Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Vakantie Thailand.

U leest om dit moment het verhaal Vakantie Thailand gepost door white-panther. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: white-panther
Gepost op: 2006-8-22

Verhaal:

Vakantie Thailand
Een waar verhaal!

Aangekomen in Thailand - Bangkok - The River Hotel gingen ik en mijn vriendin eerst ff lekker douchen. Zoals gebruikelijk neuken wij altijd bij aankomst in een 'nieuwe' slaapkamer (tja, je moet het een beetje je eigen maken). Zo gezegd zo gedaan, we gingen lekker neuken en ik maakte meteen een paar foto's van haar. Opeens merkte wij op dat wij tegenover nog een hotel zaten, en deze direct bij ons naar binnen konden kijken...hmm, lekker gevoel. Hier werden wij alleen maar geiler van en hebben elkaar ongeveer 1,5 uur liggen verwennen.

Na 1,5 uur weer douchen en toen moesten wij ons snel aankleden aangezien wij meteen de dag van aankomst de eerste excursie gingen doen. Beneden ontmoete wij de rest van het reisgezelschap, en zagen meteen twee mooie meisjes staan. Ik kon mijn ogen niet van ze af houden en zei tegen mijn vriendin: "die twee zijn mooi zeg!" zei reageerde met een uitbundige "JA". We hebben zo goed als de gehele dag op een boot gezeten en de eerste tempels van onze 4 weken bezocht. Na afloop gingen we met zijn allen eten in het hotel. Hier kwam ik aan de praat met deze twee dames. Ze vertelde mij dat ze uit de buurt van Apeldoorn kwamen (meteen beter contact) en dat ze met zijn tweeën op vakantie waren. Ik vanzelfsprekend doorvragen: vriendjes? getrouwd? kinderen? hobby's? en dergelijke. Waar het op neer kwam was dat zij beste vriendinnen waren. Ik dacht bij mij zelf: "beter kan het niet worden". Deze avond hebben wij behoorlijk doorgezakt, en zijn heerlijk 'alleen' gaan slapen.

De volgende twee dagen waren zo vermoeiend dat wij eigenlijk in bijzonder weinig erotische gelegenheden kwamen en de gesprekken hielden voor 11 uur in de avond op. Maar! De vierde dag vertrokken wij naar het Noorden van Thailand. Dit betekende dat wij ongeveer 4 uur in de bus moesten zitten, en dat gaf mij de kans om iedereen eens wat beter te leren kennen. In de bus nam ik plaats naast Marloes. Zei was de oudste van de twee, en we hadden meteen een zelfde hobby - fotografie - ik vroeg haar wat zij het liefste fotografeerde en dat was voornamelijk gebouwen (kut dacht ik). Maar toen vroeg ze het mij, ik reageerde (zoals je mij nu een beetje kent) recht door zee, en zei: vrouwen. Vrouwen? Vroeg ze, hoe bedoel je? 'Vrouwen naakt' reageerde ik! Ze schrok enigszins en vroeg mij of ik dit al lang deed? Een lang verhaal kort gemaakt, we hebben de gehele bus reis gehad over haar relatie en mijn naakt fotografie.

Aangekomen in ons tweede hotel, gingen wij eerst lekker met zijn vieren zwemmen. Ik heb een strakke boxershort zwembroek in het wit en mijn vriendin een strakke (te kleine) bikini in het wit. We liepen samen naar het zwembad en ik zag Marloes en Marion kijken naar onze outfit. Later begreep ik dat het hun toen al opwinde. Ik sprong in het water (ik hou van zwemmen) en ging eerst een stuk baantjes trekken. FF bijkomen van de reis. Ik was als een vis in het water en ging op de duikplank staan. Ik voelde opeens de ogen van Marloes in mijn branden. Ik draaide mij naar haar toe, en zag hoe ze dichter bij was gezwommen en naar mijn zwembroek zat te staren. Ik vroeg haar (zachtjes) of ze het een mooie zwembroek vond? Ze aarzelde, maar reageerde en zei 'ik vind de zwembroek mooi maar tering wat heb jij een grote PIK zeg! Ik zei, tja waar je mee geboren wordt hé... ik sprong in het water en kwam boven met een glimlach op mijn gezicht. Ze lachte naar mij en kwam nog dichterbij mij staan. Ze vroeg of ik nu een stijve had? Ik zei nee! Ze zei dus hij wordt nog groter... en ze had een vreemde, geile grijns op haar gelaat. Ik fluisterde in haar oor: "hij word minstens ... en gaf haar een knipoog".

Op dat moment kwam mijn vriendin samen met Marion aan zwemmen en die hadden ook al zo'n vreemde lach op hun gezichten. Later die dag, aangekomen in de hotelkamer vertelde mijn vriendin dat Inge haar gevraagd had om die avond een afzakketje bij hun op de kamer te komen drinken. Dit leek mij geen slecht plan en om een uur of 10 gingen wij naar hun toe, drie kamers verder.

We werden onthaald door Marion, die ons uitnodigde op het balkon... Ik vroeg me af waar Marloes was, en vroeg dit aan Marion. Die zei dat ze nog aan het douchen was, maar dat ik haar maar ff moest gaan roepen. Ik moest toch ff plassen, en ging richting de douche. Ik klopte netjes aan, maar kreeg geen reactie. Tja, wat moet je dan? Ik ging maar gewoon naar binnen, en ging op de WC zitten (je kunt je toch niet permitteren om spetters op de rand van iemand anders zijn WC achter te laten). Terwijl ik aan het plassen was deed Marloes het douchegordijn open en zag mij zitten. Ze schrok niet, als of ze er op wachtte. Ik lachte en zei sorry maar ik hield het niet meer en moest je roepen van Inge maar je reageerde niet. Ze zei oh, dat maakt niet uit hoor en ze stapte volledig naakt de douche uit.

Ik zei tegen haar, dat moet je niet doen hoor! Dan kan ik mijn ogen niet van ja af houden en kan ik tevens niet meer plassen. Ze zei, je hoeft je ogen ook niet van me af te houden, maar plagerig vroeg ze waarom ik dan niet meer kon plassen. Ik zei, mijn PIK wordt nu ... cm en als hij stijf is gaat het allemaal wat minder makkelijk... ze lachte en zei; dan ga je toch staand plassen! Verbaasd keek ik haar aan, en vroeg of ze dat lekker vond om te zien. Ze zei ja, dus ik ging staan. Ik kan je vertellen met een stijve lul is het niet gemakkelijk plassen. Ze kwam naast me staan en pakte mijn PIK vast en draaide deze in de richting van het bad, ze zei dit is makkelijk voor je. Ik plaste van me af en was binnen enkele minuten klaar. Ze zei ben je nu al klaar en zakte door haar knieën. Ze pakte mij PIK vast en nam die in haar mond. Ze begon mij heerlijk te pijpen en zei dat ze nog nooit zo een grote PIK had gezien en dat hij heerlijk smaakte. Na een tijdje kwam ik heerlijk in haar mond klaar, maar dacht bij mezelf "Ze kent me maar net en heeft mij net zitten pijpen als of het heel gewoon was". Toen wij klaar waren liepen wij samen naar het balkon, waar wij mijn vriendin topless zagen zitten. Ze vroeg was het lekker lieverd? Ik stond verbaasd en voor ik kon zeggen euhhh ja, zei ze dat dit de afspraak was. Ik dacht damm, cool!

Wij gingen zitten en vanwege de warmte trokken wij allen onze kleren uit. Met zijn vieren naakt op het balkon in Thailand. Wie had dat kunnen dromen. Ik niet in ieder geval. We hadden gesprekken over van alles en nog wat en ook het onderdeel sex kwam langs de revue. Ik kon dus meteen vragen waarom Marloes mij wel ging. Ze zei dat ze heel wat lullen gezien maar was kieskeurig. Toen ze mij zag staan in die witte zwembroek dacht ze die wil ik wél hebben. Ik zei dat ik vereerd was en dat ik met het volle genot aan haar trekken wou voldoen, we lachten allemaal en tja ik kreeg wederom een stijve lul.

Mijn stijve lul was blijkbaar dermate interessant dat Marloes, Marion en Nikkie (mijn vriendin) er over begonnen te kletsen. Ik moest gaan staan, weer zitten, me omdraaien om van achteren te bekijken en ze wilde allemaal voelen. Ik wist niet hoe ik het had, het bloed stroomde met liters naar mijn PIK en ik zei uiteindelijk. Als jullie hem allemaal zo interessant vinden dan moeten wij maar een keer afspreken om lekker met zijn allen te neuken. Ze lachte en zeiden dat gaan we doen. Ondertussen was het 02.00 geworden en namen wij innig afscheid van elkaar. De volgende dag moesten wij namelijk wederom vroeg op (07.00).

We gingen weer in de bus nog verder naar het Noorden. Na 3 uur rijden stopte wij bij een tempel waar we meteen onze plas en rook pauze hadden. Van beide maakte ik gebruik en nam lekker de tijd.
We waren aangekomen in de plaats Ayuthaya (de oude hoofdstad van SIAM = Thailand). Hier kon ik eindelijk de foto's maken die ik wilde. Allemaal mooie en bijzondere oude ruines en tempels. We bleven hier ongeveer twee uur waarna wij verder reden naar Pitsanaluk (of zo iets). Hier gingen wij naar een ongelofelijk hotel. Zwembad op het dak en binnen, sauna, bubbelbad, massage afdeling en heel veel afgesloten douches voor twee.

We gingen eerst lekker buiten zwemmen, het is namelijk continu 38 graden en dan is het toch lekker om een beetje bruin te worden. Ik baalde alleen van het feit dat ik een boxershort aan moest. Ik wil altijd het liefst naakt zonnen want je ziet de witte lijnen nu nog (tijd voor de zonnebank). De dames zaten lekker in het zwembad maar ik ging na enige tijd kijken hoe het er binnen uit zag. Binnen was een heerlijke sauna (net als in Putten) met een aantal heerlijke relax corners. Ik bedacht mij geen moment en deed mijn zwembroek uit. Ging lekker ff in de sauna zitten en daarna lekker liggen in de relaxhoek met panoramisch uitzicht over de stad. Ik viel langzaam in slaap en werd na een uurtje wakker gefluisterd. Ik keek op en zag Marion boven mijn staan. Marion is een beetje voller gebouwd en heeft enorme tieten. Deze zaten letterlijk in mijn gezicht en beter wakker worden dan dat bestaat haast niet. Ze kwam op mij zitten en nodigde mij uit om naar de douches te gaan. Terwijl ze op mij zat voelde ik dat haar kut nat was en deze overdwars tegen mijn PIK weggleed. Ik kreeg acuut een stijve lul en stond op. Ik volgde haar naar de douches waar ik al een douche hoorde lopen.

Ze nam mij mee naar een andere douche en deed de deur op slot. Het moment dat ik binnen stond draaide zij zich om en vroeg mij op mijn knieën te gaan zitten. Ik luisterde gehoorzaam. Ze kwam met haar bijna kaal geschoren kut naar voren en duwde mijn hoofd tussen haar schaamlippen. Ik begon heerlijk te likken en zij hield haar kut lekker gespreid. Ik kon mijn tong diep in haar steken en proefde haar heerlijke vocht. Geloof het of niet, maar na ongeveer 5 minuten kwam ze in mijn mond klaar. Hmm, heerlijk die smaak. Ik kwam naar boven en ze zoende mij, ze zei eindelijk kan ik mezelf lekker proeven. Ik draaide haar om en zei 'jij bent de eerste die mijn PIK mag voelen' en stak deze voorzichtig bij haar naar binnen. Ik gleed soepel diep in haar en we neukte voor ongeveer een 15 minuten non-stop. Klaar gekomen nam ze mijn PIK weer in haar mond en zoog het laatste beetje sperma uit mijn lul. Na deze lekkere neukpartij zeepte wij elkaar in en spoelde heerlijk af. Na afloop nog ff lekker in de relax corner gezeten en wat na gekletst onder het genot van een cocktail.

Met de groeten van White-Panther

White-panther@hotmail.com



Aantal keer bekeken: 30183
Waardering: 6.28 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online