Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

chatbox nachtmerry.

U leest om dit moment het verhaal chatbox nachtmerry gepost door amanda luitjens. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: amanda luitjens
Gepost op: 2009-7-20

Verhaal:

chatbox nachtmerry
sanne en irene zaten op de computer.
sanne opende een mail van haar beste vriend nick.
er stond op : deze website MOET je bekijken het is een van de meest besproken website ( chatbox ) alletijden ( aleen voor populaire mensen )
sannebedenkt geen moment en opende de website.
irene haalde allemaal kleren en make-up spullen voor hun.
daarna gingen ze chatten de meeste mensen waren van hun school.
maar toen zat er een jongen bij die ze niet kende.
ze klikte op hem irene keek sanne raar aan waarom moeten we met hem praten?
DUH, misschien is hij wel the hotboy..
uhu.. okeoke
ze klikte op hem en begon tegen hem tepraten sugarlips: zo en wie ben jij dan ?
het duurde maar enkele seconde of ze kreeg een berichtje terug nickelbox : ik ben nick. ik kreeg een mailtje van een goeie vriend van mij dus toen ging ik maar even kijken en jij ?
irene moest lachen aaaaah zie je niks aan de hand..
sanne vertrouwde hem nu al niet en begon veder tepraten sugerlips: hmm, oke ik ook waar woon je ?
nickelbox : paragraaflanden 6
sanne keek heel ernstig en irene ook..
hoe kan dat nou! wij wonen er in ...
nickelbox : kijk maar niet achterom meisjes
ze schreewde en keek achterom ...
niemand was er.
sugerlips : wat ben je aan het doen joh! ik weet heus wel dat je op mijn profile mijn straatnaam hebt gelezen..
nickelbox : ja misschien maar kijk over een half uur maar weer achterom...
half uur voor bij *
irene ging naar beneden ze schreewde alles bij elkaar sanne keeek bang ze wist niet meer wat ze moest doen..
ze ging naar beneden toen stond *nickelbox daar ..
hij kwam achter haar aan en pakte haar vast en misbruikte en vermoorde haar later pakte hij de lijken en gooide in de kofferbak en reed naar zijn huis en at hun op maar de hoofden legte hij bij al zijn andere mensenhoofden ...


Aantal keer bekeken: 3901
Waardering: 4.11 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online