Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

The Ring (1).

U leest om dit moment het verhaal The Ring (1) gepost door Jonas. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Jonas
Gepost op: 2010-6-12

Verhaal:

The Ring (1)
Het was 10 voor 12.Middag.Een vrouw sleurde een bijna bezeten meisje uit het landhuis."Laat me los, laat me los"!.Het meisje schreeuwde, gilde, krabde, ze deed alles wat ze kon."Het is voor je eigen bestwil", zei de vrouw.Meter voor meter sleurde ze haar verder, naar de plek waar ze haar zou achterlaten.Ja, daar zou ze goed zijn.Veilig voor zichzelf, veilig voor alle anderen.Het kostte de vrouw ongelofelijk veel moeite.Toen opeens, werd het muisstil.De vrouw schrok er zelf een beetje van.Het meisje keek naar haar been, haar hoofd ging langzaam omhoog.De vrouw slaakte een ijselijke gil.Haar ogen...Pikzwarte ogen met immense pupillen staarden haar aan."Je wil me dood",zei het meisje."Je wil van me af".Tranen liepen over haar wangen terwijl ze haar verder sleurde."Het is voor iedereen beter".Ze was er nu vlakbij, nog even...Toen ging het meisje echt als een bezetene tekeer.10 keer erger als voorheen, ze leek wel een monster.Ze was er.De vrouw tilde het meisje op, wou haar nog één keer aankijken, maar keek toen naar een monsterachtig gezicht.Het meisje sprak met de meest afschuwelijke stem die men zich kan inbeelden."Over een week, ben jij de volgende".En met een krijs van afschuw gooide de vrouw het meisje in de waterput, en gooide het deskel erop.Nog nabevend rende ze terug naar het landhuis, denkend dat het meisje nu al dood was.Maar integendeel, het meisje had de val overleefd.Er stond nog water in de waterput.Zo zou het meisje nog 7 dagen overleven, levend van het smerige water, en elke dag naar boven kijkend, naar het deksel.Het blokkeerde het hele zonlicht, behalve aan de zijkanten.Dat zou de laatste streep daglicht zijn die ze ooit nog zou zien...In de vorm, van een ring.

Wordt vervolgd...


Buiten verhaal: Lezers die bekend zijn met de film "The Ring" zullen hier vast wel elementen uit de film ontdekken.Hoewel de film een bron van inspiratie is, zal ik het toch niet helemaal kopiëren.Mede hierdoor dat ik de film zelf niet gezien heb.Hoe dan ook, er zullen zeker en vast nog meerdere delen komen.Ik hoop dat jullie ervan genieten en wens jullie nog veel horror-plezier!


Aantal keer bekeken: 2841
Waardering: 6.31 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online