer en mn vrouw klopt op de deur en via een kiertje geeft zij de boxershort aan en broek aan hem.

De deur van de badkamer gaat dicht en hij trekt de boxershort aan en klopt weer op de deur dat deze boxershort niet goed zit. Mijn vrouw doet de deur open en ziet daar de monteur naakt in een te strakke boxershort met een stijve staan. Hij loopt naar buiten naar de hal achter mijn vrouw aan naar de slaapkamer voor een andere boxer en als mijn vrouw zich omdraait wrijft hij over zijn gezwollen lid en zegt dat dit in geen enkele boxer past en wrijft over zijn pik.

Mn vrouw kijkt met nog grotere ogen als hij zijn boxer om laag haalt en mijn vrouw naar zich toe trekt....hij duwt haar naar beneden en zij begint meteen aan zijn harde dikke pik te likken en te zuigen. Na een tijdje gepijpt te zijn trekt hij haar overeind gooit haar op bed en trek haar rokje omlaag. Tot grote verbazing merkt hij dat zij geen string draagt. Zij heeft deze dus tussentijds uitgetrokken. Hij begint haar lekker te beffen en likt gulzig haar kontgaatje.

Ik trek het niet meer in de auto en besluit ook naar boven te gaan. Ik doe stiekem de deur open gluur naar de slaapkamer. Inmiddels ligt mijn vrouw op haar rug in bed en begint hij net met zijn harde pik tegen haar nat geworden clitje te schuren. Hij duwt hem in een keer naar binnen en mijn vrouw doet haar ogen dicht en begint te genieten. Als ze haar ogen open doet sta ik helemaal naakt met mijn pik boven haar hoofd. Na een korte schrikreactie duw ik mijn pik in haar mond en begint ze me te pijpen.

Ze staat op en gaat op de dikke pik van de monteur zitten en begint te rijden. Ik sta weer met mijn pik in haar gezicht en ze pijpt me als een gek.

Terwijl ze op zijn pik aan het rijden is bukt ze voorover en douw ik mijn pik in 1 keer in harde nauwe sterretje. Ze gilt het uit van genot en komt volgens mij voor de derde keer klaar. Ze gaat op handen en voeten zitten en ik pak haar in haar kutje op zn hondjes. Dit terwijl ze hem gulzig aan het pijpen is. Dit gaat zo een tijdje door totdat we beiden ons hoogtepunt gaan bereiken. We trekken ons terug en zij gaat op de grond zitten en doet haar mond open. We spuiten tegelijk haar mondje vol en ze slikt alles lekker door.

Inmiddels is dit ons nieuw vriendje en hebben we een aantal spannende dingen meegemaakt.

Aantal keer bekeken: 29590
Waardering: 6.63 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online