Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

betere punten.

U leest om dit moment het verhaal betere punten gepost door Nick. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Nick
Gepost op: 2010-5-11

Verhaal:

betere punten
Elke les opnieuw, zat ik te geilen op mijn docente Frans.
Ze is rond de 30 jaar, heeft mooie blonde haren, volle lippen, een hemels figuur, en lekkere borsten.Ik ben al een paar keer blijven ziten, dus met mijn 18 jaar de oudtste uit de klas.
Op een dag zei ze tegen me dat mijn laatste test slecht was, en dat ik beter bijles kon volgen bij haar.

Op een zaterdag ging ik dus naar haar thuis, en toen ze opendeed begon mijn lul al bijna te steigeren. Ik bekeek haar: geil , een kort rokje, een strak hemd met veel zicht op haar borsten.
Ze zei me om op de zetel te gaan zitten, en ze kwam dicht bij mij zitten.
Ik pakte mijn boek Frans al boven, maar ze nam het speels uit mijn handen en zei me dat er meer manieren waren om aan goede punten te geraken.
Ze deed een knoopje open van haar hemd, en keek me aan met een geile blik.
Ik twijfelde geen ogenblik, ik pakte haar gezicht vast en begon haar hevig te kussen.
Ik voelde haar tong naar binnen glijden, en liet mijn hand traag zakken naar haar borsten.
Ik deed haar knoopjes verder open, keek naar een strakke D-cup en begon haar borst te kneden.
Ze begon zachtjes te kreunen, en ik trok haar bh een beetje omlaag, zodat ik aan haar tepel kon zuigen.
Daarna bewoog ik mijn hand rustig naar beneden, en wreef over haar dijen totdat mijn hand haar string raakte.
Ik stak mijn hand in haar string en begon haar wild te vingeren, waardoor het sap over mijn hand droop.
Ze begon harder te kreunen en kronkelde mee op het ritme van mijn hand.
Na enkele minuten stopte ik, en ze trok me mee naar haar slaapkamer, waar ze haar string en bh uittrok.
Ze leunde voorover op bed, en smeekte me haar te nemen op zijn hondjes.
Ik stak mijn superharde lul in haar drijfnatte poesje, en begon wild te stoten.
Ze kreunde dat ik haar borsten moest vastpakken, wat ik met plezier deed.
Na enkele minuten hard stoten, voelde ik haar poesje samentrekken en haar sap stromen langs mijn benen.
Ik kwam enkele seconden later in haar, en viel daarna hijgend op bed neer.

Ze likte mijn lul schoon, en kleedde zich terug aan, waarna we afscheid namen en ik door wou gaan.
Vlak voor de deur nam ze mijn gezicht vast en stak haar tong opnieuw in mijn mond.
Ik liet mijn hand terug zakken en stak 2 vingers in haar poesje.
Ik vingerde haar hevig, en na een minuut kwam ze spuitend klaar, waarna ik doorging naar huis.

Ondertussen heb ik al maandenlang elke week "bijles" van haar, en elke week opnieuw verlang ik meer naar dat supergeile poesje

Aantal keer bekeken: 9677
Waardering: 3.69 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online