Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Van een simpel spelletje tot slavin.

U leest om dit moment het verhaal Van een simpel spelletje tot slavin gepost door Slavin R. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Slavin R
Gepost op: 2009-11-14

Verhaal:

Van een simpel spelletje tot slavin
Doen, durven, of de waarheid.

Even voor de duidelijkheid: Ik ben een normale jongen, 18 jaar oud, als ik het over mijzelf heb zeg ik (R).
Ik zal het spel uitleggen voor die genen die het nog nooit gedaan hebben:
Doen – Als je kiest voor doen, dan mag je kiezen uit 2 dingen die je moet doen.
Durven – Als iemand je iets vraagt en je zegt dat je het durft moet je het doen, bijvoorbeeld durf jij om mij een zoen te geven. Als je dan ja zegt dan moet je dat doen.
En de waarheid – Als iemand je vraagt of je bijvoorbeeld gister gerukt hebt, moet je daarop eerlijk antwoorden. En als ze bewijs hebben dat je gelogen hebt moet je iets doen naar keuzen van hun.

Al een aantal dagen had ik in de gaten dat mijn beste vriendin (M) elke keer over het spel “Doen durven of de waarheid” had.
Ze zei dat ze het wel leuk vond als ik het een keer kwam doen met haar en der vriendin (S).
Dus eindelijk kreeg ze het zo ver, dat ik mee deed met het spelletje. Eerst ging het over onzinnige dingen zoals: “Durf jij bij iemand aan te bellen, en te vragen of je een glas melk mag hebben”
Deze dingen deden we dan en het was wel gezellig tot op eens M zei: “Wat kies je, doen durven of de waarheid”
R:” Ik kies doen..”.
M zei: “ Oke, 1. Of je gaat een heel rondje om te wijk renen en iedereen die je tegen komt een hand geven, of je kust allebei mijn voeten”
Ik dacht na stiekem had ik wel een schoen / voet fetisj en gedachten over dominanten vrouwen. Ik dacht “We gaan ervoor”
Na dat ik haar voeten gekust had zei ze opeens: “hehe, ik wist wel dat je daar voor zou kiezen :p “
Nu was het mijn beurt, Ik zei: “ Durf jij vastgebonden aan een stoel te zitten met handboeien terwel je vriendin buiten de deur gaat staan die op slot gaat?”
M: “Ja hoor!”, Toen we dat gedaan hadden maakte ik haar los en zei ik:” Zie je wel, je kan me vertrouwen “
Toen vroeg S:”Durf jij het zelfde te doen?” Ik zei stoer: “natuurlijk!”
Toen ze me had vastgebonden maakte ze de deur open voor M, Toen zei S:” Nou R, We waren al van plan om je hopeloos vast te binden, en dat je het bij M deed kwam goed uit”
Ik begon te lachen en zei dat ze me nu wel los mochten maken.
Ineen keer voelde ik een pijn in mijn ballen M trapte met haar voet in mijn ballen en zei :” Heb ik je toestemming gegeven om te praten? “
Ik had al meteen in de gaten dat dit al dagen van de voren was afgesproken door S en M.
Ik zei maak me los ik houd hier niet van, KLATS! Ik kreeg een hand in mijn gezicht S: “Hmm, je houd hier wel van dat weet ik zeker! En kop dicht!”
S en M liepen weg, 10minuten laten kwamen ze terug, M had laarzen aan gedaan met hoge hakken. En S had pumps aan gedaan, zwarte pumps met een rode zool.
Ik vroeg wat ze van plan waren, M deed mijn mond open en pakte 2 sokken en deed ze erin, S deed er tape omheen, ze smaakte vies naar zweet.
M zei:”Wat zeiden we over praten?” S zei: “Voortaan spreek je ons aan als meesteres”
Ze deden me broek uit en onderbroek mijn lul was stijf ze begonnen te lachen.
En maakte foto’s van me, toen deden ze make-up op en maakte nog meer foto’s
M maakte me los, en zei dat ik bij hun moest slapen vanavond.
Ik belde naar huis en zei dat ik bleef slapen zonder problemen zoals altijd mocht het.

Ik werd de hele dag geneukt ze trokken me af ze sloegen met van alles en nog wat.
Ik moest hun schoenen schoon maken hun voeten likken en kussen.
Ze stonden op me met hun hakken en trapte op mijn hoofd.
Tot het avond was ze pakte een kom en deed daar mijn eten in, pizza hadden ze besteld.
Ze trapte de pizza kapot en deden het in de kom.
Toen ik klaar was moest ik hun borden opruimen en afwassen af drogen.
Toen moest ik naar boven en ruimde ik de kamers op.
Mijn meesteres was al 20 dus woonde op zichzelf daarom kon ze alles doen wat ze wilde.
Toen de kamers schoon en opgeruimd waren pakte ze een hals band van haar oude hond en deed deze om mijn nek. Ik ging mee naar de logeer kamer en ze bond mijn handen en voeten vast, en wenste me een fijne nacht.

Toen ik wakker werd zag ik dat het al 1 uur was en ik was niet meer vast gebonden.
Mijn kleren waren weg en daarvoor in de plaats stonden laarzen met hoge hakken, een string en een heel kort roze rokje. Daarbij een roze BH met vulling en een paars truitje.
Met daarbij make-up.

Er lag een briefje:” Geile sletje, toen je nog sliep ben ik samen met S naar de winkel gegaan om wat spullen te kopen… Voortaan kom je elke zaterdag en zondag bij mij logeren, als mijn persoonlijke slavin en schoonmaakster.
Maar bij een slavin hoort natuurlijk mooie kleren en mooie make-up.
Deze kleren en make-up moet je op doen voordat je naar beneden gaat, hier zijn een paar voorbeelden hoe je je kunt op maken. Maar zorg er wel voor dat het bij je kleding gezicht enzovoort past, zo niet word je gestraft

Veel succes!
Je meesteressen.

Ik dacht, wat nu? Ik vind het op zich wel kinky en leuk maar ik schaam me diep!
Moet ik nu mij zelf gaan op tutten aankleden en dan naar beneden komen?
Wat als ze iemand anders bij is dan S dat er meer zijn gekomen.
En wat als ik het niet goed gedaan heb?
Maar ik kan niet weg want ik heb mijn kleren niet, en ze hebben allerlei foto’s!

Ik begon met me aan te kleden alles paste precies, alleen de laarzen waren iets te klein maar die moest ik uit lopen dacht ik bij mijzelf.
Ik begon door de make-up te zoeken, Ik had veel roze en paars dus ik dacht dat ik die kleuren moest kiezen.
Ik deed roze lipglos op bruine oogschaduw en daar paars overheen om een effect te krijgen
Zoals op de foto stond.
Alleen er was een probleem ik had geen pruik kregen, maar goed ik was klaar…
Twijfelend ging ik naar beneden, dar zag ik mijn meesteressen S en M zitten, ze schoten samen in hun lach.
M zei: “ Roze lipglos? Heb je bij de hoeren gekeken of zo!”
S zei: “ Kijk nou toch M, hoe schattig hij is!”
Ik was stil en schaamde me.
M zei:” Nou, Waar wacht je op? Ik wil een bestelling op nemen”
Ik liep naar M toe toen ik 2 meter verder was en bijna bij haar was zei M:”Stop! Wat doe je nu? Waarom loop je zo?”
Ik vroeg:”Wat bedoel je”
M stond op en gaf een knietje in mijn ballen… ze zei: “ één… Ik ben je meesteres dus spreek me ook zo aan. Twee, als een slet loop je met je heupen op en neer, Je loopt als een man!.”
S zei: “Wat ben je nou!? Een man of een slet!”
Ik antwoorden: “ Ik ben een slet meesteres”
S zei: “Goed zo, Nou haal me maar eens wat cola, M wat wil jij?”
M zei: “Doe mij ook maar een cola, en pak zelf ook maar iets.”
Ik kwam terug, lopend als een slet, Ik gaf mijn meesteressen hun cola en liep terug naar de keuken om mijn cola te pakken.
Toen ik terug kwam zette ik mijn cola neer en vroeg netjes: “Mag ik op deze stoel gaan zitten? “
M zei: “Wat denk je wel niet? Je pakt het zelfde glas als ons, en ook nog even vol?”
Ik: ”Hoe bedoel je meesteres?”
M: “Heb je ooit eens een koningin gezien met het zelfde glas als haar diensters?”
Ik: “Sorry meesteres, Ik pak wel een kleiner glas.”
M: “Dat is je geraden!”

Het was ondertussen al 3 uur, M en S vonden het tijd dat ik al hun schoenen en laarzen schoon maakte, ik kreeg een glas water met een keukenrol papiertje en ik begon met de laarzen en pumps schoon te maken ik boende en boende, het papietje was helemaal zwart en vies. Ik vroeg of ik een nieuwe mocht… Ik kreeg en doek maakte alles droog,.
Toen S zei: “ Oke drink het overige water maar op”
Zonder te vragen dronk ik het op want ik wist wat ter zou gebeuren als ik het niet deed.
Toen vroeg ik: “Meesteres, Waarom heb ik nog geen pruik?”
S zei: “Ja, die waren we vergeten, maar morgen vroeg mag je je gewonen kleren aan doen. En je make up mag er vanavond af. Dan gaan we een pruik halen samen met je.”


Dit is mijn verhaal, het is een echt gebeurd verhaal en ik ben er blij mee dat dit is overkomen, voortaan kom ik elke zaterdag en zondag bij mijn meesteressen, mijn ouders denken dat ik verkering heb met M… dat laten we ook zo merken, maar zodra we alleen zijn weet ik mijn plek. Onder mijn meesteressen M en S.

Het verhaal word vervolgt zodra ik de opdracht krijg.



Aantal keer bekeken: 15749
Waardering: 3.81 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online