Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Zoo ver, ben ik nog nooit gegaan!!!.

U leest om dit moment het verhaal Zoo ver, ben ik nog nooit gegaan!!! gepost door Elly. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Elly
Gepost op: 2006-9-26

Verhaal:

Zoo ver, ben ik nog nooit gegaan!!!
Ik ben een geil meisje van 18 jaar. ik ga graag naakt ik het bos liggen en dat doe ik ook in mijn verhaal.

Op een regenachtige dag, ging ik naar het bos. Ik was me juist aan het uitkleden, en het begon te regenen.
Niet erg, ik legde me helemaal naakt in eeen modderpoeltje. Plots zie ik daar 1 knappe gast ( Tom) en 1 nog knapper
meisje(Laura). ze kwamen naar me toe en zagen hoe ik me lag te vingeren...
Blijkbaaar werd het meisje zoo geil dat ze de kleren van haar lijf trok en naast me haar lag te vingeren in de smerige modderpoel...De jongen stond daar maar de kijken en ik vroeg of hij er bij kwam. Dat vondt hij goed en kleed hem uit en kwam in de poel. Op dat moment kwamen ik en Laura hevig klaar en het hete sopje stroomde uit ons lichaam. Tom werdt daat zo geil van dat hij vroeg of we hem wilden bepisen. Omdat we toch al vuil waren zeiden we ja. Hij zette zich recht en wij bepisten hem; ik had het zo lang opgehouden dat het super veel was. toen gingen we naar een open plek in het bos waar de regen ons mooi waste. NU was er goed te zien dat Tom zijn lul totaal stijf stond. Ik vroeg of hij wou vrijen. hij antwoorde spontaan van ja, maar Laura was tegen. Zij wou per sé mijn kutje likken. Ze zei dat mijn kutje zo zalig zeiknat was. Ze sprong op mij en duwde mij in het gras. Op dat moment binde Tom mijn armen en bene(wijd open gespreid) vast met touwen aan een boom. En toen deed Laura iets onverwachts; Ze ging met haar tocg IN mijn kutje!!! Wat was dat ZALIG!!! toen likte ze van mijn zeiknatte kutje naar mijn borsten. ze stond op en begon haar te vingeren juist boven mij. Toen ze weer heel hevig klaarkwam stroomde het hete sapje over mijn borsten (ik had en C cup) Ze werdt zoo geil dat ze mijn borsten begon te kneden en met haar natte kutje over mijn zalige borsten wreef.
Tom kon het niet meer laten en duwde Laura van me af. hij begon wild met me te vrijen en Laura vroeg me om haar kutje te likken. Ik zei natuurlijk ja en ze ging boven me staan op haar hurkje. Ik werd zoo geil dat ik met mijn hele mond haar kutje bepalmde. Net alsof ik haar aan het tongzoenen was maar nu met haar kutje. Daarvan werd zij en Tom zo gek van dat Tom uit me kwam en super veel begon te spuiten en Laura kwam hard klaar terwijl ik haar kutje aan het tongzoenen was.Ze maakten me los en we deden nog een groepsex in de regen.
Dat was zoo fijn dat we likkend aan elkaar naar mijn huis gingen. Alleen mijn grote broer was thuis en hij zag ons naakt binnenkomen. Hij was ook 19 en begon zicht uit te kleden en we gingen naar mijn moeder en vaders kamer. Zij zouden maar zond 0.00 thuis zijn. We begonnen weer te likken en zuigen en vrijen met enkaar met onze kletsnatte kutjes...
Toen kwamen mijn ouders thuis en zagen ons liggen, Naakt. Ze vonden het helemaal niet erg maar zeiden dat we in mijn kamer verder moesten doen. Dat deden we dan. Later spraken we nog vaak af op die zelfde modderpoel in het bos, als het regend.
Zo, dit was 1 van mijn fantastische belevenissen. Maar er komen nog meer verhalen!!!

Daaaaaaaaag Veel Sex plezier!!!!



Aantal keer bekeken: 37376
Waardering: 3.86 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 23 bezoekers online