Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Zwoele zomernacht.

U leest om dit moment het verhaal Zwoele zomernacht gepost door Alan. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Alan
Gepost op: 2010-11-14

Verhaal:

Zwoele zomernacht

Hartje zomer. De zon staat hoog aan de hemel en haar stralen branden ongenadig. Iedereen die vrij is ligt ergens in het water of zoekt verkoeling in de schaduw. Degenen die nog aan het werk zijn, puffen van de warmte. Heerlijk loom lig ik op het strand. Ik ben alleen, omdat mijn vrouw een weekend weg is met haar zusje. Af en toe kijk ik om me heen of er nog wat leuks te zien is, maar helaas valt dat tegen. Tegen een uur of vier taai ik af richting huis. Na de strandspullen in de was gegooid te hebben, is het tijd om mezelf op te frissen. Heerlijk onder een lauwe, bijna koude douche. Met een nieuw scheermesje scheer ik m'n oksels en schaamstreek weer helemaal glad. Als alle haartjes weg zijn, spoel ik het sop van me af en droog me af. Naakt loop ik de slaapkamer binnen en ga languit op bed liggen. Even genieten van de koelte op de kamer. Na een kwartiertje vind ik het wel genoeg en ik kleed me aan. Een strakke grijze boxer, een korte broek en een luchtig shirt. Nog een beetje au de toilette en ik ben weer helemaal het mannetje.

Ik start de pc op om nog even een spelletje poker te gaan spelen. Via player search kijk ik of er nog bekenden aanwezig zijn. En ja hoor, Ellen is online. Snel klik ik op de tafel waar ze speelt en gelukkig is er nog een plekje. Al snel zijn we in een geanimeerd gesprek verwikkeld.

Met Ellen heb ik inmiddels al ruim een half jaar regelmatig contact. Of via de chat bij het pokeren of via de mail. We hebben wat foto's uitgewisseld en kletsen over van alles en nog wat. Zo weten we inmiddels van alles over elkaar en ondanks dat ik getrouwd ben en zij verliefd is op een ander, hebben we toch wel wat gevoelens voor elkaar ontwikkeld. Soms mailen we serieuze dingen, maar dikwijls gaat het ook over stoute en spannende dingen. Maar verder dan dat is het nooit gekomen. Telefonisch contact is er nooit geweest en een ontmoeting is al helemaal uitgesloten, omdat ik niet zou weten hoe ik dat moet regelen zonder dat m'n vrouw er achter zou komen. En die weet niks van mijn contact met Ellen.

We zitten dus lekker te spelen aan een tafel voor zes. De andere spelers zijn allemaal van een andere nationaliteit en bemoeien zich dan ook niet met ons. Op mijn vraag wat ze die avond gaat doen, antwoord ze dat ze van plan was om een terrasje te gaan pikken met een vriendin. Die had echter een half uur terug afgezegd, omdat er wat anders was tussen gekomen. Dus nu weet ze nog niet wat ze gaat doen. Gelijk komt de gedachte bij me op dat ik best wel een terrasje met haar wil pakken. Maar zo snel als de gedachte bij me opkomt, zo snel gaat hij ook weer. We wonen immers veel te ver bij elkaar vandaan. En de kans is nihil dat Ellen er op in zou gaan. Toch kan ik het niet laten om het te zeggen. En wat schetst m'n verbazing, ze vindt een heel leuk idee. Anders zit ze ook maar alleen thuis en nu kan het tenminste een keer. We spreken af dat we via de mail laten weten hoe laat en waar, zodat er geen ongewenste pottenkijkers mee kunnen kijken. Allebei vinden we Utrecht wel wat en we zoeken op internet een leuk terrasje op. Om een uur of acht zullen we elkaar daar treffen.

Met een opgewonden gevoel in m'n lijf sluit ik de pc af en maak als diner wat brood voor mezelf klaar. Ik merk dat m'n hand lichtjes trilt van de adrenaline die door m'n aderen jaagt. Maar ook van de zenuwen, omdat ik weet dat ik eigenlijk iets ga doen wat verboden is. Rond half 8 stap ik in de auto en rij naar Utrecht. De reis verloopt spoedig en ik parkeer de auto in een parkeergarage, vlak in de buurt van het uitgaanscentrum. Een paar minuten voor acht kom ik bij het terras aan, maar die zit helemaal vol. Wat ook wel te verwachten was. Ik besluit om toch maar te blijven wachten, omdat ik geen nummer van Ellen heb en haar dus ook niet kan bellen. Maar gelukkig maakt een stelletje aanstalten om te gaan afrekenen, dus ik ga klaar staan om zo snel mogelijk hun plekje over te nemen. Omdat ik nu enkel aandacht heb voor dat stelletje, zie ik niet wat er om me heen gebeurt. Als ze eindelijk zover zijn, loop ik snel naar het tafeltje toe om die voor mij te reserveren. Net als ik er bijna ben, komt er van de andere kant een blonde dame die me net voor is. Dat is flink balen! Ik kijk om me heen of er al andere plekken vrij komen, wat helaas niet het geval is. Dan kijk ik nog ff spijtig naar het tafeltje waarvoor ik net te laat was. En op dat moment kijk ik voor het eerst in die lieve lachende ogen die ik alleen van de foto ken. Een schokgolf gaat door me heen. Haar mooie gezichtje omlijst door blonde haren waar de avondzon een gouden gloed oplegt wordt vastgebrand op m'n netvlies. Nu herkent zij me ook en een blije lach komt me tegemoet. Het was Ellen die hetzelfde tafeltje wilde als ik. Dan stap ik naar haar toe en geven we elkaar drie zoenen. Allebei zijn we nog een beetje perplex en even is het ongemakkelijk stil. Daarom vraag ik maar wat ze wil drinken en geef de bestelling aan een langskomende ober door. Voor Ellen een ameretto met ijs en een schijfje citroen er langs en voor mij een spaatje rood.

Gelukkig is het ijs toch vrij snel gebroken en beginnen we gezellig te kletsen. Ondertussen neem ik haar zo goed mogelijk in me op. Haar mooie en lieve gezichtje, de blonde haren. Het frisse zomerjurkje wat goed kleurt bij haar ogen en de gebruinde huid. Haar fijne stem en gulle lach. De tijd vliegt en voor we het weten is het bijna twaalf uur. Nu de zon weg is, koelt het langzaam maar zeker toch af en wordt het een beetje frisjes. Daarom stel ik voor dat we nog even naar binnen gaan om daar nog wat te drinken. Samen lopen we de bar in en die gelegenheid grijp ik aan om even een arm om haar heen te slaan. Met een lach op haar gezicht kijkt ze naar me op. Er is geen zitplek meer te vinden, dus daarom gaan we maar aan de bar staan. Haar luchtige zomerjurkje komt tot net boven de knieën. De rondingen van haar borsten komen prachtig uit in de soepele stof. En als ze even naar het toilet moet, zie ik dat dat ook voor haar billen geldt. Door het lawaai van de muziek en het geroezemoes is het lastig om elkaar te verstaan en moeten we bijna tegen elkaars oor praten om te horen wat de ander zegt. Iedere keer als ik dat doe, dringt er een vleugje van haar vrouwelijke parfum m'n neusgaten binnen. Hmmm...ze ruikt heerlijk. Steeds dichter staan we tegen elkaar aan en steeds vaker laat ik even een m'n hand over haar rug glijden. In het schemerige licht van de bar glanzen haar ogen me tegemoet. Als ik weer een keer wat tegen haar wil zeggen, kan ik het niet laten. Zachtjes neem ik haar oor tussen mijn lippen en geef haar een teder zoentje. Ellen lacht kort en weer glanzen haar ogen me tegemoet. Dan springt de vonk over en nog geen seconde later vinden onze monden elkaar. We verliezen ons in een innige zoen. Haar lippen gaan iets open wat voor mij het signaal is om er met het puntje van mijn tong tussen door te glijden. Het antwoord komt al gauw en dan proef ik voor het eerst de zoete smaak van haar mond. Ik druk haar stevig tegen me aan en voel dat zij ook haar armen om mij heen slaat. Dan laten onze monden elkaar los en drukken we ons dicht tegen elkaar aan. Onze warme wangen tegen elkaar, mijn neus in haar haren. Met m'n ogen dicht snuif ik die heerlijke geur op. Ik fluister lieve woordjes in haar oor. "Kom", zegt ze en duwt me mee naar buiten. "Waar heb je jouw auto staan", vraag ze. Dicht tegen elkaar aan lopen we naar de parkeergarage. Eenmaal in de auto vallen we weer in elkaars armen. Vurige zoenen we elkaar, onze tongen verstrengelen zich. Onze handen strelen elkaars rug. "Ik neem je mee", fluister ik. Ellen knikt zwijgend.

De weg terug naar huis is zo voorbij. Je leunt lekker tegen m'n schouder aan en mijn hand ligt op haar been. Door de dunne stof van jouw jurkje voel ik de warmte van je huid. Als we thuis aankomen, laat ik je snel binnen, zodat de buren het niet zien. Zonder tijd te verliezen neem ik je mee naar boven. Opnieuw valt je in m'n armen en we verliezen ons in een vurige tongzoen. Onze handen strelen elkaar overal. Via je rug belandt ik op je bil, die heerlijk rond en stevig aan voelt. Jouw hand glijdt onder mijn shirt en streelt mijn blote rug. Al snel trekt je mijn shirt over mijn hoofd. Met je mond zakt je al zoenend naar beneden en bedek je mijn borst met kleine kusjes. Ik pak jouw jurkje onderaan bij de zoom en trek het omhoog. Gewillig helpt je mee door je armen omhoog te steken. Een piepklein stringetje in vrolijke frisse kleuren komt te voorschijn, gevolgd door een bh van dezelfde stof. Jij laat je ook niet onbetuigd en maakt korte metten met mijn broek. Omdat we allebei onze slippers onderaan de trap hebben laten staan, zijn we al op blote voeten. Ik trek je opnieuw dicht tegen me aan en we voelen de hitte van onze naakte huid tegen elkaar aan. Met een snelle beweging maak ik de bh los en trek die tussen ons uit. Nu is het mijn beurt om met m'n hoofd naar beneden te zakken. Mijn lippen omsluiten de tepel van je linkerborst en met m'n hand omvat ik je rechterborst. De andere hand schuif ik op je rug. Zachtjes zuig ik het kleine knopje in m'n mond, terwijl m'n vingers je strelen en dan weer kneden. Ik voel hoe je in m'n mond verhard en voorzichtig neem ik je tussen mijn tanden. Zachtjes rol ik je andere tepel tussen m'n vingers. Onverwachts sta ik op en duw je zachtjes achterover op bed. Ik haak m'n vingers achter je string en trek die langzaam naar beneden. Beetje bij beetje rolt de stof omlaag. Je kijkt me diep in de ogen en daarin lees ik jouw toestemming. Dan geef ik een laatste rukje en schuif je string over je enkels. Languit lig je nu voor me. Naakt. De witte vlekken van waar je bikini heeft gezeten steken schril af tegen de rest van de gebruinde huid. Ondanks je ranke lijfje heb je toch nog behoorlijke borsten. Op elke borst prijkt trots een mooie licht roze tepel. Stijf van opwinding. Lichte donshaartjes op je platte buik. M'n blik dwaalt verder naar beneden en wordt getrokken door een prachtig geschoren vraagteken. De vorm is perfect en eindigt in een mooie rondje. Glimlachend kijk ik je aan en vraag waarom. Je antwoordt dat je zus creatief is geweest en het haar idee was om een vraagteken te scheren. Vlak onder de punt van het vraagteken, begint de aanzet van je intiemste plekje. Ik buig me voorover naar je toe en zoen je op je voorhoofd. Langzaam zak ik naar beneden, een spoor van kusjes achterlatend. Geen plekje wordt overgeslagen. Helemaal ontspannen geniet je en je laat het over je heen komen. Zoete kusjes in je nek. Hete kusjes op je borsten. Kleine likjes aan je tepels. Steeds verder daal ik af naar beneden. Met mijn tong draai ik een cirkeltje in je navel. Mijn handen glijden mee langs je lijf. Ik voel opeens je haartjes kriebelen tegen mijn lippen. Bijna ben ik er. Maar met een boogje ga ik er om heen, je nog even in spanning houdend. Ik duw je benen iets uit elkaar, zodat ik met mijn mond bij de binnenkant van je dijen kan. De hitte van je poesje straalt tegen mijn gezicht. Licht geopend, zie ik hoe het glinstert door jouw opwinding. De heerlijke aromatische geur van jouw liefdesnectar dringt mijn neusgaten binnen. Diep snuif ik die typische vrouwen geur in me op. Mijn handen strelen je benen. Het kringetje van kusjes wordt steeds kleiner. En dan. Dan voel je eindelijk mijn mond op jouw kutje. Je trilt zachtjes van genot als mijn tong zijn weg naar binnen baant. Een zacht kreuntje klinkt als ik je gevoeligste knopje vind. Stijf en gezwollen van opwinding. Ik lik je zachtjes, maar stevig. Langs je gladgeschoren lipjes. Over je gezwollen clitje. Ik neem je tussen m'n lippen. Bijt af en toe voorzichtig. En dan laat ik m'n tong weer zo diep mogelijk naar binnen glijden. In het steeds vochtiger wordende holletje. Af en toe gaat er een rilling door je heen. Van genot. Zelf heb je jouw borsten stevig vast, speel je met de stijve tepeltjes. Opnieuw kreun je, als ik twee vingers bij je naar binnen breng. Dieper en dieper. Tot ze niet verder kunnen. En terwijl mijn tong steeds sneller je knopje likt, begin ik je langzaam te vingeren. Het duurt niet lang of ik voel aan de onregelmatige schokken door je heupen dat een hoogtepunt niet ver meer is. Onverwachts stop ik dan ook en teleurgesteld kijk je me aan. "Niet te snel meisje", glimlach ik zachtjes. Eerst maar eens wat drinken. Gelukkig hebben wij bijna altijd wel ammeretto in huis en in de zomer ook ijsblokjes in de vriezer. Alleen de citroen ontbreekt. Even later loop ik met twee glazen ammerotto de kamer in.

Ik zet één glas in de vensterbank en met het andere glas in m'n hand ga ik op bed zitten. Ik neem een slok en buig me naar je toe. Als ik m'n mond op de jouwe zet, open je je lippen. Voorzichtig laat ik de ammeretto in je geopende mond lopen. Als je het doorgeslikt hebt, proeven onze tongen weer aan elkaar. De zoete amandelsmaak wordt vermengd met ons speeksel. Opnieuw neem ik een slok en herhalen we het spelletje. Dan haal ik een ijsblokje uit het glas en stop die in m'n mond. Samen sabbelen we aan dat bevroren water tot deze helemaal gesmolten is. Ik geef je nu het glas en je neemt een slokje. Ik pak nu uit het andere glas een ijsklontje en laat die op je buik vallen. Even schrik je van de kou en je krijgt kippevel op je armen. Met het topje van m'n vinger beweeg ik het blokje ijs over je buik. Een nat spoor van gesmolten water blijft achter, die ik af en toe oplik. Ik pak het klontje op en wrijf er mee over een tepel. Als die al minder stijf was door de pauze, dan is dat nu wel weer over. Je ziet het knopje bijna zich oprichten. Hetzelfde lot ondergaat je andere tepel. Met m'n tong lik ik ze zo goed als het kan weer droog. Het ijsblokje is nu bijna helemaal gesmolten en ik stop 'm in m'n mond. Uit het glas haal ik een nieuwe en laat die ook weer op je buik vallen. Opnieuw kippevel. Nu laat ik het blokje de andere kant opglijden. Ik zie hoe je je buik een beetje inhoudt, je weet wat er komen gaat. Met het klontje tussen m'n duim en wijsvinger zet ik koers op je vraagteken. Met het ijsklontje teken ik die na en kom dan bij de punt terecht. Ik kijk je aan en zie je verlangende ogen. Opeens duw ik het ijsklontje tussen de gladde openstaande lipjes. Een rilling van genot gaat door je heen als je koude voelt in je heetste plekje. IJswater vermengt zich met jouw sappen. Je poesje was al nat, maar door het smelwater begin je te lekken. Snel zet ik m'n mond op je intieme plekje en lik alles weg. Zachtjes kreunend onderga je deze teistering van genot. En als ik m'n mond stevig vastzuig op je gezwollen knopje, voel je een scheut door je lijf gaan die eindigt waar mijn tong zich op dat moment bevindt. Het ijsklontje is helemaal gesmolten nu en ik duw twee vingers je drijfnatte poesje in. Opnieuw begin ik je te vingeren. Maar dit keer sneller. En m'n tong flitst ook steeds sneller heen en weer. Je kreunt zachtjes en je heupen beginnen licht te schokken. Ik doop nog een vinger in je vochtigheid en zet die tegen je kleinste gaatje. Zachtjes zet ik druk en langzaam wijkt je sterretje uiteen voor m'n vinger. Steeds verder dring ik bij je naar binnen. En als ik al zuigend en sabbelend 2 vingers diep in je poesje en één helemaal in je kontje stoot, wordt het je allemaal teveel. Een orgasme raast door je heen. Kreunend druk je m'n hoofd op je schokkende lijf. Om je hoogtepunt zo lang mogelijk te laten duren, laat ik af en toe m'n tong nog langs het gevoeligste plekje flitsen. Tot je aangeeft dat het te gevoelig is. Ik laat je los, kom overeind en kijk je aan. Terwijl een lichte naschok nog door je heen gaat, strek je jouw armen naar me uit. In je ogen lees ik het verlangen. Ik kom over je heen liggen en we verliezen ons voor de zoveelste keer die avond in een innige zoen.

"Neem me", fluister je in m'n oor. En snel help je mij om m'n boxer uit te trekken die ik al die tijd nog aan had. Mijn geslacht staat fier overeind. Hard door alle opwinding. Je voelt 'm tegen je venusheuvel aan drukken. Ik ga op m'n armen steunen en jij zet mijn hardheid voor je poesje. Langzaam laat ik me zakken, dieper en dieper in jou. Ik voelde weldadige vochtige warmte die mijn erectie omarmt. Als ik helemaal in je zit, begin ik rustig te bewegen. Al die tijd kijken we elkaar in de ogen. Lust, maar ook liefde lees ik in je blik. Met rustige stoten beweeg ik mijn heupen op en neer. "Neem me harder", fluister je. Ik verhoog het tempo en het ritme gaat steeds sneller. Door alle spanning duurt het voor mij ook niet lang. Je merkt dat ik er bijna ben en zachtjes zeg je: "Kom maar, kom maar in me". M'n stoten zijn nu onregelmatig, m'n ademhaling zwaar. En dan voel ik hoe ook mijn orgasme zich aan dient. Even wordt het zwart voor de ogen. Een diepe kreun ontsnapt aan m'n mond. Diep in jouw vochtige poesje kom ik klaar. En als het orgasme langzaam wegebt, laat ik me voorover zakken. Trillend en badend in het zweet van de hitte en inspanning liggen we tegen elkaar aan. Genietend van het fijne moment. Ik bedek je gezicht met lieve kusjes. Om je mond ligt een gelukkig lachje. Volkomen ontspannen lig te tegen me aan.

Als we weer helemaal zijn bijgekomen, drinken we de laatste restjes ammeretto op. "Kom", zeg ik: "even dat zweet van ons afspoelen". Samen lopen we naar de badkamer en stappen we onder de douche. Dicht tegen elkaar aan laten we de stralen over ons heen komen. Allebei voelen we ons gelukkig. Ik doe wat douchegel op m'n hand en begin je helemaal in te soppen. Geen plekje wordt overgeslagen. Je stevige borsten glijden soepel onder m'n handen. De stijve tepels prikken in m'n handpalmen. Ik draai je om en doe je rug en billen. En als ik je afgespoeld heb, draaien we de rollen om. Je lacht kirrend als je ziet dat mijn penis door jouw handen zich weer met kleine schokjes opricht. Als we allebei helemaal schoon zijn, drogen we elkaar af. Eerst jij en dan ik. En als je m'n benen afdroogt, kun je het niet nalaten om een likje over mijn half stijve mannelijkheid te geven. Dat heeft effect, want met een schokje wordt die weer iets stijver. Je laat de handdoek vallen en gaat op je knieën zitten. Met één hand pak je mijn penis vast en de andere leg je onder m'n ballen. Omdat het niet zo'n comfortabele positie is voor jou, trek ik je omhoog. "Kom", zeg ik en samen lopen we weer naar bed. Nu is het jouw beurt om me op m'n rug te duwen en m'n hele lijf met kusjes te bedekken. Je blonde haren vallen om je gezicht en kriebelen af en toe. Dan bereik je weer m'n kruis en opnieuw pak je mijn inmiddels volledig stijve penis vast. Je kijkt omhoog en ziet hoe ik goedkeurend kijk als jij met je tong van onder naar boven langs m'n schacht likt. Ik lees nu alleen maar lust. Geilheid straal je uit. Met het puntje van je tong lik je een druppel voorvocht weg die zich uit het kleine gaatje in m'n eikel perst. En spelend met m'n ballen, laat je jouw tong weer naar beneden glijden. Via m'n penis over mijn ballen naar het gevoelige plekje tussen mijn sterretje en balzak. Ik kan een lichte kreun niet onderdrukken. Je gaat weer omhoog en bovenaan gekomen, neem je heel even m'n eikel in je mond. Zachtjes sabbel je er aan. Maar dan glij je weer naar beneden. Dit keer verder. Een schok gaat door me heen als ik jouw tong over mijn kleinste gaatje voel glijden. Je maakt het wat nat met speeksel en glijdt dan weer omhoog. Opnieuw voel ik hoe je lippen zich om me heen sluiten en langzaam laat je jouw hoofd zakken, me steeds verder in je mondje opnemend. Als je niet verder kan, kom je weer omhoog en begin je me met langzame bewegingen te pijpen. Met één vinger van de hand waarmee je met mijn ballen speelt, streel je steeds verder richting mijn sterretje. Steeds sneller gaat je hoofd op en neer. Je maakt me gek en ik voel dat ik snel weer ga komen. Opeens druk je jouw vinger in het van speeksel natte sterretje en ik explodeer. Ik voel hoe het mannenvocht zich een weg naar buiten baant. M'n heupen schokken, maar je houd je mond stijf om mijn penis. Alles vang je op en als ik weer rustig ben, kijk je me aan en zie ik hoe je het doorslikt.

Je komt lekker weer tegen me aan liggen en samen doezelen we weg. Rond een uur of 5 wordt ik wakker en merk dat het toch wel koud is om naakt zonder deken te liggen. Jouw arm ligt om me heen en ik moet heel voorzichtig doen om je niet wakker te maken. Je beweegt alleen onrustig wat, maar gelukkig slaap je gewoon door als ik een dekbed over ons heen trek. Tegen een uur of 9 wordt ik weer wakker en moet ik nodig naar het toilet. Als ik terug kom, zie ik dat je nog heerlijk in slaap bent. Je ligt op je rug, terwijl het dekbed je niet meer bedekt. Minutenlang sta ik te kijken naar jou. Het in alle rust liggende mooie hoofdje. Het mooie ranke lijfje met stevige borsten. Het gekke vraagteken op je venusheuvel. Ik kan het niet laten en duw m'n mond op jouw kaalgeschoren lipjes. Heel voorzichtig begin ik je te likken....

nieuwsgierig naar het korte vervolg?
mail naar nognietvergeten@yahoo.com

voor alle duidelijkheid, het is volledig fictie.

gr. Alan

Aantal keer bekeken: 27477
Waardering: 8.35 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online