Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verschrikkelijke ervaring.

U leest om dit moment het verhaal Verschrikkelijke ervaring gepost door Daniël. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Daniël
Gepost op: 2011-3-11

Verhaal:

Verschrikkelijke ervaring
Het was 's zomers en 's nachts niemand was thuis behalve ik en mijn neef we zaten paar films te kijken en gingen toen een spelletje op de computer spelen, ik had toen slaap gekregen en zei tegen hem dat ik ging slapen. Hij vond het goed en zei dat ie nog even bleef omdat hij geen slaap had. Dus terwijl ik naar boven ging merkte ik dat het erg koud boven was en alle ramen waren dicht. Dus ik ging weer naar beneden om aan me neef te vragen of hij de ramen open had gelaten of de verwarming laag had gezet (was boos, want kan niet goed tegen kou) en hij zei nee dus ik ging weer naar boven pakte paar dekens en legte ze op mijn bed en ging mijn tanden poetsen. Toen ik mijn tanden poetsten hoorde ik een hele harde geluid alsof iemand de trap op sprintte op handen en benen. Ik schrok me rot en ging kijken maar zag niets dus dacht dat het weer een domme grap van me neef was. Ik ging weer naar beneden om me af te reageren maar tot mijn verbazing was niemand beneden. Ik dacht dat hij weer naar huis was gegaan, we wonen namelijk in dezelfde wijk. Ik ging weer naar boven en keek op me bed en de dekens waren weg. Ze zaten weer in mijn kast. Toen wist ik wel zeker dat het een grap van me neef was. Ik hoorde iemand in de badkamer en ging kijken. Daar was weer niemand en ik zag beneden de trap een misvormde figuur staan dus ik stond stijf van angst en die figuur kwam rustig naar boven, ik kon niet bewegen toen ik eindelijk lef had sprintte ik naar mijn kamer en deed de deur dicht en bleef de heletijd voor de deur staan, stijf van angst.

Aantal keer bekeken: 2246
Waardering: 5.00 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online