Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

anna eigenwijs.

U leest om dit moment het verhaal anna eigenwijs gepost door jennY ,. Dit verhaal is gepost in de categorie sprookjes. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sprookjes?
Categorie: sprookjes
Gepost door: jennY ,
Gepost op: 2011-7-4

Verhaal:

anna eigenwijs
heel lang lang laaaang geleden ,
Was er een meisje genaamd Anna.
Maar Anna was een stout meisje
een klein eigenwijsje als mama zei ;'Anna haal eens een ijsje' , dan kwam Anna terug met een bijltje.
Op en dag liep ze door het bos , en mama zei nog ; ' Anna stop nou toch ! '
maar Anna liep door en dacht * zet voort die tocht *
Anna huppelde door het bos en zong een vrolijk liedje
Toen struikelde ze over zo een grote bietje toen gleed ze in een super groot rietje naar de grot van grietje .
en daar zag ze haar beste vriend pietje die gevangen zat in een MEGA nietje.
Anna schrok ze dacht * is dat echt mijn pietje *
Grietje kwam eraan, Anna probeerde zich te verstopen maar TE LAAT.
Grietje zei ;' hallohallohallo ik had jou al verwacht myn kind

WORD VERVOLGT


Aantal keer bekeken: 3926
Waardering: 4.57 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online