Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

The sky is falling down(deel 2).

U leest om dit moment het verhaal The sky is falling down(deel 2) gepost door lilllyyy. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: lilllyyy
Gepost op: 2011-6-26

Verhaal:

The sky is falling down(deel 2)
Ik zat op de trein richting LA en moest de hele dag denken aan Justin. Opeens belde mijn moeder en ze zei:"Hoe was je vakantie en hoe gaat het met je vriendje?",Ik zei:"ik mis hem ma,ik wil hem niet verlaten." En toen zei ma:"Dan heb ik goed nizuws,Ik heb je voor dit jaar ingeschreven in zijn school,dus keer maar snel terug,ik zend de nodige dingen en je mag bij hem blijven slapen in de week en weekend,veel succes." Ik bedankte haar duizendmaal en ze hing op. Blij keerde ik naar Justin terug en die zei:"Welkom terug en ik heb je nu al gemist,leuke verassing is het niet?". Ik knuffelde hem en zei:"Het is de mooiste verassing van heel mijn leven." Ik keek terug in zijn mooie ogen en iedere keer als ik zijn ogen zie,dan begin ik hem te kussen,dat vind hij leuk,dus nu kus ik hem ook. Dit schooljaar ging goed en we gingen elka avond naar het dak van het gebouw om van het uitzicht te genieten. Op eeen zaterdag zaten we daar weer en hij gaf mij een verassing,het was een mooie ketting,ik deed hem om en kuste hem als bedanking. We hoorden een auto stoppen beneden, Het was mijn vader en die had Justin echt niet graag,hij sleurde me naar beneden en er kwamen tranen uit mijn ogen,hij zei:"Je zult hem nooit meer,begrepen." We rden door de straten en ik was zo kwaad,dat er opeens een storm opkawm,alles explodeerde,de gebouwen stortten in en da straat begon te openscheuren,en ik had dat allemaal veroorzaakt,blijkbaar ken ik mijn eigen kracht niet. De stad was echt een chaos,iedereen rende rond,de grijze wolken werden zwart en het begon te donderen en bliksemen. Opeens reed mijn vader tegen iemand aan,dat was mijn kans om te ontsnappen.
Ik rende door alle schreeuwende mensen heen,door alle rookover alle straatscheuren,geen idee waar Justin is. Misschien was hij al gevlucht,maar op goed gevoel liep ik naar ons dak,daar zat hij,hij draaide hem om,kwam naar me toe en gaf me een knuffel,hij keek in mijn ogen,ik in de zijne en we begonnen elkaar te kussen. Ik nam zijn hand en legde die op mijn wang en hij begon die te strelen. Ik kon hem niet laslaten,zo blij was ik. Ookal gaat de werels ten onder,voor Justin doe ik alles om bij hem te zijn

Aantal keer bekeken: 2612
Waardering: 6.06 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online