Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

de geheimzinnige dolfijn.

U leest om dit moment het verhaal de geheimzinnige dolfijn gepost door joelle. Dit verhaal is gepost in de categorie kinderverhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar kinderverhalen?
Categorie: kinderverhalen
Gepost door: joelle
Gepost op: 2007-6-18

Verhaal:

de geheimzinnige dolfijn
roza aan tafel mamma roept de kinderen aan tafel dan gaat de bel.
roza doet open.
heet roza zecht magriet ga je mee zwemmen in de zee.


eeven later staan de 2 meiden aan zee.
kom we gaan zwemmen .
ze pakken de snorkel spullen.
en gaan snorklen.
je ziet allemaal kleinen visjes.
allebei de meiden zijn blij
dan ziet magrie iets iets grijs
ze zwemt er naar toe maar het is al weg.
snel zwemmen de meiden overal naartoe nu ziet roza het.
als ze bij een groot verlaten schip zijn dat op de bodem van de zee is zien ze het beest het is het is



een dolfijn aaaaaaaaa wa lief denken de meiden maar dan zien ze dat er iets raars aan de dolfijn is hij verandert hij verandert in een mens het hoe kan dat nou denken de meiden.




snel zecht de dolfijn mens wat er aan de hand is ze is vervloekt door een oud mevrouwtje omdat ze aan het vissen was maar dat oude meroutje was een zeemirmin.
ze ee ook dat ze alleen in de avond in een mens veranderde


elke dag kwamen de meiden terug om te kletsen

einde

Aantal keer bekeken: 7214
Waardering: 4.17 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 22 bezoekers online