Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

T Leven van horror.

U leest om dit moment het verhaal T Leven van horror gepost door Nadja. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: Nadja
Gepost op: 2009-3-26

Verhaal:

T Leven van horror
T Leven van horror.

Iedereen ken dat als die jong is huisje boompje beestje…
Ik was 3 toen het bij mij al niet meer zo liep me vader kwam vast te zitten ,
Me moeder was er zo kapot van dat ze op een geven moment naar een psygiatries ziekenhuis moest en me broer en ik naar een kindertehuis gingen , we mochten onze mama maar 1x in de 2 weken zien en me opa en oma ook , we hebben daar ongeveer 2 jaar gewoond , me opa en oma hebben er alles aan gedaan om ons eruit te krijgen en na 2 jaren kwamen we bij hun te wonen , en zagen we mama stiekem ook veel meer dan het mocht . We kwamen van den haag naar egmond aan zee dus voor een kind is het al niet leuk om ze vriendjes en vriendinnetjes achter te laten maar we kwamen toen op de driemaster , Kwamen stiekem met onze mama in een zomer huisje te wonen en als ze ons controleerden gingen we snel naar opa en oma . we mochten uit eindelijk weer bij mama wonen na 2 jaar toen het weer helemaal goed met er ging ,Me vader is in deze tussen tijd ook overleden (maar me broer en ik hadden nooit echt contact met hem ) tot mijn 13 ging het goed , Toen kwam ik in de puberteit ging blowen was nachten weg van huis (uiteindelijk moest ik het huis uit) Naar een internaat , Daar heb ik 16 maanden gewoond daardoor was het contact met me moeder weer super geworden , we gingen dagjes weg , leuke dingen doen ik zat weer op school , toen het goed genoeg ging mocht ik naar begeleid kamer wonen daar heb ik 3 maandjes gewoond toen ging ik terug naar huis , tot er iets gebeurden dat me hele leven heeft veranderd , Me mama die pleegde zelfmoord .. Ik kon het niet geloven 6 dagen ervoor was ik jarig en ze was nog zo vrolijk taarten bakken gezellig met iedereen praten ik ben boos op er geweest , Hoe kon ze dit me broer en mij aan doen , ze heb niks voor ons achter gelaten , Vrienden familie iedereen zat met de vraag WAAROM? Maar ik heb nu zoiets van daar ken je nooit achter komen Speelde het verleden weer op ?? Had ze er medicijnen niet genomen??? We zullen het nooit weten ..
De dagen versleten vol verdriet .. Op een geven moment kwamen we toch voor de vraag te staan mogen we in het huis blijven ? me broer is 20 en ik 17 , Maar het mocht maar na 3 maanden kwamen we al in de problemen waar halen we ’t geld allemaal vandaan alles wat we hadden was niet genoeg , We moeten het huis uit !!!
Mama der huis ons plekje Waar moet ik heen me broer gaat naar een studentenwoning en ik dan !! Naar een crisis centrum ? help ons in ons huisje te blijven ….
Nadja Frelink

Aantal keer bekeken: 4111
Waardering: 8.63 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online