Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Waargebeurd griezel verhaal.

U leest om dit moment het verhaal Waargebeurd griezel verhaal gepost door linda . Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: linda
Gepost op: 2010-7-10

Verhaal:

Waargebeurd griezel verhaal
20 jaar geleden kwam een man terug van een avondje stappen. Op de terugweg stond in de stromende regen een meisje in haar b-h en ondergoed. De man trok zijn jas uit en gaf die aan het meisje en vroeg waar ze naartoe moest. Ze antwoordde molenstraat 69 en stapte in. De man stelde het meisje nog een paar vragen maar ze antwoorde alleen met molenstraat 69 toen ze daar aankwamen sprong ze uit de auto en rende weg. Ik kom mijn jas morgen wel halen! riep de man. toen de man de volgende dag bij molenstraat 69 aankwam, deed een oude vrouw open en de man vroeg naar zijn jas. Hoe ziet dat meisje eruit? vroeg de vrouw na het verhaal gehoord te hebben. Blond haar blauwe ogen en ongeveer 16 jaar oud. de vrouw werd kwaad en gooide de deur dicht. Maar de man wou zijn jas terug en belde nog een keer aan. De vrouw deed open en zei: dat meisje dat je zag is mijn dochter. Die is op die plek precies 5 jaar geleden vermoord en jij hebt haar gezien. en de man heeft na al die jaren zijn jas nog niet terug.

Aantal keer bekeken: 9122
Waardering: 5.50 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 29 bezoekers online