Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

de hond.

U leest om dit moment het verhaal de hond gepost door brenda kayen. Dit verhaal is gepost in de categorie sprookjes. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sprookjes?
Categorie: sprookjes
Gepost door: brenda kayen
Gepost op: 2007-8-20

Verhaal:

de hond
er was eens een meisje van 10 jaar oud ze hete loesje haar ouders waren bijna nooit thuis daarom hadden zij voor haar een hond gekocht als de hond likte was er niets aan de hand maar als de hond niet likte was er wel iets aan de hand.op een avond lag loesje in bed bijna te slapen op dat moment hoorde ze de keukendeur opengaan en dacht dat het haar ouders waren maar dat kon niet ze stak haar hand onder haar bed maar ze voelda gelik dus ging ze weer verder slapen.maar op dat moment hoorde ze iemand de trap op komen ze dacht dat ze het zich verbeelda maar toch stak ze haar hand onder bed weer voelde ze gelik dus ging ze weer slapen maar 10 seconden later hoorde ze de badkamerdeur opengaan en zachtjes piepen nu werd ze toch wel een beetje bang ze stak weer haar hand onder bed maar weer gelik ze dacht dat ze gek aan het worden was moest ze gaan kijken of niet maar vlak daarna hoorde ze de badkamerdeur weerdichtgaan en iemand de trap aflopen weer stak ze haar hand onder haar bed maar weer gelik ze werdt echt gek moest ze nu gaan kijken of niet maar daarna hoorde ze BOEM de keukendeur viel dicht ze had besloten om te gaan kijken ze liep naar de badkamer en deed het licht aan maar wat ze zag was het ergste wat ze ooit gezien had haar hondje hing dood aan de douchkop en op de muur stond met bloed geschren JE MOET WETEN DAT MOORDENAARS OOK KUNNEN LIKKEN.
toen op dat moment zag ze een donker gestalte naar binnen komen een mes ging omhoog en kwam recht in haar rug terecht alles werdt zwart voor haar ogen ze zag helemaal niets meer toen op dat moment lag ze dood op de grond.

Aantal keer bekeken: 5443
Waardering: 5.02 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 8 bezoekers online