Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Vrijen in de sauna.

U leest om dit moment het verhaal Vrijen in de sauna gepost door Eroz11@planet.nl. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Eroz11@planet.nl
Gepost op: 2007-2-7

Verhaal:

Vrijen in de sauna
Vrijen in de sauna
Waar we normaal naar het naaktstrand gaan in de zomer hadden we gepland om nu in de winter naar de sauna te gaan voor de ontspanning. Dan zie je toch lekker veel blote mensen en kun je je fantasie lekker de vrije loop geven.
We hadden niet verwacht dat er iets zou gebeuren want ik zo’n nette sauna word inderdaad behoorlijk gecontroleerd. Voor ons was het echter wel speciaal want we gingen niet alleen. Via onze verhalen die we op internet publiceren hadden we reactie gekregen van een lezeres en die wilde ook wel met ons mee naar het naaktstrand om eens te kijken of zij ook zo’n geile ervaring kon ondergaan. Ze vond het namelijk heerlijk om kijkers gruwelijk op te geilen zonder dat ze inderdaad gelijk aan haar gingen zitten of begonnen te neuken. Via mail hadden we dus gezegd dat dat nog even zou duren voordat het weer het weer toeliet.
Als reactie kregen we dan de vraag om samen eens ter kennismaking naar de sauna te gaan.
Zo werd dan eindelijk een dag afgesproken. Wij zouden haar ophalen en we zouden gezamenlijk naar de sauna rijden. Kris en ik waren al super opgewonden onderweg en konden inderdaad niet van elkaar afblijven. Kris had voor deze speciale gelegenheid alleen een zwarte jurk met zwarte kousen aan gedaan ‘we zijn toch naakt in de sauna�zei ze.
Door de jurk omhoog te doen had ik onderweg vrij spel met haar geschoren poesje.

Toen we bij haar de straat inreden werd het toch wel spannend.
Breed lachend werd de deur opengedaan door een prachtige blonde vrouw. Wendy stelde zich aan ons voor en we gingen gelijk op pad. Ze zag er mooi strak uit en had een schitterende jurk aan.
Wendy had echter duidelijk zichtbaar een string en een push-up beha aan die haar tieten lekker naar boven duwde. Wat een lekkere tieten zeg.
Toen we naar de sauna reden was ze vol lof over het verhaal dat ze gelezen had en bleef maar zeggen dat ze het zo geil vond om bekeken te worden. Nou dat zal vandaag misschien wel gebeuren zeiden we.
Ze vond het heerlijk om mensen uit te dagen en geil te maken zonder dat ze daar dan gelijk mee van bil moest. “Doe ik alleen als het echt knappen mensen zijn�. Ze zei bewust mensen omdat ze ook al een paar ervaringen met vrouwen had gehad. Voor haar was dit echter het eerste sauna bezoek en was een beetje teleurgesteld dat het vrijelijk erotisch betasten of bekijken bij deze sauna niet gewaardeerd werd. Ik stelde haar gerust dat het wel mee zou vallen en dat er best een erotische sfeer te creëren was.

Dat bleek al bij de entree. Nadat wij betaalden hadden gingen we naar de kleedhokken.
Kris stelde voor om met z’n drieën 1 hokje te nemen. Zo gezegd zo gedaan. Kris trok haar jurk over haar hoofd uit en stond gelijk in haar Eva-kostuum voor ons en streek eens over haar geschoren schaamheuvel, “Goed gekeurd?� vroeg ze. “Zeker weten� zei Wendy en trok ook haar jurk uit. Daar stonden ineens 2 mooie vrouwen voor me, beide op pumps. Kris en ik stonden met bewondering naar de jongere vrouw in een prachtige lingerie set te kijken. Het zat haar echt als gegoten. Ze deed haar push-up beha af en we zagen dat een prachtige stel tieten voor onze ogen vrij gemaakt werden. Ze had grotere en wat stevigere tieten dan Kris maar haar tepels waren een stukje kleiner. Ze draait zich om en wurmt ook haar string uit. We zien dat ze zich snel in een piepkleine mooie witte bikini wringt. Ik heb ondertussen een paal van jewelste en moet nu naakt terwijl de dames hun bikini’s al aan hebben. Ik trek mijn kleren uit en Kris streelt liefkozend over mijn weelderige borsthaar. Beide vrouwen vonden dat een kerel borsthaar moest hebben nou dan zaten ze bij mij aan het goede adres. Mijn stijve paal van gemiddelde lengte kan de goedkeuring ook van beide wegdragen. Ik trek mijn zwemslip aan. Wendy streelt eens over de duidelijk zichtbare erectie “ik hoop voor je dat je die dadelijk kwijt bent� zegt ze. We stoppen onze kleren in een kluisje en lopen met de handdoek naar het zwemgedeelte.

De heren binnen kijken me lachend aan als ik met 2 mooie vrouwen binnen stap met een duidelijke half stijve pik in mijn broek. Ik schuif daarom maar snel in het water.
Het is een schitterend complex met 3 zwembaden die met elkaar in verbinding staan.
De dames lopen langs de rand en gaan op de rand zitten bij een van de baden verderop. Ik zwem er naar toe maar zie dat ze bij een van de doorgangen tussen twee baden, uit het water stappen en op de rand gaan zitten. Ik zie dat het water de tepels van mijn eigen Krisje lekker hard gemaakt hebben. De grote harde tepels staan mooi vooruit.
Als ik dan naar Wendy kijk schiet mijn paal in een keer naar en keiharde erectie.
In het water is haar sowieso al kleine bikini ook nog eens bijna doorzichtig geworden. En waarschijnlijk wist ze dat van tevoren ook nog eens. Ze doet het er gewoon om.
Mijn eigen vrouw vindt dit alles ook wel opwindend want ik zie dat aan haar ademhalingen haar harde tepels! Wendy’s bijna doorzichtige bikini slip laat duidelijk haar afgetekend spleet zien.
En die ziet er mooi uit, het broekje bolt heel mooi om haar mooie venusheuvel heen. Het stof was zo dun dat spleet duidelijk zichtbaar was en dat ze het schaamhaar in een V-vorm geschoren had. Achteloos wreef ze met een vinger precies door haar gleuf. Ik zag dat ze harder duwde want het stof werd duidelijk ingedrukt. Goed rondkijkend maar toch de benen uit elkaar zodat Kris het goed kon zien bleef ze langzaam haar klit stimuleren. Haar kleine tepels die ook al even duidelijk zichtbaar waren priemden mooi naar voren.
Ik kom langzaam dichterbij en steek mijn tong naar haar uit en maak likkende bewegingen waardoor ze verstart.
Maar ik zie ineens dat Kris ook haar hand in haar broekje heeft. Ze zitten elkaar gewoon op te geilen, of zouden ze dat voor mij doen?

Zullen we in het bubbelbad gaan zitten vraagt Wendy dan.
Er zijn er een paar eentje zit vol en eentje is helemaal leeg maar die bubbelt ook niet. Net als wij aankomen begint die te bubbelen dus wij er gelijk in. De twee dames nemen plaats naast mij en al snel voel ik dat 2 handen over mijn kruis beginnen te strelen. De hand van Kris haalt mijn zwembroek weg en Wendy begint eindelijk te trekken. Ik laat mijn handen onder water de lekkere spleetjes op zoeken en de kittelaars. De dames liggen lekker achterover te zuchten en ik voel dat de druk om mijn pik af neemt en dat ze volledig gefocusseerd zijn op hun eigen kut. Wendy komt ineens klaar met een diepe zucht. Bij Kris duurt het wat langer.
Ondanks het bubbelende water kunnen ze mijn niet helemaal onzichtbaar aftrekken en besluiten we naar de sauna te gaan.

De kleren gaan uit en ik moet de handdoek een beetje voor mijn lul houden want hij staat in half slappe toestand als ik de 2 dames zo voor me uit de kleren zie gaan.
2 heerlijk strakke kontjes die gewoon genomen willen worden kijken me uitdagend aan. De dames hebben in de gaten dat ik toekijk en bukken zich extra diep zodat de schaamlippen duidelijk van achteren zichtbaar worden.
Ik moet gauw onder de koude douche. De dames glimlachend achter latend.

In het saunagedeelte zijn er diverse cabines. We nemen als eerste de stoomcabine maar die beneemt mij de adem. Ik kan die hete lucht bijna niet hebben. En ik zeg dat ik naar buiten ga. Dan word ik ineens fors in mijn kruis gepakt en kan zo niet opstaan. Langzaam wordt mijn paal bewerkt en ik probeer wat rustiger te ademen zodat de warme lucht toch te houden is. Ik voel dat de strelende bewegingen overgaan in een trekkende beweging. En ga met mijn hand over de arm die mijn pik vasthoudt. Ik komt een paar flinke borsten tegen en voel dat het Wendy is die dat doet. Ik knijp eens flink in haar tepel die gelijk hard wordt en streel verder. Maar dan voel ik andere vingers over haar ene borst gaan. Aangezien ze mij aftrekt met haar rechterhand en zichzelf vingert met de linker vraag ik me af van wie die hand is. Ik schuif door en voel een paar lekker bekende tieten. Mijn eigen Krisje die zegt niet zo bi aangelegd te zijn is hier met de tepels van een ander vrouw aan het spelen. Heerlijk!! Ondertussen hebben we met z’n drieën wel in de gaten hoe we zitten. En strelen langzaam door. Wat is dat opwindend zeg, en dat terwijl andere mensen op nog geen 2 meter van je vandaan zitten. Het wordt me toch te warm en sta op om naar buiten te gaan maar ik wordt aan mijn leuter getrokken richting de 2 dames en voel een warme mond over mijn eikel schuiven. Ik voel met mijn handen aan de borsten van Wendy die mij pik zo diep mogelijk in haar mond neemt. Ik ram een paar keer flink in haar mond en hoor haar kreunen en soppende geluiden maken. Hmmmm. Als de andere gasten dat niet gehoord hebben. Maar ik loop naar buiten. Pas als ik buiten sta merk ik dat ik in vol ornaat voor iedereen te bewonderen ben. De ogen van een vrouwtje dat voorbij loopt gaan ineens zeer wijd open. Ik pak gauw een handdoek om mijn stijve pik aan het zicht te onttrekken en loop naar een ligstoel.


Na een tijdje komen de dames ook naar buiten en gaan we een sauna cabine in.
Het is er erg rustig. Het wordt Kris te warm en vraagt na 5 minuten om mee naar buiten te gaan.
Wendy blijft zitten, en het is duidelijk waarom. Nadat wij weg zijn zit ze alleen met 2 lekkere mannen. We kijken nog even door het raampje naar binnen. De 2 kerels raken met haar in gesprek en ze gaan verzitten zodat men ze niet gelijk ziet als je binnenkomt of voor het raam staat.
We zien echter duidelijk dat Wendy straalt als ze zichzelf vingert waar die kerels bij zijn.
We zien aan de schuddende schouders van de mannen dat ze sjorrende bewegingen maken. Langzaam gaat een hand richting tepel en zie ik dat ze zichzelf stimuleert op haar tepel en kittelaar. Soms glippen er 2 vingers in haar natte poes. De mannen sjorren lekker door.
Als er weer mensen langskomen lopen we door naar de ligstoelen. We nemen wat tijdschriften ter hand en gaan daar lekker met de benen wijd in de stoelen liggen.
Pas na 10 minuten komt Wendy met een rood hoofd uit de sauna. Glimlachend komt ze naar ons toe en zegt dat ze genoten heeft. Nadat wij weg waren gegaan hadden de mannen (die vrienden bleken te zijn) haar gelijk aangesproken en gevraagd of ze wel eens met dat geweldige lichaam liet spelen. Geil kijkend en benen openend had ze gezegd “dat die ik net zo graag zelf�en was begonnen met vingeren. Dit had tot gevolg dat de mannen gelijk een mooie erectie kregen en begonnen te trekken. Ze vond de trekkende mannen zo lekker dat alleen al de aanblik van hun gespierde lichamen die op haar zaten te geilen, haar een gruwelijk lang orgasme had bezorgd. Blijkbaar hadden de mannen meer verwacht want na haar orgasme was ze gewoon naar buiten gelopen, de mannen lekker opgegeild achterlatend.
Ze gaat snel afkoelen in het dompelbad in en ik zie dat haar tepels goed hard worden van het koude water.
Als ze haar heerlijke naakte lichaam bij onze stoelen staat af te drogen komen de mannen bezweet en zonder stijve uit de sauna. Ze springen snel in het dompelbad en snel eruit. Vervolgens lopen ze recht op ons af. Het koude water heeft geen effect gehad op hun leuters. Aangezien ik die net niet gezien had ben ik nu wel een beetje jaloers. Gespierd en gebruind lopen de twee heren naar ons toe met een paar heerlijke lange slappe leuters die tussen hun benen bungelen. Kris knijpt in mijn been “moet je dat eens zien� zegt ze. Kris en Wendy praten honderd uit over hoe knap deze mannen wel niet zijn en dat “ze daar wel een beschuitje mee willen eten�.
De mannen komen vragen of we meegaan iets drinken want ze waren wel aan een verkoeling, zeiden ze knipogend naar Wendy.

We gaan nar de bar waar veel vers fruit ligt en vers vruchtensap te krijgen is. We nemen wat fruit en een paar lekkere sapjes. Het is erg rustig in dit bar gedeelte.
We zien dat er nog een rustig schemerig hoekje vrij is achter wat planten. We hebben een prachtig vrij uitzicht en gaan op de krukken zitten. Een voor een gaan de badjassen open zodat we mekaar goed kunnen bekijken. Ik zit naast Kris tegenover Wendy die tussen de 2 heren zit. De mannen vertellen dat ze een beetje teleurgesteld zijn dat Wendy wegliep op het hoogtepunt van hun ontmoeting. Troostend streelt ze beide mannen over hun dijbenen. “Dan zal ik proberen het goed te maken�, zegt ze. We drinken wat en eten wat fruit. Wendy heeft (waarschijnlijk opzettelijk) een banaan genomen. Ze pelt de grote banaan heel langzaam zodat onze blikken op haar gericht zijn. Ze vraagt aan Kris hoe ver ze kan pijpen en houdt de banaan voor haar mond. Kris doet haar best om een groot gedeelte in haar mond te krijgen maar het lukt bijlange na niet helemaal met dit exemplaar. Wendy trekt de banaan terug en stopt hem een stukje in haar eigen mond. Haar. Ze laat haar tanden zien en bijt erop. Dan sluit ze haar mond en we zien dat ze met haar tong en kaken bezig is. Als ze haar mond weer opent zien we dat ze een “eikel� heeft geboetseerd. Ze likt eraan of het een echte lul is en duwt hem dan langzaam maar wel helemaal in haar mond. Waar laat ze dat toch, vraag je je dan af. De 2 mannen lachen en zeggen “als je dat met onze pikken doet heb je het weer goed gemaakt�. Wendy staat op en vraagt of wij de bar in de gaten willen houden, als ze naar de mannen loopt. Ze neemt een half stijve pik in haar mond en de andere in haar hand. Haar heerlijke strakke kont staat recht voor ons. Afwisselend pijpt ze de ene en trekt ze de andere. Kris is ook lekker opgegeild en trekt aan mijn pik. Wendy kijkt om en kijkt Kris vragend aan met een pik tussen haar lippen. Het lijkt alsof ze om hulp vraagt. Kris trekt eens lekker aan mijn strakke ballen en schuift van haar kruk.Ik zie dat die nat is, zo geil is ze geworden van dit geheel. Helemaal onverwacht neemt ze de pik uit de mond van Wendy en begint die te strelen. Ze bukt en neemt hem in haar mond. Ik zie haar natte schaamlippen en hou het ook niet meer. Ik doe een stap naar voren en ram mijn pik in haar kut. Een hand van Wendy trekt de billen van Kris uit elkaar als ik haar neuk. Tenminste dat denk ik want na een paar stoten klemt haar hand zich om mijn pik en trekt hem uit de kut van Kris. Ik kijk om me heen of het niet te zeer opvalt maar de planten beschermen ons goed. Ze dirigeert mijn pik tussen haar lippen en laat mijn lul los. Het strakke kutje van Wendy is me al gauw te veel en trek mijn pik terug en schiet haar kont vol met klodders sperma. Een paar tellen daarna zie ik dat Wendy de man aan het spuiten brengt. Hij zit op zijn kruk en zij rukt aan zijn leuter. Hij spuit zijn eigen borstkast onder en zegt dat ze door moet blijven trekken. Ondertussen mijn eigen vrouwtje de volle laag van de andere man. Haar hele gezicht zit onder.Wendy vindt dit zo’n geil gezicht dat ze het gezicht van Kris begint te af te likken. Ze veegt ook met een vinger het zaad van haar kont en van de borst kast van de andere man op en likt het van haar vingers. Als we zo staan loopt er net een ander stel langs dat gebiologeerd toekijkt. Om problemen te voorkomen nemen we echter onze handdoeken en fatsoeneren ons en keuvelen nog wat door.

We hebben nog wat gezwommen en gevoosd in de kleedkamer maar hebben een heerlijk dagje sauna gehad.

Groeten
Eroz11@planet.nl


Aantal keer bekeken: 43795
Waardering: 7.36 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online