Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Vakantieliefde II.

U leest om dit moment het verhaal Vakantieliefde II gepost door Serena Haroya. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Serena Haroya
Gepost op: 2009-6-13

Verhaal:

Vakantieliefde II
Dominique is zenuwachtig. Vandaag zal ze Rob weer zien! Rob heeft alweer verkering gevraagd via een brief. Gelukkig komt Dominique vaak op het postkantoor waar ze computers hebben en dus heeft ze de post ontvangen. Ze heeft een briefje teruggestuurd met daarop: Ja.
Ze zouden elkaar tegenkomen op het strand om middernacht. Rob wou dat omdat niemand hen dan kon storen. En nu ligt Dominique halfslapend in bed. Gelukkig ligt de deken van haar af, het is zo'n wol ding voor in de winter. Uiteindelijk valt ze in slaap en droomt heel onrustig;
Rob die met een ander meisje zoent, Jasper die haar broek probeert uit te trekken en dat tot haar grote verbazing ziet ze Rob met Jasper zoenen en het boxershort van Jasper is iets naar beneden getrokken.
Dominique schrikt wakker.
Jasper is lelijk, met die wil ze nooit wat, Rob heeft haar zelf verkering gevraagd, die zal nooit een ander meisje zoenen... maar waarom zouden Jasper en Rob samen op vakantie zijn?
Zij konden net zo goed homo's zijn en dan is Rob bi!
Dominique pakt haar dagboek uit haar koffer. In de onderkant van haar koffer zit een rits, bijna onzichtbaar en daar heeft Dominique haar dagboek.
Ze schrijft erin wat ze heeft gedroomd, wat er die nacht is gebeurd en na het schrijven stopt ze haar dagboek weg in een losgeraakte lat van haar bed. Dan valt ze weer in slaap dit keer is het beter maar nog niet helemaal perfect; Rob kust zijn moeder op haar ogen, neus en haar oren; Rob trekt Dominique's broek omlaag; Dominique zoent een meisje. Dominique wordt weer wakker en ze kijkt op haar wekker. Elf uur! Zo laat had ze met Rob afgesproken. Ze klimt uit het raam, die niet zo hoog is. Dan rent ze op blote voeten over het strand, in haar bikini. Ze komt tot stilstand bij Rob en zoent hem welkom. "Ben je er nu klaar voor?" vraagt Rob.
"Waarvoor zou ik klaar zijn?" vraagt Dominique.
"Dat hoef jij niet te weten..." zegt Rob en weer komt de vage droom van Jasper en Rob samen omhoog. En ook dat van Rob met een ander meisje...

Aantal keer bekeken: 3401
Waardering: 4.45 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 28 bezoekers online