Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

befbeurt in de auto door mijn vriendin.

U leest om dit moment het verhaal befbeurt in de auto door mijn vriendin gepost door marion en anna. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: marion en anna
Gepost op: 2009-7-2

Verhaal:

befbeurt in de auto door mijn vriendin
we waren lekker naar het strand geweest en hadden nog wat gedronken en tegen het schemeren aan gingen we naar huis, ik had mijn rose strandstringetje nog aan en een kort strak jeansrokje en een opknooptopje dat alleen mijn borsten bedekte, anna had een kort wit jurkje aan met een knoopsluiting van boven naar beneden.Onderweg kroop mijn rokje op, ik keek tegen mijn stringetje aan en probeerde mijn rokje naar beneden te trekken maar dat lukte niet, anna zei, dat heb je met die strakke rokjes, handig met autorijden he ???we reden verder en ik bedacht dat ik naast ton in de auto ook wel eens naar zijn kruis zat te staren of ik iets kon ontdekken, een stijve paal of zoiets, bij deze gedachte merkte ik dat ik nat aan het worden was van opwinding, ook omdat ik in de gaten had dat anna regelmatich naar mijn kruis keek, ik had ton onderweg wel eens gepijpt en bedacht hoe zou het zijn om gebeft te worden tijdens het rijden door anna, we hadden wel eens vaker sex met elkaar en of met ton erbij dus dat was het probleem niet.ik liet mijn hand op mijn kruis rusten en anna keek aandachtig, ik haalde mijn hand weg en ik zag een vochtige plek op mijn stringetje verschijnen, anna bekeek het aandachtig en zeigaat het een beetje, ik zei er zit volgens mij zand in mijn broekje, dat irriteerd me, anna moest lachen, ja ja zei ze, we reden verder en anna zakte iets onderuit en spreide haar benen, ze liet haar hand onder haar rokje glijden en ze begon zichzelf te vingeren, ondertussen keek ze naar mijn kruis wat nu aardig nat aan het worden was door dit alles, ze zei, dit is heerlijk en met haar andere hand pakte ze mijn kutje beet, langzaam trok ze mijn string opzij en gleed met haar vingers naar binnen, ik kreunde van genot, ik zei kom lik me, durf je dat, anna boog over me heen en zei spreid je benen en ze trok mijn string van mijn kont, ze likte mijn kut en haar vingers vonden mijn g-spot, ondertussen trok ze aan de ringetjes die aan mijn binnenste schaamlippen zaten en ik voelde mij zeiknat worden, ze trok mijn schaamlippen uit elkaar en stak haar tong naar binnen en likte mijn kut lekker diep, ik kwam gillend klaar en het vocht werd opgezogen door anna, wat was dat lekker, gelukkig was het niet druk op de weg, dus volgens mij had niemand het gezien, het gaf wel een lekker gevoel,het ideedat iemand het zou zien, we reden verder en ik zei, ik wil jou ook proeven, op weg naar huis kwamen we langs een homo parkeerplaats en aangezien het al aardig donker was reed ik erop, ik parkeerde de auto en voor zover ik kon zien stonden er verderop wel auto's. maar daar zat niemnad in, ondertussen knoopte anna haar juk los en ik gaf een ruk aan haar slipje, haar tieten kwamen tevoorscijn, haar tepels waren knalhard, ik ging op mijn knieen zitten op mijn stoel en liet mijn mond afglijden naar anna haar kut, ondertussen trok ze de knoop van mijn blouse los en mijn tieten hadden de ruimte, ik voelde mijn billen tegen het raam stoten tijdens het vingeren en beffen wat mij extra geil maakte, mijn kut werd alweer nat, anna lag achterover terwijl ik haar verwende, ze kreunde van genot, ik ramde mijn kont tegen het raampje en had geen controle meer over mijzelf, ik flitste met mijn tong over haar klit en ramde mijn vingers hard en diep in haar kut totdat ze gillend klaarkwam. ik keek haar aan en zij keek verschrikt op, naast de auto stoden twee naakte mannen met hun lullen tegen het raam waar ik met mijn kont tegenaan ramde,als het raam open was dan hadden ze mij bij wijze van spreken kunnen neuken, anna zei ik dacht dat hier homo's kwamen, ik zei de meeste zijn bi-sexueel, kom we gaan ze verrassen, we brachten eerst onze kleding in orde en de mannen keken aandachtig, de mannen stonden nog steeds te kijken en hun lullen bleven stijf, we stapte uit en we liepen richting de bosjes de mannen volgden ons, wij verdwenen nu achter de bosjes en de mannen bleven achter, ik knoopte mijn blousje los en anna haar jurkje, de mannen kwamen nu ook achter de bosjes en zagen ons tot hun verbazing bijna naakt staan, zonder wat te zeggen knielden we voor hun neer en we gaven ze een pijpbeurt, de mannen waren botergeil want binnen enkele seconden spoten ze hun palen leeg over onze tieten, zonder wat te zeggen vertrokken we weer richting auto, de heren verbaasd achterlatend.
op de verdere weg terug besraken we dat dit wel voor herhaling vatbaar zou zijn, eenmaal thuis deden we het allemaal nog eens dunnetjes over.

Aantal keer bekeken: 19723
Waardering: 7.20 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online