Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Stiekem sex met ex vriend.

U leest om dit moment het verhaal Stiekem sex met ex vriend gepost door Sabrina kremer. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Sabrina kremer
Gepost op: 2008-10-13

Verhaal:

Stiekem sex met ex vriend
Ik had 3 maand de verkering uit, maar kon het sexleven van mij en m'n ex maar niet vergeten. Alleen al als ik er aandacht werd ik botergeil. Maar hij had mij aan de kant gezet omdat hij z'n ex vriendin maar niet kon vergeten.. waar hij ook 6 jaar een relatie mee had gehad. Op een avond bedacht ik me niet, en sms'te hem dat ik hem maar niet kon vergeten, en de sex ook erg mistte. En ja hoor.. een paar tellen later kreeg ik een sms terug dat hij ook niet meer zulke goede sex had gehad bij z'n vriendin na dat het uit was gegaan met mij, met je mooie borsten!! Ik was inmiddels al weer helemaal opgegeilt door dat sms'je, en sms'te hem dat ik de avond daarop hem wilde zien.. hij stemde toe en we spraken af op een parkeerplek in het bos.
Eenmaal allebei aangekomen stappte hij bij mij in de auto en we begonnen eerst te praten over koetjes en kalfjes.. totdat hij mij spontaan een kus op de mond gaf.. ik trok hem na mij toe en begon hem heftig te zoenen.. waardoor hij meteen met zijn hand over mijn borsten heen streelde.. ondertussen werd ik behoorlijk nat, en voelde dat mijn slipje helemaal vochtig werd.. hij gleed langzaam met zijn hand over mijn buik naar mijn kruis, en was binnen no-time in mijn broek.. wat ben jij toch altijd ontzettend nat.. kreunde hij en begon me lekker te vingeren. ondertussen maakte ik zijn broek los, en buigde mij voorover om hem te pijpen.. hij kreunde en ik likte zijn eikel en ballen.. en liet de pik naar binnendringen. steeds harder begon ik aan zijn pik te zuigen, en voelde dat hij enorm genoot, hij trok mij van zich af, en trok mij aan mijn benen naar voren, zodat hij heel goed bij mijn kutje kon komen. hij begon mij overal te likken en drukte zijn wijsvinger en middelvinger heel diep in mijn kutje waardoor ik zachtjes begon te kreunen.. en mijn klitje werd snel bewerkt door zijn tong.. het kon mij in ieder geval niet lang genoeg duren.. ik werd zo geil dat ik hem op mij trok en zijn pik naar binnen liet glijden. oh en wat had hij een dikke pik, niet normaal.. hij drukte zijn pik heel diep in mij waardoor ik wat harder begon te kreunen.. hij wist dat hij z'n pik eerst diep in mij moest drukken, omdat het anders een beetje pijn ging doen.. kreunend drukte ik mij stevig op hem. en hij begon me meteen stevig te neuken.. heerlijk.. allebei kreunend op de bijrijdersstoel.. hij wilde graag dat ik op hem kwam.. en ik draaide me om, om vervolgens hem klaar te neuken.
ik ging op hem liggen en drukte zijn pik in mij, en begon ritmisch mijn kont heen en weer te bewegen.. steeds sneller en sneller, hij kreunde en zei dat hij het toch zo lekker vond.. en zo geil.. waardoor ik nog sneller ging.. en hij spuitend klaar kwam.. ik begon hem over te likken en heftig te zoenen.. we lagen nog even op elkaar . hebben ons toen gauw ongekleed, en zijn terug gereden na huis.. later kreeg ik nog een sms van hem waaruit bleek dat hij de verkering wel weer uit wilde maken, om met mij verder te gaan.. maar dat wilde ik niet.. dit keer was het alleen voor de sex..

Aantal keer bekeken: 4656
Waardering: 4.00 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 27 bezoekers online