Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Weakle invasie.

U leest om dit moment het verhaal Weakle invasie gepost door silke. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: silke
Gepost op: 2009-10-11

Verhaal:

Weakle invasie
Maria lag in bed te woelen.wat had ze naar gedroomd!?Ze kon het niet meer zo goed herinneren, was het nou in Amerika? Ze wist het niet meer. Ze dacht goed na. Wat was het nou???Oja! Ze wist het weer.Langzaam herhaalde ze de droom in haar gedachten.


Zweetdruppeltjes waren te zien op haar voorhoofd. Snel keek ze achterom.Wat is het eigenlijk precies??? Ze wist het niet. Snel rende ze verder. Ze kon het niet zien. maarja in ieder geval had het op haar gemund. Ze rende een steeg in. Tot haar schrik zat daar nog zo´n ding zat. Ze rende terug. chips!!!
Ze was ingesloten... ze probeerde weg te komen maar het ding keek haar strak aan , ze zat vastgevroren...Ze wist wat het was, het waren weakles. Die konden ervoor zorgen dat je niet verder kon. ze trok en trok, maar kwam niet los...Opeens werd het zwart..............


Zo ging de droom. Maarja dromen zijn bedrog dus Maria was niet bang...
Wat zijn eigenlijk weakles???
Ze ging naar beneden...
Op de trap voelde ze opeens een hete adem in haar nek. Met een ruk draaide ze zich om. Wat was het???


Het was een weakle.....





EINDE!!!!!!!!!!!!!!!!


Aantal keer bekeken: 2075
Waardering: 6.00 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online