Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verkracht door een onbekende neger.

U leest om dit moment het verhaal Verkracht door een onbekende neger gepost door Monique. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Monique
Gepost op: 2010-4-11

Verhaal:

Verkracht door een onbekende neger
Ik ben 19 jaar oud en ik ben laatst verkracht door een neger.

Ik liep over straat, ik kwam terug van een feestje. Het was half 3 ´s nachts. Opeens zag ik een neger aan komen lopen van een zijstraatje. Hij was best wel knap moet ik zeggen. Hij begon te roepen dat ik even moest stoppen. Zonder na te denken stopte ik. Hij kwam naar me toe en pakte me opeens beet. Ik was echt heel erg geschrokken. Hij sleurde me mee naar een verlaten huis. Daar begon hij me te zoenen. Ik begon geil te worden. Daarna stak hij zijn hand onder mijn shirt en voelde dat ik geen bh aan had. Hij begon lekker aan met tieten te knijpen en daarna scheurde hij mn shirt helemaal open. Ik stond tegen een muur gedrukt, kon helemaal niet bewegen. Hij begon aan me geile tepels te likken en zachtjes erop te bijten. Terwijl hij dat deed stopte hij zijn hand in mijn broek, onder mijn string. Hij voelde dat ik lekker nat werd en hij streelde over mijn klitoris. Daarna stopte hij eerst 2, dan 3 en tenslotte 4 vingers in me kutje. Hij gleed lekker heen en weer en ik begon zachtjes te kreunen. Zijn lippen gingen steeds lager. Hij likte aan mijn buik, navel en trok toen me broek uit. Ineens zat hij me ongelooflijk lekker te beffen, met zijn tong in mijn kutje en met twee vingers er nog steeds in. God wat was dit geil. Toen trok hij zijn broek uit en duwde me op mijn knieen. Hij pakte mijn hoofd vast en begon met zijn dikke lul in me mond te bonken. Hij kwam tot aan mijn keel waardoor ik moest kotsen. Hij zei dat ik moest stoppen omdat hij bijna ging spuiten. Hij duwde me weer tegen een muur aan , met mij rug ertegen aan en stopte zijn harde lul in me kutje en hield me stevig vast. Eerst ging hij langzaam, maar daarna steeds harder in me te pompen. Ik voelde dat we allebei geil waren, maar hij verkrachtte me!! Zo ging hij nog even door en toen duwde hij me op de grond. Hij zei dat ik op mn buik moest liggen. Hij kwam op me liggen en hij begon me nu in me kontje te neuken op zn hondjes. Ondertussen spankte hij mn kontje. Opeens voelde ik dat hij in me klaar kwam. Het zaad droop nu uit me kutje. Toen draaide hij me weer om en begon me weer in mijn kutje te pompen. Ik voelde dat hij weer klaarkwam, maar dan nu in me kutje. Ik voelde zijn warme zaad in me. Toen moest ik hem weer pijpen en hij spoot nog een keer in me mondje en over mn hele gezicht. Toen liet hij me daar achter en ging weg. Ik huilde. Ik was verkracht! Ik begon me weer aan te kleden en liep naar huis. Ik heb er nooit wat over verteld tot ik me op een dag niet lekker voelde. Ik moest kotsen en had buikpijn. Ik was erg bang en had een zwangerschapstest gekocht. En ja hoor, ik was zwanger van een onbekende neger. Negen maanden later kreeg ik een tweeling. Het waren twee meisjes. Ik heb mijn verkrachter nooit meer gezien. dit is een waargebeurd verhaal !!

Aantal keer bekeken: 21575
Waardering: 4.55 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 26 bezoekers online